es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 697 suscriptores, ocupando la posición 1 613 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 925 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 697 suscriptores.

Según los últimos datos del 27 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -223, y en las últimas 24 horas de -3, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.07%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.78% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 180 visualizaciones. En el primer día suele acumular 745 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 28 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 697
Suscriptores
-324 horas
-207 días
-22330 días
Archivo de publicaciones
‏تراپیستم گفت: «تو آدم خوبی هستی که نه انتقام گرفتی نه کینه داری.» گفتم: «نه؛ من از خودم انتقام گرفتم.» عمق مکالمه رو درک می‌کنید دیگه؟

این روزا مد شده که میگن : نجات دهنده در آینه است. اما داستایوفسکی یکبار گفته : در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش.

‏بهم ثابت شده اگه کسی احترام گذاشتن رو بلد باشه، خیلی چیزا را بلده

An athlete won't judge you for working out. A millionaire won't judge you for starting a business. A musician won't judge you for trying to sing a song. It's always the people going nowhere that have something to say. یه ورزشکار ورزش کردنت رو زیر سؤال نمی‌بره. یه میلیونر کسب و کار راه انداختنت رو مسخره نمی‌کنه. یه موسیقیدان آهنگ خوندنت رو سوژه نمی‌کنه. هميشه آدمایی که دستشون به جایی بند نیست دنبال زر مفت زدنن.

و تو ممکن است درگیر کسی بشوی، که هنوز ظرفیت پذیرش عشقِ زیاد تو را ندارد.

از من به شما توصیه، ماه‌ها و سال‌ها در انتظار آدمِ درست بمونید، اما حتی یک دقیقه هم منتظر درست شدنِ آدم‌ها نمونید.

یه وقتایی وقتی قهره برید بهش بگید: تو دوست و رفیق و از این داستانا نیستی که بتونم دوریتو تحمل کنم، تو پاره ی تنِ منی تو باید همیشه کنارم باشی باید همیشه بخندی برام باید دستات تو دستام باشه من با تو قویم من با تو زنده ام حتی یک لحظه ام به دوری ازم فکر کنی منو مُرده بدون. خُب؟

دقیقا همین که بیتا قدوسی میگه: بیا کمی زندگی کنیم! خیر سرمان دنیا آمده ایم برای همین کار و همه کار کردیم جز زندگی...

خسرو شکیبایی می گفت: زخم ها رو نباید به هر غریبه‌ای نشون داد، جاش رو یاد می گیرن..!

یکی از قشنگ ترین متن هایی که امروز خوندم این بود که می گفت: بالاخره همه مون یه جایی دل میکَنیم، یه جایی قبول می کنیم که فایده نداره، یه جایی میزنی رو ترمز و دور میزنی و برمیگردی! وقتی تموم عمرت رو روی مسیر یا آدم اشتباه اصرار میکنی بالاخره یه جایی میفهمی که نه اون آدمِ اشتباهو دوست داری و نه اون مسیر و رنج‌و… تو فقط عادت کردی و اونقدرا خسته ای که حوصله ای برای تغییرش نداری! ولی وقتی همت میکنی و مسیرتو عوض میکنی تازه میفهمی که تا اون روز اصلاً زندگی نکردی و روی چه اشتباه بزرگی ایستاده بودی و چه عذابی رو متحمل شدی… چون تا قبل اون جسارت پریدن و رها کردن رو نداشتی🤍🦋

‏میدونی منتظر چی ام؟ شبهای زمستون، آسمون قرمزه، پنجره رو باز میکنی، کوچه سفید شده و صدای هیچی نمیاد، سکوت و سکوت و بارش برف...

آدم‌ها میتونن حرف‌های خوبی بزنن ولی آدم خوبی نباشن!

درست یا غلط من معتقدم تیکه‌های خرده و شکسته‌ی یه آدم که دوباره بهم متصل شدن خیلی قوی‌تر از آدم سالم و کامل اولیه‌س.

[نظر شخصی] علامتای دختر مناسب برای ازدواج: 1.تتو نداره. 2. پیرسینگ نزده. 3. دراگ و الکل مصرف نمیکنه. 4. دوست اجتماعی پسر نداره. 5. با خونوادش مهربونه. 6. فمنیست نیست. 7. ورزش میکنه. 8. تو سوشال مدیا عکس نود و نیمه نود نذاشته. 9. خودشاخ پندار و تشنه توجه نیست. شما چقدر تایید میکنید؟

‏شما هم جدیدا فهمیدین دور و بریاتون خودشون به اندازه کافی غم و غصه دارن، و دیگه وقتی حالتون رو میپرسن فقط میگین “مرسی خوبم تو خوبی”؟🫠

زنان بلندپرواز، دو گزینه دارند: - داشتن همسری شدیدا فهمیده و حمایتگر - مجرد ماندن!

یه روز تراپیستم بهم گفت : "بس کن سوگواری برای احتمالات رو." این درست ترین جمله ای بود که می‌تونستم از دهن یکی بشنوم.

🌱 راجع به آرامشت، جدی باش راجع به آینده ات، جدی باش راجع به هدفات، جدی باش راجع به عشقت، جدی باش راجع به اعتقادات، جدی باش راجع به سلامتیت، جدی باش راجبع به زندگیت، جدی باش جدی باش...

زندگى چند بارى زمينم زده، چيزهايى رو نشونم داده كه هيچوقت نميخواستم ببينم. غم و شكست رو تجربه كردم. اما از يك چيز مطمئنم، من هميشه بلند ميشم...

‏بهت نگفتن = نپرس دعوت های دیرهنگام = رد کن همیشه تو شروع میکنی = عقب بکش تو رو دست کم گرفتن =خودت رو ارزشمند بدون احساس بی ارزشی میکنی = فاصله بگیر پیامهای نادیده گرفته شده= دست از رسیدن بردار احساس میکنی مورد سو استفاده قرار گرفتی= مرز هاتو تعیین کن. دنبال کسایی که برایت ارزشی قائل نیستند نرو با خودت با احترامی که لایقش هستی رفتار کن...