سفارت خانه شاهنشاهی
Відкрити в Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
242
Підписники
+2124 години
+217 днів
+2130 день
Триває завантаження даних...
Схожі канали
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Хмара тегів
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Вхідні та вихідні згадування
---
---
---
---
---
---
Залучення підписників
червень '26
червень '26
+136
в 6 каналах
травень '26
+44
в 7 каналах
Get PRO
квітень '260
в 0 каналах
Get PRO
березень '26
+44
в 0 каналах
Get PRO
лютий '260
в 3 каналах
Get PRO
січень '26
+23
в 5 каналах
| Дата | Залучення підписників | Згадування | Канали | |
| 24 червня | +11 | |||
| 23 червня | +23 |
Дописи каналу
| 2 | اینم سخنان ممبرها برای اخرشبتون | 31 |
| 3 | میخواید باور کنید و میخواید نکنید ولی رایان به شدت باهوش بود.
البته کمی هم احمق بود وگرنه لو نمیرفت ولی دلایلش اینجاست.
اول از همه که تغییر جهت گیری کانالس بود که تغییرش داد و کردش امت اسلامی و ما هم سریع قبولش کردیم چون ۱۰۰ تا ممبر رو داشت.
بعدش واقعا ماکیاولیستی بود و همونطور که میبینید الان رایانیست داریم بخاطر همین رفتارش بود، یک بار هم توی کانالش سیگنال داد اگه شما یکم باهوش بودید همون موقع میفهمیدید.
سوم هم که بازی روانی بود همونطور که توی داکترین استارک گفتن ۹ تا پیام عامه پسند میداد و یدفعه چیزی میگفت و شما هم بدون اینکه بفهمید اون وارد ذهنتون میشد.
چهارمش هم شست شوی مغزی بود که انجامش داد و حداقل ۱۰ نفر یا بیشتر الان طرفدار داره، دیدید که چندبار هم بهش گفتن فرزند خلیفه و اینا. | 31 |
| 4 | https://t.me/sefartkhane/3985
این مردم دورو و حسود و کسکش و ظاهر بین و احمقن
کسایی که مردن هم همشون فرشته نبودن اینم بگم
عادت کردیم به قهرمان سازی و کسشر
یک روز پشت چراغ قرمز به یکی ناموسی میدی فرداش کشته میشه تو اعتراضات میگی وای چقدر معصوم بود و فلان
صرفا اون افراد خایشون بیشتر بوده از ما همین وگرنه کلیت جامعه کیران همون خط اولیه که گفتم
خودمم مبرا نیستم ولی کمتر سعی میکنم کسشر باشم به نوبه خودم | 31 |
| 5 | واقعا کصمادر این ملت نفهم و عقب مونده
چطور اون غذا از گلوت پایین میره مادرجنده
چطور روت میشه سینه میزنی غذایی رو میخوری که بابتش صلوات برای روح خامنه ای دادی؟
ونس و ترامپ درست میگن که مردم ایران گشنه ان و دغدغه شون غذاست.اونوقت اینو میگی بهشون بر میخوره.خب لجن نفرت انگیز پس برای چی ۴۰ هزار نفرو به قیمه با گوشت منجمد فروختی؟
حق اون ۴۰ هزار این نبود که پیشمرگ این ملت بشن.تنها گناهشون این بود که تو ایران بدنیا اومدن وگرنه مثل اونا تو اروپا نیست.تو آمریکا هم نیست.ما هم باید تو یه کشور نرمال بودیم جای سیاست بحثمون این بود که شیر کاکائو از شیر قهوه ای تولید میشه | 32 |
| 6 | شوخوش | 32 |
| 7 | شوخوش | 32 |
| 8 | sticker.webp | 33 |
| 9 | فکرشو بکن تو بیت موقع جنگ ۱۲ روزه | 31 |
| 10 | منم | 1 |
| 11 | به تخممه راستش | 1 |
| 12 | خودم پرام ریخت | 1 |
| 13 | ویدیو و ایناشو خواستی بیا پی | 1 |
| 14 | اینطور بنظر میاد باشه | 2 |
| 15 | Немає тексту... | 1 |
| 16 | مگه باید باشه | 2 |
| 17 | اعترافات مثبت ۱۸ عه مگه | 45 |
| 18 | کیر مارو بدین اقا | 56 |
| 19 | Немає тексту... | 56 |
| 20 | هروقت حوصلتون سر رفت برید یکم ببینید تو سرزمین شیرین سخنان ایران چخبره | 57 |
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
