Love Babbar CODE HELP
رفتن به کانال در Telegram
نمایش بیشتر
📈 تحلیل کانال تلگرام Love Babbar CODE HELP
کانال Love Babbar CODE HELP (@lovebabbercodehelp) در بخش زبانی انگلیسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 90 425 مشترک است و جایگاه 934 را در دسته فناوری و برنامهها و رتبه 3 987 را در منطقه الهند دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 90 425 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 11 ژانویه, 2025، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -204 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
توضیحی برای کانال ارائه نشده است.
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 12 ژانویه, 2025)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامهها تبدیل کردهاند.
90 425
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-547 روز
-20430 روز
آرشیو پست ها
90 425
Kardena sab yaad se, iss baar iss contest ka topper hamare Channel se hi hona chahiye
90 425
90 425
Iss support k gift k tor pr aapke liye ek good news aane wali hai, announce in next 20 days.
Kuch krenge or bada apne CodeHelp channel pr.
Ab hum Machaenge🙃
90 425
Abhi bhot accha support already mil chuka hai last 48hrs me, maine kabhi itna expect bhi nahi kia tha.
90 425
Iss baar delay nahi karna hai, fatafat se jaake subscribe karna hai batch , jo bhi log interested hai.
As i told this is going to be my first LIVE course, toh poori dedication daal denge isme har ek bcche k liye, jitna jada se jada ho sake.
90 425
Toh Maine baat ki team se & ab use extend karke 7 days tak or valid kar diya gaya hai
90 425
HOLI ki wajah se ya fer late pata laga course k baare me, toh bcche shayad use nahi kar paye.
