uk
Feedback
Love Babbar CODE HELP

Love Babbar CODE HELP

Відкрити в Telegram

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу Love Babbar CODE HELP

Канал Love Babbar CODE HELP (@lovebabbercodehelp) у мовному сегменті Англійська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 90 425 підписників, посідаючи 934 місце в категорії Технології та додатки та 3 987 місце у регіоні Індія.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 90 425 підписників.

За останніми даними від 11 січня, 2025, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -204, а за останні 24 години на 0, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 0%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає N/A% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 0 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 0 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 0.

📝 Опис та контентна політика

Опис каналу не надано.

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 12 січня, 2025), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Технології та додатки.

90 425
Підписники
Немає даних24 години
-547 днів
-20430 день
Архів дописів
We are LIVE on Codehelp

Hi Guys

Comments for better reach

Mark your attendance

Today’s Video

Guys

🙃

Kardena sab yaad se, iss baar iss contest ka topper hamare Channel se hi hona chahiye

Some gifts for you

Hey Guys

Milte hai aapko LIVE classes me

Iss support k gift k tor pr aapke liye ek good news aane wali hai, announce in next 20 days. Kuch krenge or bada apne CodeHelp channel pr. Ab hum Machaenge🙃

Abhi bhot accha support already mil chuka hai last 48hrs me, maine kabhi itna expect bhi nahi kia tha.

Iss baar delay nahi karna hai, fatafat se jaake subscribe karna hai batch , jo bhi log interested hai. As i told this is going to be my first LIVE course, toh poori dedication daal denge isme har ek bcche k liye, jitna jada se jada ho sake.

Toh Maine baat ki team se & ab use extend karke 7 days tak or valid kar diya gaya hai

HOLI ki wajah se ya fer late pata laga course k baare me, toh bcche shayad use nahi kar paye.