en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 692 subscribers, ranking 1 613 in the Art & Design category and 16 925 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 692 subscribers.

According to the latest data from 27 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -223 over the last 30 days and by -3 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.07%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.78% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 180 views. Within the first day, a publication typically gains 745 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 28 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 692
Subscribers
-324 hours
-207 days
-22330 days
Posts Archive
‏تراپیستم گفت: «تو آدم خوبی هستی که نه انتقام گرفتی نه کینه داری.» گفتم: «نه؛ من از خودم انتقام گرفتم.» عمق مکالمه رو درک می‌کنید دیگه؟

این روزا مد شده که میگن : نجات دهنده در آینه است. اما داستایوفسکی یکبار گفته : در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش.

‏بهم ثابت شده اگه کسی احترام گذاشتن رو بلد باشه، خیلی چیزا را بلده

An athlete won't judge you for working out. A millionaire won't judge you for starting a business. A musician won't judge you for trying to sing a song. It's always the people going nowhere that have something to say. یه ورزشکار ورزش کردنت رو زیر سؤال نمی‌بره. یه میلیونر کسب و کار راه انداختنت رو مسخره نمی‌کنه. یه موسیقیدان آهنگ خوندنت رو سوژه نمی‌کنه. هميشه آدمایی که دستشون به جایی بند نیست دنبال زر مفت زدنن.

و تو ممکن است درگیر کسی بشوی، که هنوز ظرفیت پذیرش عشقِ زیاد تو را ندارد.

از من به شما توصیه، ماه‌ها و سال‌ها در انتظار آدمِ درست بمونید، اما حتی یک دقیقه هم منتظر درست شدنِ آدم‌ها نمونید.

یه وقتایی وقتی قهره برید بهش بگید: تو دوست و رفیق و از این داستانا نیستی که بتونم دوریتو تحمل کنم، تو پاره ی تنِ منی تو باید همیشه کنارم باشی باید همیشه بخندی برام باید دستات تو دستام باشه من با تو قویم من با تو زنده ام حتی یک لحظه ام به دوری ازم فکر کنی منو مُرده بدون. خُب؟

دقیقا همین که بیتا قدوسی میگه: بیا کمی زندگی کنیم! خیر سرمان دنیا آمده ایم برای همین کار و همه کار کردیم جز زندگی...

خسرو شکیبایی می گفت: زخم ها رو نباید به هر غریبه‌ای نشون داد، جاش رو یاد می گیرن..!

یکی از قشنگ ترین متن هایی که امروز خوندم این بود که می گفت: بالاخره همه مون یه جایی دل میکَنیم، یه جایی قبول می کنیم که فایده نداره، یه جایی میزنی رو ترمز و دور میزنی و برمیگردی! وقتی تموم عمرت رو روی مسیر یا آدم اشتباه اصرار میکنی بالاخره یه جایی میفهمی که نه اون آدمِ اشتباهو دوست داری و نه اون مسیر و رنج‌و… تو فقط عادت کردی و اونقدرا خسته ای که حوصله ای برای تغییرش نداری! ولی وقتی همت میکنی و مسیرتو عوض میکنی تازه میفهمی که تا اون روز اصلاً زندگی نکردی و روی چه اشتباه بزرگی ایستاده بودی و چه عذابی رو متحمل شدی… چون تا قبل اون جسارت پریدن و رها کردن رو نداشتی🤍🦋

‏میدونی منتظر چی ام؟ شبهای زمستون، آسمون قرمزه، پنجره رو باز میکنی، کوچه سفید شده و صدای هیچی نمیاد، سکوت و سکوت و بارش برف...

آدم‌ها میتونن حرف‌های خوبی بزنن ولی آدم خوبی نباشن!

درست یا غلط من معتقدم تیکه‌های خرده و شکسته‌ی یه آدم که دوباره بهم متصل شدن خیلی قوی‌تر از آدم سالم و کامل اولیه‌س.

[نظر شخصی] علامتای دختر مناسب برای ازدواج: 1.تتو نداره. 2. پیرسینگ نزده. 3. دراگ و الکل مصرف نمیکنه. 4. دوست اجتماعی پسر نداره. 5. با خونوادش مهربونه. 6. فمنیست نیست. 7. ورزش میکنه. 8. تو سوشال مدیا عکس نود و نیمه نود نذاشته. 9. خودشاخ پندار و تشنه توجه نیست. شما چقدر تایید میکنید؟

‏شما هم جدیدا فهمیدین دور و بریاتون خودشون به اندازه کافی غم و غصه دارن، و دیگه وقتی حالتون رو میپرسن فقط میگین “مرسی خوبم تو خوبی”؟🫠

زنان بلندپرواز، دو گزینه دارند: - داشتن همسری شدیدا فهمیده و حمایتگر - مجرد ماندن!

یه روز تراپیستم بهم گفت : "بس کن سوگواری برای احتمالات رو." این درست ترین جمله ای بود که می‌تونستم از دهن یکی بشنوم.

🌱 راجع به آرامشت، جدی باش راجع به آینده ات، جدی باش راجع به هدفات، جدی باش راجع به عشقت، جدی باش راجع به اعتقادات، جدی باش راجع به سلامتیت، جدی باش راجبع به زندگیت، جدی باش جدی باش...

زندگى چند بارى زمينم زده، چيزهايى رو نشونم داده كه هيچوقت نميخواستم ببينم. غم و شكست رو تجربه كردم. اما از يك چيز مطمئنم، من هميشه بلند ميشم...

‏بهت نگفتن = نپرس دعوت های دیرهنگام = رد کن همیشه تو شروع میکنی = عقب بکش تو رو دست کم گرفتن =خودت رو ارزشمند بدون احساس بی ارزشی میکنی = فاصله بگیر پیامهای نادیده گرفته شده= دست از رسیدن بردار احساس میکنی مورد سو استفاده قرار گرفتی= مرز هاتو تعیین کن. دنبال کسایی که برایت ارزشی قائل نیستند نرو با خودت با احترامی که لایقش هستی رفتار کن...