سفارت خانه شاهنشاهی
Открыть в Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
254
Подписчики
+524 часа
+417 дней
+4130 день
Архив постов
عمو بنیامین بخدا الان وقتشه یه تلمبه ی مشتی رو بیروت بزنی اگه اینکارو کنی اوضاع خودش درست میشه
وای حجیییی دلار ریخت به مولا ایول حجییی ایران درست شد مذاکرات جناب قالیباف جواب داد بالاخره راحت داریم میشیم به مولا حجییی حالا دیدین قالیباف از پهلوی بهتره
مسوای شد کیرم توش ولی باز بهتر از اینه که ج.اببره، صبح خوش دوستان ما که رفتیم بخوابیم
برای حمایت بیشتر از برادران نیوزلندی همه باهم کصمادر مصدق ها رو دوباره میفرستیم
انالیزورای پلژیکو مصر هرچیم تلاش کنن چیزی نخواهند فهمید چون اونقدر تاکتیک های ژنرال قلعه نویی ناشناختست که خود بازیکنای ج.ا هم نمیدونن چیه
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
