Mathsඅපි Official
මෙම සමූහය මගින් ඔබට මගහැරී යා හැකි අධ්යාපනික දැනුම එක් තැනකට එක් කිරීම අපගේ අරමුණයි... Telegram Channel https://t.me/MathsApiOfficial Telegram Group https://t.me/MathsApiOfficialGroup
Показати більше📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу Mathsඅපි Official
Канал Mathsඅපි Official (@mathsapiofficial) у мовному сегменті Сингальська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 13 557 підписників, посідаючи 14 625 місце в категорії Освіта та 155 місце у регіоні Шрі-Ланка.
📊 Показники аудиторії та динаміка
З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 13 557 підписників.
За останніми даними від 30 серпня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -428, а за останні 24 години на -28, загальне охоплення залишається високим.
- Статус верифікації: Не верифікований
- Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 7.66%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає 1.64% реакцій від загальної кількості підписників.
- Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 1 039 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 223 переглядів.
- Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 3.
📝 Опис та контентна політика
Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
“මෙම සමූහය මගින් ඔබට මගහැරී යා හැකි අධ්යාපනික දැනුම එක් තැනකට එක් කිරීම අපගේ අරමුණයි...
Telegram Channel
https://t.me/MathsApiOfficial
Telegram Group
https://t.me/MathsApiOfficialGroup”
Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 31 серпня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Освіта.
Триває завантаження даних...
| Дата | Залучення підписників | Згадування | Канали | |
| 30 серпня | 0 | |||
| 29 серпня | 0 | |||
| 28 серпня | 0 | |||
| 27 серпня | 0 | |||
| 26 серпня | 0 | |||
| 25 серпня | 0 | |||
| 24 серпня | 0 | |||
| 23 серпня | 0 | |||
| 22 серпня | 0 | |||
| 21 серпня | 0 | |||
| 20 серпня | 0 | |||
| 19 серпня | 0 | |||
| 18 серпня | 0 | |||
| 17 серпня | 0 | |||
| 16 серпня | 0 | |||
| 15 серпня | 0 | |||
| 14 серпня | 0 | |||
| 13 серпня | 0 | |||
| 12 серпня | 0 | |||
| 11 серпня | 0 | |||
| 10 серпня | 0 | |||
| 09 серпня | 0 | |||
| 08 серпня | 0 | |||
| 07 серпня | +2 | |||
| 06 серпня | +2 | |||
| 05 серпня | 0 | |||
| 04 серпня | +2 | |||
| 03 серпня | 0 | |||
| 02 серпня | 0 | |||
| 01 серпня | 0 |
| 2 | ● මේ Revision පන්තිය විශේෂ වෙන්නේ ඇයි?
✅ A/L Chemistry වලට අවශ්ය O/L ගණිතය ඉගැන්වීම, මූලික ගණිත සංකල්ප සහ ලඝුගණක ඉගැන්වීම.
✅ සෑම පාඩමකටම අංග සම්පූර්ණ සිද්ධාන්ත අන්තර්ගත Theory Books ලබා දී, බිංදුව මට්ටමේ සිට සිද්ධාන්ත ආවරණය කිරීම.
✅ සෑම Theory කොටසක්ම ගැඹුරින් ඉගැන්වීම.
✅ 1980 සිට මේ වන තෙක් විභාග ප්රශ්න ඇතුලත් Question Tute සෑම පාඩමකටම ලබා දී ඒවා පන්තිය තුලම ගුරුවරයා සමග විවරණය කිරීම.
✅ Paper Class තුළ ක්රියාත්මක වන කිසිම පන්තියක නොකරන විශේෂ වැඩපිළිවෙළ(ප්රශ්න ඇසුරින් සිද්ධාන්ත මතක් කිරීම)
✅ Smart Short Note සහ වර්ගීකරණය කරන ලද බහුවරණ ප්රශ්න ඇතුලත් Tutes ලබා දී, ඒවා ගුරුවරයා සමගම විවරණය කිරීම.
✅ ගුරුවරයාටම අවේනික වූ ප්රශ්න වලට පිළිතුරු ලබාගන්නා Logical Frameworks ඉගැන්වීම.
● Revision පන්තිය ගැලපෙන්නේ කාටද?
✅ මේ Revision පන්තියේ වැඩපිළිවෙළ සකස් කර ඇත්තේ ප්රධාන වශයෙන් 2nd shy , 3rd shy කරන ළමයින් ඉලක්ක කරගෙනයි. එමෙන්ම විභාග skip කරමින් job කරන ගමන් A/L නැවත කරන ළමුන්ටද පහසුවෙන් සම්බන්ධ විය හැකි පරිදි වේලාවල් යොදා ඇත.
✅ බිංදුවේ සිට Theory උගන්වන බැවින් මේ වෙනකොට දැනුම බිංදුව මට්ටමේ ඉන්න 1st shy ළමුන්ටද මෙම පන්තියට සහභාගී වී මාස 11 ක් ඇතුලත ලකුණු 80-90 A එකකට තමන්ගේ දැනුම ගොඩනගා ගත හැකි වේ.
🧪 2027 ADVANCED LEVEL CHEMISTRY
REVISION + PAPER CLASS
🗓️ සැප්තැම්බර් 22 අගහරුවාදා | රාත්රී 7.00 – 12.00
* ව්යුහය සහ බන්ධන පාඩම ආරම්භ කෙරේ
🗓️ සැප්තැම්බර් 23 බදාදා | රාත්රී 7.00 – 10.00
* රසායනික ගණනය පාඩම ආරම්භ කෙරේ.
🗓️ ඔක්තොම්බර් 10 සෙනසුරාදා | රාත්රී 7.00 – 11.30
* Paper Class ආරම්භ කෙරේ.
🔵 පළමු සති දෙකම Free, Zoom + YouTube ඔස්සේ සජීවිව සම්බන්ධ විය හැකියි.
🔵 Revision සම්පූර්ණ වැඩපිළිවෙළ සම්බන්ධව විස්තර කරන YouTube වීඩියෝව පහත Link එකෙන් නරඹන්න.
https://youtu.be/8RpXfomdces?si=gNBbx0BUsVbWRlKu
📝 ලියාපදිංචි වීමට සහ වැඩි විස්තර සඳහා :
* WhatsApp - https://wa.me/94764020535 ( 2027 R ලෙස සදහන් කර WhatsApp කරන්න )
* Telegram Channel - https://t.me/MPCHEM_2027R
Mahesh Priyankara | Chemistry
B.Sc ( Chem, University of Kelaniya)
Dip.in Education Psychology
මොළ හදන තැන! | 172 |
| 3 | Немає тексту... | 145 |
| 4 | 🔥🧪 බින්දුවටම වැටිලා හිටියත් ලකුණු 90+ CHEMISTRY A+ එකකට... 😎👊
🇱🇰 ලංකාවම බලන් හිටපු ඒ සුපිරි වැඩපිළිවෙල...
⏳ තව දින කිහිපයකින් ආරම්භ වේ! 🚀🔥
📍 වැඩිදුර දැනුවත් කිරීම පහත Wtsp Group එකෙන්
https://chat.whatsapp.com/GDWR1jLbjZbLfwXjgRNYTC?s=cl&p=i&mlu=0&ilr=0
📍 Wtsp Hotline
0751229674 | 0769300957
🤯 පන්ති ආරම්භයට පෙරම අතිවිශාල සිසුන් ප්රමාණයක් දැනටමත් අප හා එක්වී අවසන්! ❤️🔥
ඒ ඇයි? 👀
🏆 2026 CHEMISTRY PAPER එක ලියපු අපේ ළමයි හැමෝම
🎯 MCQ 40+ එක්ක
💯 ලකුණු 90ට කිට්ටු කරපු නිසා!
🤝 2026 ළමයි අපි ගැන තිබ්බ විශ්වාසය අපි අකුරටම රැක්කා. ❤️
📈 S/F RESULT එක්ක ආපු හැමෝවම ඒ වගේ මට්ටමකට හදන එක හැමෝටම කරන්න බෑ... 💪🔥
❤️🔥 2027/2028 ඔයාලා මං ගැන තියන විශ්වාසෙත් මං ඒ විදියටම රකිනවා.
✅ 2028 ලමයි දැන්ම ඉදන් මේකට ආවොත් A/l පේපරේ චොප්ප කරල එන්න පුලුවන්
💯 ඔයාටත් ලකුණු 90 අරන් දෙන්න පුළුවන් කියලා මෙච්චර විශ්වාසයෙන් කියන්නේ...
👉 මෙච්චර කල් ආපු හැමෝටම ඒ level එකට යන්න උදව් කරපු නිසා. 😎🏆
━━━━━━━━━━━━━━
🧪⚡️ මොන රටාවට PAPER එක ආවත්...
❌ එක pattern එකකට හිරවෙලා නෙවෙයි
❌ Guess කරගෙන නෙවෙයි
✅ ඕන විදියකට ලියන්න පුළුවන් වෙන්නයි අපි ලෑස්ති වෙලා යන්නේ! 🧠🔥
😮💨 අනිත් අය පණ දාගෙන, දාඩිය පෙරාගෙන, කොළ පිරෙන්න ලියලා ගන්න උත්තරේ...
😎👉 ප්රශ්නෙ දිහා බලලා තත්පර දෙකෙන් අරගෙන...
⚡️ REAL CHEMISTRY CHAD කෙනෙක් වගේ
✍️ උත්තරේට ඉර ගහලා යන්න ආස නැද්ද? 😏🔥
⏰ පැය දෙකම ඉවර වෙද්දි අනිත් අයට කොටු කොළේ ගහගන්නත් වෙලාව මදි වෙද්දි...
😎 අපේ උන් විනාඩි 50 / 40 / 30ක් ඉතුරු කරගෙන
🦵😂 ඔහේ කකුල් වන වන ඉඳලා ඇවිල්ලා තියෙන්නේ!
━━━━━━━━━━━━━━
🚀 එහෙනම් විශ්වාසයෙන් එන්න!
🎓 2027 A/L
1st shy හෝ
2nd shy හෝ
3rd shy ලියන්න ඉන්න ඔයාට...
🚨 මුල ඉඳන්ම ඉගෙන ගන්න තියෙන අවසන් අවස්ථාව මේ!
❌ බාගෙට THEORY ඉගෙනගෙන හෝ
❌ විවිධ රටා අනුමාන බලන් ගිහින් හෝ
❌ හරියට PAST PAPERS කරන්න බැරිවෙලා හෝ
❌ “හෙට / පස්සේ පුළුවන් වෙයි” කිය කිය THEORY එකෙන් ගිහින් හෝ
🥔 නොහිතපු විදියට CHEMISTRY අල වුණා නම්...
🛑 තව බල බල ඉන්න එපා!
⚠️ ආයෙත් වැරදෙන්නත් ඉන්න එපා!
⏳ මොකද ඒ වෙද්දි කාලෙ ගිහින් ඉවරයි...
🔥 මේ පාර මුල ඉඳන්ම හරියට වැඩ කරමු. 😎💪
🚨👀 ඇස් දෙක ඉස්සරහ මේක පෙනි පෙනිත්...
පස්සෙ කාලෙක ඇවිත්
“අපරාදෙ කලින් හම්බුණා නම්...” 😭 කියන්න ඉන්න එපා...
(ඔය කිව්වට කියනවා 😌😂)
━━━━━━━━━━━━━━
👑 මොකද මුල් දවසේ ඉඳන්ම අපේ යන්නේ
🇱🇰 ලංකාවේ හොඳම වැඩපිළිවෙළ
💎 ඒකට ආයෙ අපි GRAND කියාගන්න ඕන නෑ...
🔥 මොකද ඒක ස්වභාවයෙන්ම GRAND!
📚⚡️ PAPER CLASS එක මුල ඉඳන්ම සුපිරියක්.
ඒකට ලං වෙන්න තියා හිතන්නවත් වෙන පන්තියකට බෑ. 😎🔥
🚨 දවසක් MISS වුණා කියන්නේ ලකුණු 10ක් විතර MISS වුණා වගේ තමයි!
📆 මාස 5 ඉවර වෙද්දි...
🧪 මොන CHEMISTRY PAPER එක දුන්නත්
🔥💪 වඩාගෙන ගහන්න උඹලව මං පුරුදු කරනවා!
🤝💯 ඒක පොරොන්දුවක්.
📢📢 අනිවාර්යයෙන්ම යාළුවෝ හැමෝවම දැනුවත් කරන්න!
❤️🔥🧪 මේ පාර CHEMISTRY වැඩේ හරියටම ඉවර කරමු! 😎👊🔥
🎥 පහල You Tube Video එකේ සම්පූර්ණ වැඩපිලිවෙල තියෙනව
https://www.youtube.com/live/keWkRgVoLlE?si=QynYMIse2HiiADAK | 160 |
| 5 | Немає тексту... | 154 |
| 6 | 🛑 පන්ති ආපු හැමෝම ලකුනු 90 මට්ටම පන්නවපු ලංකාවෙ එකම පන්තිය
🟠WHATSAPP HOTLINE :- 0751229674 / 0769300957 / 0743319951
⚠️️ ඇහේ හැපිලත් 👀🔥 මේ CHANCE එක මිස් උනොත් ඔයා හරිම පව්කාරයි! 😮💨
දෙතුන් පාර EXAM එක නොලිය 📝❌ එක පාරින් වැඩේ ඉවර කරගන්න ඕන නේද⁉️️ 🎯💯
ඔයා ඔය කරං යන විදියටම ඕක කරන් ගියොත් 🤔 වැඩේ කරගන්න පුලුවං වෙයි කියල හිතනවද?
⏳ EXAM එකට තව තියෙන්නෙ මාස 11යි!
මෙච්චර කාලයක් CHEMISTRY 🧪 කරල ඔයා ACHIEVE කරල තියෙන PROGRESS එක මොකක්ද?? 📈❓
ඔයාම හිතල බලන්න.
උබල ඔය හිතං ඉන්න
👉 හෙට පුලුවං වෙයි...
👉 ඊලග පාඩමෙන් පස්සෙ පුලුවං වෙයි...
👉 ඊලග මාසෙන් පස්සෙ පේපරෙන් පස්සෙ පුලුවන් වෙයි
තියරියෙන් හිත හදාගෙන තව චුට්ට කාලයක් ඉස්සරහට යන්න පුලුවන්...
🔰 ඒත් මේ පාරත් දවසක් එනව ⏳⚠️ තව එහෙම දවස් නැති, හැබැයි ඔයාටත් මුකුත්ම බෑ කියල තේරෙන,කාගෙ හරි අනුමානයක් පස්සෙන් දුවන්න වෙන,සිලබස් එක බෑ කියල තේරිල කවුරු හරි කරන සෙමිනා වලට යන්න වෙන.😥
අන්න එදාට උබලට ඔය පොර TALKS දෙන උන් හැමෝම
“ඊලග SHY එකේ පුලුවං වෙයි” කියල අත පිහිදන් යයි. 👋
ඔයා තනි වෙයි. 🥀
මං මේ කියන්නෙ බොරු නම් මේ අවුරුද්දෙ විභාගෙ ලියපු ලමයින්ගෙන් අහල බලන්න. 🗣
උන් කියයි කතාව ලස්සනට.
⚠️ කවුරුත් නොකියන තිත්ත ඇත්ත කියන්නද?
ඔයා කලින් ගිය REVISION පන්තියටම දිගටම යනව කියන්නෙ බොහෝවිට ඔයාට CHEMISTRY 🧪 බැරිම වෙලා නැත්තටම නැති වෙලා යයි.
එහෙම වෙච්ච දවසක අන්තිම මොහොතෙ හරි ⏰ මොකක් හරි අමුනං පටලං යන්න උබලට එන්න වෙන පන්තිය මේක. 🔥
July මාසෙ විතරක් 📅 ඔය ලංකාව පුරා පන්ති වල අවුරුදු ගානක් කරක් ගහල ගහල අන්තිමට වැඩේ කෙල උනා කියල තේරුන උන් වේල්ල කැඩුව ලමයි 1000කටත් වඩා වගේ මගේ පන්ති ආවෙ ඇයි?? 🌊
උන්ට අවුරුදු ගනන් බැරුව තිබ්බ CHEMISTRY 🧪 මම මාසෙන් උන්ට පුලුවං කරල දීපු නිසා. 💪🔥
ඒත් එතකොට උන් පරක්කු වැඩී. ⏳❌
🚨 දැන්ම වෙනස් වෙන්න.
නැත්තම් ඔය පාපය Shy දෙක තුන SKIP කරන, ඒ කියන්නෙ 2031ත් විභාගෙ ලියන්න ඉතුරු වෙන තැන දක්වා ඔඩු දුවන්න පුලුවං. 😶🌫️
හිනා වෙන්න එපා.
2022 1st Shy ලියපු එකසිය ගානක් තාම 2026ත් විභාගෙ ලියනව. 📚⏳
මං උන්ටත් මේක පුලුවං කියල මාසෙ ඔප්පු කරා.හැබැයි දැන් උන් හොදටම පරක්කු වැඩී 💯🔥
🇱🇰 ලංකාවෙ වෙන පන්ති වලට යන උන්ට ඕන පේපරේක
MCQ 45ක් | ESSAY 45ක් කියන්නෙ MAGIC ලකුණක්. ✨
මගේ පන්ති එන උන්ට
🧪 CHEMISTRY ලකුණු 85ක් කියන්නෙ ඉතාම සාමාන්ය ලකුණක්.
ඕනම පේපරයක් දුන්නොත්
🔥 MCQ 40+ ගහන ලමයි ප්රතිශතය 100%
⏱️ අපි පැය දෙකේ MCQ එක ගහන්නෙ පැයෙන්!
🚀 මාස 5න් FULL SYLLABUS එකම
📚 THEORY බින්දුවක් වත් අඩු නැතුව COVER කරල
🎯 CHEMISTRY ලකුණ 85+ මට්ටමකට
කල් ඇතුව හදා ගමු.
එහෙම හදාගන්න එකේ වටිනාකම තේරෙයි ඊලග අවුරුද්දෙ PHYSICS MCQ එක ලියන දවසට. ⚡️📝
⏳⚠️ ප්රමාදය පසුතැවීමට හේතු වේ.
🛎 කෙලවෙලා ඇවිත් ගොඩ ගිය හා කරපු මෝඩකම් තේරිච්ච ලමයි අපිට කියපු දේවල් පහල Comments වල අපි දාල තියෙනව..ඔයත් පස්සෙ කාලෙක ඇවිත් අපරාදෙ කලින් හම්බුනා නම් කියන්න ඉන්න එපා !
📲🔥 ක්ලාස් එකට JOIN වෙන්න පහල ලින්ක් එකෙන් WHATSAPP Group දෙකෙන් එකකටJOIN වෙන්න 👇
▪️Wtsp GP 1
https://chat.whatsapp.com/DdhedTQ51Ew7AXdW9rWre7?s=cl&p=i&mlu=0&ilr=0
▪️Wtsp GP 2
https://chat.whatsapp.com/HsNRZ2rUDKr5SAGAKIPAUa?s=cl&p=i&mlu=0&ilr=0
🎥🔴 YOU TUBE
HASITH SANKA – YouTube ▶️
https://youtube.com/@hasithsanka?si=zwSxlw4439_LesVE | 368 |
| 7 | Немає тексту... | 352 |
| 8 | මේ පාර A/L කරපු නංගිලා මල්ලිලා මේ Chance එක Miss කර ගන්න එපා. 👇
ශ්රී ලංකාවේ අංක 01 විශ්ව විද්යාලය වන කොළඹ විශ්ව විද්යාලය මගින් පිරිනමනු ලබන ලොව පිළිගත් තොරතුරු තාක්ෂණ පදනම් පාඨමාලාව(Foundation in Information Technology-FIT)වෙත ලියාපදිංචි වෙන්න ඔයාලටටත් දැන් පුලුවන්.
රාඡ්ය විශ්ව විද්යාලයකින් පිරිනමනු ලබන ශ්රි ලංකාවේ ඉහලම පිලිගැනිමක් (SLQF Level 02- with 45 credits) සහ ඡාත්යන්තර වශයෙන්ද පිලිගැනිමත් ඇති එකම පාඨමාලාව මෙය වේ.
මෙම පාඨමාලාව සාර්ථකව අවසන් කරන සිසුන්ට, ඔබගේ උසස් පෙල ප්රතිඵල කුමක් වුවත් කොලඔ විශ්ව විද්යාලයේ Bachelor of Information Technology (BIT) උපාධි පාඨමාලාව හැදැරිම ආරම්භ කල හැකිය.🎓
ලියාපදිංචි විමට සහ වැඩි විස්තර සදහා ,
✅ ඔබගේ නම සහ වයස 0702 422 999 වෙත WhatsApp කරන්න.
✅ දැන්ම අමතන්න: 071 732 2999
WhatsAPP group එක වෙත අනිවාර්යෙන්ම සම්බන්ද වන්න: https://chat.whatsapp.com/Einr0il6LwD1Ew3zASI4ee?mode=gi_t
❌ සැප්තැම්බර් මස කණ්ඩායම සදහා ලියාපදිංචි කිරිම් සිමිත බැවින් අදම ලියාපදිංචි වන්න ❌
දේශන මෙහෙයවිම : වසර ගණනාවක පලපුරුද්ද සහිත Infotech College of Business & IT | 496 |
| 9 | 2026 A/L Chemistry Paper – 100% Right Answers.
2026 Chemistry ප්රශ්න පත්රයේ නිවැරදි පිළිතුරු සහ පැහැදිලි විවරණය සමඟ සම්පූර්ණ Paper Discussion එක දැන් YouTube එකෙන් බලන්න. 👇
https://www.youtube.com/watch?v=BQoGTPTpsIE&t=462s
ලේ 🩸වලටම Chemistry
Harshana Chamal Bsc.(sp) | 718 |
| 10 | හැම අවුරුද්දකම Physics Paper එකේ ව්යූහගත රචනා ප්රශ්න පත්රයට පිළිතුරු එකම එක පොතකින්... 🤔
විශ්වාස කරන්න බෑ නේද? බලන්නකෝ Comment Section එක! 👇
📖 මොකද්ද මේ පුදුම පොත?
මේක තමා අධ්යාපන අමාත්යංශය අනුමත කළ එකම Physics Practical පොත! ඒකෙන් ව්යුහගත රචනා ප්රශ්න පත්රයට (Structured Essay) අදාළ ලකුණු ටික සම්පූර්ණයෙන්ම ගන්න පුළුවන් වෙනවා.
💡 මෙතෙක් කල් විභාගයට ආපු හැමදේමත්, මතුවට අහන්න පුළුවන් හැමදේමත් මේ පොතේ තියෙනවා කිව්වොත් ඔබට පිළිගන්නම වෙනවා!
🚫 මේකෙන් පිට මොනවත්ම විභාගයට කවදාවත්ම අහන්නේ නැහැ.
🧠 කටපාඩම් කළත් කිසිම පාඩුවක් නැහැ.
📚 අඩුම අඩු පිටු ගාණක ලස්සනට කරුණු පෙළගස්වලා තියෙන අපූරු පොතක්!
⏰ තාමත් ප්රමාද නෑ...
උසස් පෙළ කරන ඔයාගේ යාළුවන්ටත්, නංගිලා මල්ලිලාටත් මේ වටිනා පණිවිඩය දැන්ම share කරන්න.
💰 මෙච්චර වටිනා පොතක් ගෙදරටම ගෙන්න ගන්න වැය වෙන්නේ රු. 1500/= ක් වගේ පුංචි මුදලක් විතරයි!
🚚 Cash on Delivery (COD) පහසුකම් ඇත | Delivery Free!
⚠️ ඔබේ පිටපත අදම වෙන් කරවා ගන්න!
📲 පොත ගෙන්න ගන්න ඕන නම්:
WhatsApp Msg එකක් දාන්න 👉 077 811 0764
📞 වැඩිදුර විමසීම් සඳහා:
076 381 2121 | 1 143 |
| 11 | හැම අවුරුද්දකම Physics paper එකේ ව්යූහගත රචනා ප්රශ්න පත්රයට පිළිතුරු එකම එක පොතකින් 🤔
මෙච්චර වටිනා පොතක් ගෙදරටම ගෙන්න ගන්න ඔයාලට වැය වෙන්නෙ පුංචි රු.1500/= ක් විතරයි.
(Cash on delivary available. Delivery free)🛵🛵🛵
පොත ගෙන්න ගන්න ඕන නම්, 0778110764 number එකට WhatsApp msg එකක් දාන්න. | 1 |
| 12 | ⚠️️ ඇහේ හැපිලත් 👀🔥 මේ CHANCE එක මිස් උනොත් ඔයා හරිම පව්කාරයි! 😮💨
දෙතුන් පාර EXAM එක නොලිය 📝❌ එක පාරින් වැඩේ ඉවර කරගන්න ඕන නේද⁉️️ 🎯💯
ඔයා ඔය කරං යන විදියටම ඕක කරන් ගියොත් 🤔 වැඩේ කරගන්න පුලුවං වෙයි කියල හිතනවද?
⏳ EXAM එකට තව තියෙන්නෙ මාස 11යි!
ඒ කියන්නෙ ඔයා මෙච්චර කාලයක් A/L කරපු කාලෙටත් වඩා අඩු කාලයක්. 😳
මෙච්චර කාලයක් CHEMISTRY 🧪 කරල ඔයා ACHIEVE කරල තියෙන PROGRESS එක මොකක්ද?? 📈❓
ඔයාම හිතල බලන්න.
විභාගෙට මාස 11ක් තියෙන වෙලාවෙ ⏰ ඔයා SYLLABUS එකෙන් 1/4ක් වත් තාම ඉවර නෑ. 🚨
අඩු ගානෙ ඒ ඉවර 1/4න් එකේ වත් පේපරයක් දුන්නොත් කර ගන්න බෑ. 📄❌
උබල ඔය හිතං ඉන්න
👉 හෙට පුලුවං වෙයි...
👉 ඊලග පාඩමෙන් පස්සෙ පුලුවං වෙයි...
👉 ඊලග මාසෙන් පස්සෙ පේපරෙන් පස්සෙ පුලුවන් වෙයි
තියරියෙන් හිත හදාගෙන තව චුට්ට කාලයක් ඉස්සරහට යන්න පුලුවන්...
🔰 ඒත් එක දවසක් එනව ⏳⚠️ තව එහෙම දවස් නැති, හැබැයි ඔයාටත් මුකුත්ම බෑ කියල තේරෙන.😥
අන්න එදාට උබලට ඔය පොර TALKS දෙන උන් හැමෝම
“ඊලග SHY එකේ පුලුවං වෙයි” කියල අත පිහිදන් යයි. 👋
ඔයා තනි වෙයි. 🥀
මං මේ කියන්නෙ බොරු නම් මේ අවුරුද්දෙ විභාගෙ ලියපු ලමයින්ගෙන් අහල බලන්න. 🗣
උන් කියයි කතාව ලස්සනට.
⚠️ කවුරුත් නොකියන තිත්ත ඇත්ත කියන්නද?
ඔයා ඔය දැනට යන පන්තියට දිගටම යනව කියන්නෙ බොහෝවිට ඔයාට CHEMISTRY 🧪 බැරිම වෙලා නැත්තටම නැති වෙලා යයි.
එහෙම වෙච්ච දවසක අන්තිම මොහොතෙ හරි ⏰ මොකක් හරි අමුනං පටලං යන්න උබලට එන්න වෙන පන්තිය මේක. 🔥
July මාසෙ විතරක් 📅 ඔය ලංකාව පුරා පන්ති වල අවුරුදු ගානක් කරක් ගහල ගහල අන්තිමට වැඩේ කෙල උනා කියල තේරුන උන් වේල්ල කැඩුව ලමයි 1000කටත් වඩා වගේ මගේ පන්ති ආවෙ ඇයි?? 🌊
උන්ට අවුරුදු ගනන් බැරුව තිබ්බ CHEMISTRY 🧪 මම මාසෙන් උන්ට පුලුවං කරල දීපු නිසා. 💪🔥
ඒත් එතකොට උන් පරක්කු වැඩී. ⏳❌
🚨 දැන්ම වෙනස් වෙන්න.
නැත්තම් ඔය පාපය Shy දෙක තුන SKIP කරන, ඒ කියන්නෙ 2031ත් විභාගෙ ලියන්න ඉතුරු වෙන තැන දක්වා ඔඩු දුවන්න පුලුවං. 😶🌫️
හිනා වෙන්න එපා.
2022 1st Shy ලියපු එකසිය ගානක් තාම 2026ත් විභාගෙ ලියනව. 📚⏳
මං උන්ටත් මේක පුලුවං කියල මාසෙ ඔප්පු කරා.හැබැයි දැන් උන් හොදටම පරක්කු වැඩී 💯🔥
🇱🇰 ලංකාවෙ වෙන පන්ති වලට යන උන්ට ඕන පේපරේක
MCQ 45ක් | ESSAY 45ක් කියන්නෙ MAGIC ලකුණක්. ✨
මගේ පන්ති එන උන්ට
🧪 CHEMISTRY ලකුණු 85ක් කියන්නෙ ඉතාම සාමාන්ය ලකුණක්.
ඕනම පේපරයක් දුන්නොත්
🔥 MCQ 40+ ගහන ලමයි ප්රතිශතය 100%.
⏱️ අපි පැය දෙකේ MCQ එක ගහන්නෙ පැයෙන්!
🚀 මාස 6න් FULL SYLLABUS එකම
📚 THEORY බින්දුවක් වත් අඩු නැතුව COVER කරල
🎯 CHEMISTRY ලකුණ 85+ මට්ටමකට
කල් ඇතුව හදා ගමු.
එහෙම හදාගන්න එකේ වටිනාකම තේරෙයි ඊලග අවුරුද්දෙ PHYSICS MCQ එක ලියන දවසට. ⚡️📝
⏳⚠️ ප්රමාදය පසුතැවීමට හේතු වේ.
🛎 කෙලවෙලා ඇවිත් ගොඩ ගිය හා කරපු මෝඩකම් තේරිච්ච ලමයි අපිට කියපු දේවල් පහල Comments වල අපි දාල තියෙනව..ඔයත් පස්සෙ කාලෙක ඇවිත් අපරාදෙ කලින් හම්බුනා නම් කියන්න ඉන්න එපා !
📲🔥 ක්ලාස් එකට JOIN වෙන්න පහල ලින්ක් එකෙන් WHATSAPP Group එකට JOIN වෙන්න 👇
https://chat.whatsapp.com/FAcpDI0ZorZLQR95CEe5gx?s=cl&p=i&mlu=0&ilr=0
🎥🔴 YOU TUBE
HASITH SANKA – YouTube ▶️
https://youtube.com/@hasithsanka?si=zwSxlw4439_LesVE | 1 096 |
| 13 | 🎥🔴 YOU TUBE
HASITH SANKA – YouTube ▶️
https://youtube.com/@hasithsanka?si=zwSxlw4439_LesVE | 1 |
| 14 | Немає тексту... | 926 |
| 15 | ඔබ මේ පසුකරන්නේ ඔබේ පාසල් දිවියේ වැදගත්ම පරිච්ඡේදයයි. 🎓📚
උසස් පෙළ විභාගයට මුහුණ දෙන ඔබ සැමට, විශ්වාසයෙන්, සහ අධිෂ්ඨානයෙන් සෑම පියවරක්ම ඉදිරියට ගෙන යමින් ඔබේ දක්ෂතාවය පෙන්වීමට ශක්තිය ලැබේවා! 💙✨
#Nanaska #GCEAL2026 #ALStudents #උසස්පෙළ #සුබපැතුම් #FutureLeaders #BuildingBetterLeaders #CIMA #SriLanka | 1 312 |
| 16 | ✨ ආලෝකය සම්පූර්ණයෙන්ම නොමිලේ! ✨
A/L Physics ප්රශ්න පත්රයේ ලකුණු 20කට ආසන්න ප්රමාණයක් හිමි වන, තරංග පාඩමෙන් 50%ක් වැදගත් වන "ආලෝකය" පාඩම සම්පූර්ණයෙන්ම නොමිලේ ඉගෙන ගන්න දැන් ඔබටත් අවස්ථාව!
මෙම විශේෂ සම්මන්ත්රණය සඳහා ඔබට භෞතිකව (Physical) හෝ Online ක්රමයට සම්බන්ධ විය හැක.
📍 දින සහ ස්ථාන:
SyZyGy - නුගේගොඩ
🗓 අගෝස්තු 13 බ්රහස්පතින්දා
⏰ උදේ 7.30 - 1.30
💻 (භෞතිකව & Online)
SyZyGy - ගම්පහ
🗓 අගෝස්තු 14 සිකුරාදා
⏰ උදේ 7.30 - 1.30
💻 (භෞතිකව & Online)
Apex
🗓 අගෝස්තු 13 බ්රහස්පතින්දා
⏰ උදේ 7.30 - 1.30
💻 (Online පමණි)
📥 වැඩි විස්තර සහ Tute PDF ලබා ගැනීම සඳහා අපගේ නිල Telegram නාලිකාව සමඟ එකතු වන්න: 👉
#ALPhysics #LightWave #FreeSeminar #SyZyGy #Apex #Physics #AL | 1 226 |
| 17 | 👩⚕️👨🎓''රසායන විද්යාවට (ඉංග්රීසි හෝ සිංහල මාධ්යයෙන්) A එකක් -A/L 2027/ 2028
🔺100%ක් අංග සම්පූර්ණව syllabus cover කිරීම තුළින් පමණක් Chemistry C එකක් ගන්න පුළුවන්.
🔺Past Papers 15ක් නියමිත වෙලාවට පිළිතුරු ලියන්න practice කරලා විවරණය කිරීමෙන් A එකක් ගන්න පුළුවන්.
👉මගෙන් ඔබට,
✅පාඩම් ඒකක 14ම හෝ ඔබට මග හැරුනු පාඩම් අංග සම්පූර්ණ ලෙස පෞද්ලික අධීක්ෂණයක් යටතේ ලැබෙනවා (Theory+ Practicals+ Tutes )
✅Past Papers සහ Model Papers වලට කාලය කළමණාකරණය කර පිළිතුරු ලිවීමෙන් පසු පිළිතුරු පත්රය පරීක්ෂා කර මුළු ලකුණු ගණනය කරනවා. එතකොට සතියෙන් සතියට ඔබේ පිළිතුරු ලිවීමේ හැකියාව වර්ධනය වීම ඔබටම බලා ගන්න පුළුවන්.
✅විභාගයක් කියන්නෙ කලාවක්, ඉතින් වෙලාවට නිවැරදි පිළිතුරු ලියන්න නම් කෙටි ක්රම දැනගන්නම ඕනෙ නේද? මුළු ලකුණු 2000කින් එන, පැය 5ක paper එකක් කියන්නේ ලේසි දෙයක් නෙමෙයි…
◼️ඔබට A එකක් ගන්න උගන්වන මමත් Chemistry වලට A එකක් අරගෙන කොළඹ විශ්ව විද්යාලයට ඇතුලත් වෙලා Chemistry Special degree එකක් සම්පූර්ණ කරලා වසර 7 කට වඩා Chemistry ඉගැන්වීම් අද්දැකීම් තියන කෙනෙක්. Class එකක් කරලම බලන්න.
වැඩි විස්තර සඳහා: 0712331717 | 1 153 |
| 18 | ⭕ 2027 / 2028 ( උසස්පෙළ ) - රසායන විද්යාව
Advanced Level - Chemistry
❇️ THEORY ❇️ REVISION ❇️ PAPERS
🛑 Individual & Group Class
📌 කොළඹ අවට තනි හෝ කණ්ඩායම් පන්ති නිවසට පැමිණ ඉගැන්වීම් සිදු කරයි..
☎️ විමසීම් - 070 4277 380
Shehan Wijayasinghe
( BSc(Hons) | University of Moratuwa )
⭕ Rank හදන අපේ Chemistry පන්තිය..
🔵 Join our WhatsApp channel: 👇
https://chat.whatsapp.com/ERUv1oO2d7L0z3CzV7s3W9
#AdavancedLevel #Chemistry #Physics #maths #bio #colombo | 1 218 |
| 19 | 2026 A/L Exam එකට තව දවස් 15 යි...
⭕️ ඔයා මේ වෙලාවේ ඉන්නේ බිංදුවේ වුණත් ඔයාට C , B එකකට යන්න හොදම අවස්ථාව තමයි මේ...
https://chat.whatsapp.com/K2fzV0kzoJCJFGW2S2YKIX?s=cl&p=a&ilr=1
⚫️ සම්බන්ධ වෙන්න අවශ්ය අය ඉක්මනින් Join වෙන්න. ඔයාලා නොහිතන මට්ටමකින් ඔයාලට ගොඩයන්න ලැබෙන අවසන් අවස්ථාව මේක වෙන්න පුළුවන්.
වැඩිවිස්තර සදහා : 076 3192920
⚫️ Mcq 50 ට වෙන වෙනම සූදානම් කරවනවා...
🔴 හැම mcq එකකටම target ප්රශ්න 20 ක් දෙනවා...
🟡 හැම mcq එකකටම අවශ්ය සියලුම Theory කොටස් සහිත short notes දෙනවා...
🟢 ඔයාට තියෙන්නේ short note එක හොදට බලන්න විතරයි...
⚫️ අනිවාර්යයෙන්ම ඔයා ලියන Chemistry paper එකේ mcq වලට එන්නේ ඔයා කරලා යන ඒවයෙන් 50 ක්ම විතරයි....
🟣 ගෙදර ඉදලම mcq ලකුණු 50 ම අරගෙන බය නැතුව exam එකට යන්න පුළුවන් මේ වැඩෙන්...
🟤 මීට අමතරව Essay ප්රශ්න සියල්ලටම වෙන වෙනම සූදානම් කරවන විශේෂ වැඩපිළිවෙළක් ක්රියාත්මක වෙනවා..
⚫️ මේ වැඩේ හරියට කළොත් ඔයා මේ වෙද්දි මොන මට්ටමේ හිටියත් mcq 35 න් එහා ගහලා එන්න පුළුවන්... | 1 338 |
| 20 | COMBINED MATHS
කෙටි 400
වැඩසටහන🔸
Theory + වර්ගිකරණ කරන ලද කෙටි ප්රශ්න 400ක් 🔷
🔺 ලකුණු 100න් 25ක්ම 🔺
🔰 ජුලි 19 සිට
🔰 රාත්රි 9.00ට
🔰 Live Class සහ Tute - https://chat.whatsapp.com/CtG8flYFcEAHOiNpIEe9UM
COMBINED MATHS
අමිල අබේසිංහ 🔺 | 1 316 |
