uk
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Відкрити в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
249
Підписники
+424 години
+357 днів
+3530 день
Архів дописів
انقد از لفظ کسشر کودتا واسه اقدامات عراقچی و قالیباف و پزشکیان استفاده نکنید این چیزی که من میبینم امریکا کونی نیست که به ج.ا نداده باشه

اخ اخ فالکون نگا با همین اسلحه میاد بالاسرت

Відеоповідомлення01:00

آمریکایی ها این جنگو به مادرجندگیه ترامپ باختن

حق داری باورت نشه داداش اخه فک میکرد ترامپ اینقدر کاکولده

https://t.me/sefartkhane/3507 چند بار خوندم تا مطمئن شم درست دارم می‌بینم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 کسمادرت ترامپ

باقر جون داره از خنده میرینه تو خودش

Repost from L

ایول باید اینطوری رید تو خون حضرت آقا

برای اینکار باید آقای جلیلی باشه نه پزشکیان و قالیباف

Repost from N/a
دهه ۶۰ ای را باید سرجایش نشاند 🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸

عمو بنیامین فک نمیکنی الان وقتشه که مادر این زنجنده رو بگایی؟

🚨کانال 12 اسرائیل: ترامپ به دنبال سرنگونی نتانیاهو است @BLUEGUARD_NEWSS 😂😂😂😂زهی خیال باطل

نزدیک قله ایم ناامیدی ممنوع

Repost from N/a
حس میکنم این جبهه «خود تحقیری» بعد از مرگ خلیفه شکست خورد تا الان ادامه دادن یه ماشین داغونه که هی میخوای ازش کار بکشی ولی هیچ بازدهی نداره @RadicalAccelerator

مجددا شوخوش

از عمو یزید یاد بگیرید دشمنتون رو یه جوری بگایید که بعد از ۱۴۰۰ سال براش اینطوری بکنن

خب دوستان شوخوش

خب انگار امروز استعفا داد مبارک خیلیا