سفارت خانه شاهنشاهی
前往频道在 Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
显示更多未指定国家未指定类别
254
订阅者
+524 小时
+417 天
+4130 天
帖子存档
عمو بنیامین بخدا الان وقتشه یه تلمبه ی مشتی رو بیروت بزنی اگه اینکارو کنی اوضاع خودش درست میشه
وای حجیییی دلار ریخت به مولا ایول حجییی ایران درست شد مذاکرات جناب قالیباف جواب داد بالاخره راحت داریم میشیم به مولا حجییی حالا دیدین قالیباف از پهلوی بهتره
مسوای شد کیرم توش ولی باز بهتر از اینه که ج.اببره، صبح خوش دوستان ما که رفتیم بخوابیم
برای حمایت بیشتر از برادران نیوزلندی همه باهم کصمادر مصدق ها رو دوباره میفرستیم
انالیزورای پلژیکو مصر هرچیم تلاش کنن چیزی نخواهند فهمید چون اونقدر تاکتیک های ژنرال قلعه نویی ناشناختست که خود بازیکنای ج.ا هم نمیدونن چیه
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
