uz
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
234
Obunachilar
+2124 soatlar
+217 kunlar
+2130 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+125
6 kanalda
May '26
+44
7 kanalda
Get PRO
Aprel '260
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+44
0 kanalda
Get PRO
Fevral '260
3 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+23
5 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
23 Iyun+23
Kanal postlari
شوخوش اقا (بعععععععععععععع)

2
Matn yo'q...
43
3
شب بخیر https://t.me/+UYwidpkVLgs5NTg0
شب بخیر https://t.me/+UYwidpkVLgs5NTg0
29
4
اینم جز ۴۰۰ میلیون طرفداره بین‌المللیشه ها
37
5
#افغانستان - زنده باد پرشیای بزرگ من افغان نیستم من پارسی هستم #ما_بیشماریم (از هر شهر ایران تا هر کشور جهان ) #طلوع_امپراطور
#افغانستان - زنده باد پرشیای بزرگ من افغان نیستم من پارسی هستم #ما_بیشماریم (از هر شهر ایران تا هر کشور جهان ) #طلوع_امپراطور 🔴چالش فرهنگی ری استارت من ایرانی نیستم-من پارسی هستم @pastonews #من_ایرانی_نیستم_من_پارسی_هستم #من_ایرانی_نیستم #امپراطوری_پارس #نه‌شاه_نه‌خمینی__خدا‌میهن‌حسینی #MIPA #MIGA #i_am_not_iranian #i_am_persian #شاهزاده_اصیل_پارسی #شاهزاده_سید_محمد_حسینی #اپوزیسیون_ری_استارت #چهارشنبه_سوری
35
6
مجددا شوخوش
1
7
Matn yo'q...
34
8
داش ببین چون آخوندا بدرد نمیخورن(که واقعا نمیخورن) بیا بریم یکی که زنش دست یکی دیگست رو بیارم شاه کنیم به این امید که مثل پدرش باشه حالا درسته که ترامپ خودش گفته احمق تر از اینایی که میگن به ایران حمله کن نداریم حالا درسته که خود اسرائیلی ها هر سال جشن کشتن ۷۷ هزار ایرانی رو که خود ایران اینترنشنال تاییدش کرد رو میگیرن ولی اونا دوستای ما هستن برای همین میخواست حمله اتمی بکنن که فقط نظام رو بزنن آخه اتم روی مردم عادی که اثر نداره فقط روی نظامی ها اثر داره بعدشم بریم پروف کوروش بزرگ رو بزاریم و بگیم ما فرزندان کوروش بزرگیم ولی با اینکه به کشورمون حمله کنن مشکلی نداریم تازه براشون گل هم میفرستیم بعدش به خودمون بگیم آریایی در حالی که اینترنشنال مال خود عربستانه
29
9
خدا خندت نمی‌گرفت وقتی داشتی انسان رو می‌آفریدی؟
خدا خندت نمی‌گرفت وقتی داشتی انسان رو می‌آفریدی؟
27
10
قبول نکرد😭😭😭😭😭
1
11
رفتوم
1
12
میخوام برم دیپ سیکیم رو راضی کنم در نقش یه پسر سفید و فمبوی بهم کون بده
1
13
کیرم بره تو ناشناست
1
14
Matn yo'q...
1
15
👍
1
16
Matn yo'q...
1
17
دمتم گرم
4
18
درود به غیرتت
4
19
Matn yo'q...
4
20
حالا کصکش فیلماشو کجا میبینی
6