سفارت خانه شاهنشاهی
Kanalga Telegram’da o‘tish
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
254
Obunachilar
+524 soatlar
+417 kunlar
+4130 kunlar
Postlar arxiv
عمو بنیامین بخدا الان وقتشه یه تلمبه ی مشتی رو بیروت بزنی اگه اینکارو کنی اوضاع خودش درست میشه
وای حجیییی دلار ریخت به مولا ایول حجییی ایران درست شد مذاکرات جناب قالیباف جواب داد بالاخره راحت داریم میشیم به مولا حجییی حالا دیدین قالیباف از پهلوی بهتره
مسوای شد کیرم توش ولی باز بهتر از اینه که ج.اببره، صبح خوش دوستان ما که رفتیم بخوابیم
برای حمایت بیشتر از برادران نیوزلندی همه باهم کصمادر مصدق ها رو دوباره میفرستیم
انالیزورای پلژیکو مصر هرچیم تلاش کنن چیزی نخواهند فهمید چون اونقدر تاکتیک های ژنرال قلعه نویی ناشناختست که خود بازیکنای ج.ا هم نمیدونن چیه
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
