ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 697 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 613,并在 伊朗 地区排名第 16 925

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 697 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -223,过去 24 小时变化为 -3,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.07%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.78% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 180 次浏览,首日通常累积 745 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 697
订阅者
-324 小时
-207
-22330
帖子存档
‏تراپیستم گفت: «تو آدم خوبی هستی که نه انتقام گرفتی نه کینه داری.» گفتم: «نه؛ من از خودم انتقام گرفتم.» عمق مکالمه رو درک می‌کنید دیگه؟

این روزا مد شده که میگن : نجات دهنده در آینه است. اما داستایوفسکی یکبار گفته : در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش.

‏بهم ثابت شده اگه کسی احترام گذاشتن رو بلد باشه، خیلی چیزا را بلده

An athlete won't judge you for working out. A millionaire won't judge you for starting a business. A musician won't judge you for trying to sing a song. It's always the people going nowhere that have something to say. یه ورزشکار ورزش کردنت رو زیر سؤال نمی‌بره. یه میلیونر کسب و کار راه انداختنت رو مسخره نمی‌کنه. یه موسیقیدان آهنگ خوندنت رو سوژه نمی‌کنه. هميشه آدمایی که دستشون به جایی بند نیست دنبال زر مفت زدنن.

و تو ممکن است درگیر کسی بشوی، که هنوز ظرفیت پذیرش عشقِ زیاد تو را ندارد.

از من به شما توصیه، ماه‌ها و سال‌ها در انتظار آدمِ درست بمونید، اما حتی یک دقیقه هم منتظر درست شدنِ آدم‌ها نمونید.

یه وقتایی وقتی قهره برید بهش بگید: تو دوست و رفیق و از این داستانا نیستی که بتونم دوریتو تحمل کنم، تو پاره ی تنِ منی تو باید همیشه کنارم باشی باید همیشه بخندی برام باید دستات تو دستام باشه من با تو قویم من با تو زنده ام حتی یک لحظه ام به دوری ازم فکر کنی منو مُرده بدون. خُب؟

دقیقا همین که بیتا قدوسی میگه: بیا کمی زندگی کنیم! خیر سرمان دنیا آمده ایم برای همین کار و همه کار کردیم جز زندگی...

خسرو شکیبایی می گفت: زخم ها رو نباید به هر غریبه‌ای نشون داد، جاش رو یاد می گیرن..!

یکی از قشنگ ترین متن هایی که امروز خوندم این بود که می گفت: بالاخره همه مون یه جایی دل میکَنیم، یه جایی قبول می کنیم که فایده نداره، یه جایی میزنی رو ترمز و دور میزنی و برمیگردی! وقتی تموم عمرت رو روی مسیر یا آدم اشتباه اصرار میکنی بالاخره یه جایی میفهمی که نه اون آدمِ اشتباهو دوست داری و نه اون مسیر و رنج‌و… تو فقط عادت کردی و اونقدرا خسته ای که حوصله ای برای تغییرش نداری! ولی وقتی همت میکنی و مسیرتو عوض میکنی تازه میفهمی که تا اون روز اصلاً زندگی نکردی و روی چه اشتباه بزرگی ایستاده بودی و چه عذابی رو متحمل شدی… چون تا قبل اون جسارت پریدن و رها کردن رو نداشتی🤍🦋

‏میدونی منتظر چی ام؟ شبهای زمستون، آسمون قرمزه، پنجره رو باز میکنی، کوچه سفید شده و صدای هیچی نمیاد، سکوت و سکوت و بارش برف...

آدم‌ها میتونن حرف‌های خوبی بزنن ولی آدم خوبی نباشن!

درست یا غلط من معتقدم تیکه‌های خرده و شکسته‌ی یه آدم که دوباره بهم متصل شدن خیلی قوی‌تر از آدم سالم و کامل اولیه‌س.

[نظر شخصی] علامتای دختر مناسب برای ازدواج: 1.تتو نداره. 2. پیرسینگ نزده. 3. دراگ و الکل مصرف نمیکنه. 4. دوست اجتماعی پسر نداره. 5. با خونوادش مهربونه. 6. فمنیست نیست. 7. ورزش میکنه. 8. تو سوشال مدیا عکس نود و نیمه نود نذاشته. 9. خودشاخ پندار و تشنه توجه نیست. شما چقدر تایید میکنید؟

‏شما هم جدیدا فهمیدین دور و بریاتون خودشون به اندازه کافی غم و غصه دارن، و دیگه وقتی حالتون رو میپرسن فقط میگین “مرسی خوبم تو خوبی”؟🫠

زنان بلندپرواز، دو گزینه دارند: - داشتن همسری شدیدا فهمیده و حمایتگر - مجرد ماندن!

یه روز تراپیستم بهم گفت : "بس کن سوگواری برای احتمالات رو." این درست ترین جمله ای بود که می‌تونستم از دهن یکی بشنوم.

🌱 راجع به آرامشت، جدی باش راجع به آینده ات، جدی باش راجع به هدفات، جدی باش راجع به عشقت، جدی باش راجع به اعتقادات، جدی باش راجع به سلامتیت، جدی باش راجبع به زندگیت، جدی باش جدی باش...

زندگى چند بارى زمينم زده، چيزهايى رو نشونم داده كه هيچوقت نميخواستم ببينم. غم و شكست رو تجربه كردم. اما از يك چيز مطمئنم، من هميشه بلند ميشم...

‏بهت نگفتن = نپرس دعوت های دیرهنگام = رد کن همیشه تو شروع میکنی = عقب بکش تو رو دست کم گرفتن =خودت رو ارزشمند بدون احساس بی ارزشی میکنی = فاصله بگیر پیامهای نادیده گرفته شده= دست از رسیدن بردار احساس میکنی مورد سو استفاده قرار گرفتی= مرز هاتو تعیین کن. دنبال کسایی که برایت ارزشی قائل نیستند نرو با خودت با احترامی که لایقش هستی رفتار کن...