سفارت خانه شاهنشاهی
رفتن به کانال در Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
نمایش بیشترکشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
254
مشترکین
+524 ساعت
+417 روز
+4130 روز
آرشیو پست ها
عمو بنیامین بخدا الان وقتشه یه تلمبه ی مشتی رو بیروت بزنی اگه اینکارو کنی اوضاع خودش درست میشه
وای حجیییی دلار ریخت به مولا ایول حجییی ایران درست شد مذاکرات جناب قالیباف جواب داد بالاخره راحت داریم میشیم به مولا حجییی حالا دیدین قالیباف از پهلوی بهتره
مسوای شد کیرم توش ولی باز بهتر از اینه که ج.اببره، صبح خوش دوستان ما که رفتیم بخوابیم
برای حمایت بیشتر از برادران نیوزلندی همه باهم کصمادر مصدق ها رو دوباره میفرستیم
انالیزورای پلژیکو مصر هرچیم تلاش کنن چیزی نخواهند فهمید چون اونقدر تاکتیک های ژنرال قلعه نویی ناشناختست که خود بازیکنای ج.ا هم نمیدونن چیه
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
