fa
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

رفتن به کانال در Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
254
مشترکین
+524 ساعت
+417 روز
+4130 روز
آرشیو پست ها
عمو بنیامین بخدا الان وقتشه یه تلمبه ی مشتی رو بیروت بزنی اگه اینکارو کنی اوضاع خودش درست میشه

سکوت روبیو در چنین موقعیتی جدی بحث برانگیزه

وای حجیییی دلار ریخت به مولا ایول حجییی ایران درست شد مذاکرات جناب قالیباف جواب داد بالاخره راحت داریم میشیم به مولا حجییی حالا دیدین قالیباف از پهلوی بهتره

این حرفایی که ترامپ‌میزنه نشون میده رابطش با بی بی بد ریده

خب دوستان بیدار شدم شروع یک روز کیری دیگر در کیران

مسوای شد کیرم توش ولی باز بهتر از اینه که ج.اببره، صبح خوش دوستان ما که رفتیم بخوابیم

برای حمایت بیشتر از برادران نیوزلندی همه باهم کصمادر مصدق ها رو دوباره میفرستیم

ایول ژنراله ساعت بازو باید اینطوری گایید

همش تاثیرات لعنت بر مصدقه بخدا

درود بر برادران نیوزلندی

ژنرال ریدی که دروازه عین کون حضرت آقا باز شد😭😭😭😭

بنازم داداش توهم خوب تاکتیکای ناشناخته بلدیا

داش به هرحال تنگه هم باز شد خب

ژنرال ریدی با این تاکتیکات که افساید بود😭😭😭😭

وای ژنرال اخه چرا😭😭😭😭😭

Repost from N/a
ای وای رولکسو نیاورده بگا رفتیم @RadicalAccelerator

انالیزورای پلژیکو مصر هرچیم تلاش کنن چیزی نخواهند فهمید چون اونقدر تاکتیک های ژنرال قلعه نویی ناشناختست که خود بازیکنای ج.ا هم نمیدونن چیه