uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 697 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 613-o'rinni va Eron mintaqasida 16 925-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 697 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -223 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.07% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.78% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 180 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 745 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 697
Obunachilar
-324 soatlar
-207 kunlar
-22330 kunlar
Postlar arxiv
‏تراپیستم گفت: «تو آدم خوبی هستی که نه انتقام گرفتی نه کینه داری.» گفتم: «نه؛ من از خودم انتقام گرفتم.» عمق مکالمه رو درک می‌کنید دیگه؟

این روزا مد شده که میگن : نجات دهنده در آینه است. اما داستایوفسکی یکبار گفته : در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش.

‏بهم ثابت شده اگه کسی احترام گذاشتن رو بلد باشه، خیلی چیزا را بلده

An athlete won't judge you for working out. A millionaire won't judge you for starting a business. A musician won't judge you for trying to sing a song. It's always the people going nowhere that have something to say. یه ورزشکار ورزش کردنت رو زیر سؤال نمی‌بره. یه میلیونر کسب و کار راه انداختنت رو مسخره نمی‌کنه. یه موسیقیدان آهنگ خوندنت رو سوژه نمی‌کنه. هميشه آدمایی که دستشون به جایی بند نیست دنبال زر مفت زدنن.

و تو ممکن است درگیر کسی بشوی، که هنوز ظرفیت پذیرش عشقِ زیاد تو را ندارد.

از من به شما توصیه، ماه‌ها و سال‌ها در انتظار آدمِ درست بمونید، اما حتی یک دقیقه هم منتظر درست شدنِ آدم‌ها نمونید.

یه وقتایی وقتی قهره برید بهش بگید: تو دوست و رفیق و از این داستانا نیستی که بتونم دوریتو تحمل کنم، تو پاره ی تنِ منی تو باید همیشه کنارم باشی باید همیشه بخندی برام باید دستات تو دستام باشه من با تو قویم من با تو زنده ام حتی یک لحظه ام به دوری ازم فکر کنی منو مُرده بدون. خُب؟

دقیقا همین که بیتا قدوسی میگه: بیا کمی زندگی کنیم! خیر سرمان دنیا آمده ایم برای همین کار و همه کار کردیم جز زندگی...

خسرو شکیبایی می گفت: زخم ها رو نباید به هر غریبه‌ای نشون داد، جاش رو یاد می گیرن..!

یکی از قشنگ ترین متن هایی که امروز خوندم این بود که می گفت: بالاخره همه مون یه جایی دل میکَنیم، یه جایی قبول می کنیم که فایده نداره، یه جایی میزنی رو ترمز و دور میزنی و برمیگردی! وقتی تموم عمرت رو روی مسیر یا آدم اشتباه اصرار میکنی بالاخره یه جایی میفهمی که نه اون آدمِ اشتباهو دوست داری و نه اون مسیر و رنج‌و… تو فقط عادت کردی و اونقدرا خسته ای که حوصله ای برای تغییرش نداری! ولی وقتی همت میکنی و مسیرتو عوض میکنی تازه میفهمی که تا اون روز اصلاً زندگی نکردی و روی چه اشتباه بزرگی ایستاده بودی و چه عذابی رو متحمل شدی… چون تا قبل اون جسارت پریدن و رها کردن رو نداشتی🤍🦋

‏میدونی منتظر چی ام؟ شبهای زمستون، آسمون قرمزه، پنجره رو باز میکنی، کوچه سفید شده و صدای هیچی نمیاد، سکوت و سکوت و بارش برف...

آدم‌ها میتونن حرف‌های خوبی بزنن ولی آدم خوبی نباشن!

درست یا غلط من معتقدم تیکه‌های خرده و شکسته‌ی یه آدم که دوباره بهم متصل شدن خیلی قوی‌تر از آدم سالم و کامل اولیه‌س.

[نظر شخصی] علامتای دختر مناسب برای ازدواج: 1.تتو نداره. 2. پیرسینگ نزده. 3. دراگ و الکل مصرف نمیکنه. 4. دوست اجتماعی پسر نداره. 5. با خونوادش مهربونه. 6. فمنیست نیست. 7. ورزش میکنه. 8. تو سوشال مدیا عکس نود و نیمه نود نذاشته. 9. خودشاخ پندار و تشنه توجه نیست. شما چقدر تایید میکنید؟

‏شما هم جدیدا فهمیدین دور و بریاتون خودشون به اندازه کافی غم و غصه دارن، و دیگه وقتی حالتون رو میپرسن فقط میگین “مرسی خوبم تو خوبی”؟🫠

زنان بلندپرواز، دو گزینه دارند: - داشتن همسری شدیدا فهمیده و حمایتگر - مجرد ماندن!

یه روز تراپیستم بهم گفت : "بس کن سوگواری برای احتمالات رو." این درست ترین جمله ای بود که می‌تونستم از دهن یکی بشنوم.

🌱 راجع به آرامشت، جدی باش راجع به آینده ات، جدی باش راجع به هدفات، جدی باش راجع به عشقت، جدی باش راجع به اعتقادات، جدی باش راجع به سلامتیت، جدی باش راجبع به زندگیت، جدی باش جدی باش...

زندگى چند بارى زمينم زده، چيزهايى رو نشونم داده كه هيچوقت نميخواستم ببينم. غم و شكست رو تجربه كردم. اما از يك چيز مطمئنم، من هميشه بلند ميشم...

‏بهت نگفتن = نپرس دعوت های دیرهنگام = رد کن همیشه تو شروع میکنی = عقب بکش تو رو دست کم گرفتن =خودت رو ارزشمند بدون احساس بی ارزشی میکنی = فاصله بگیر پیامهای نادیده گرفته شده= دست از رسیدن بردار احساس میکنی مورد سو استفاده قرار گرفتی= مرز هاتو تعیین کن. دنبال کسایی که برایت ارزشی قائل نیستند نرو با خودت با احترامی که لایقش هستی رفتار کن...