uk
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Відкрити в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
249
Підписники
+424 години
+357 днів
+3530 день
Архів дописів
#فوری ک یر استارمر نخست وزیر بریتانیا استعفا داد. 📝  AmirF15 👑 @Fighter_Radar

اینم یه خبر عالی

🚨 فوری ❗❗ 🛑بی‌بی‌سی‌: کیر استارمز نخست وزیر بریتانیا دوشنبه استعفا میده 📝  AmirF15 👑 @haramsaranetanyahu

ترامپ هم میگه بنظر من افرادی جدیدی که تو ایرانن دیگه ادم‌ نمیکشن ناسلامتی شیش دور رژیم‌ چنج کردیما

خداوندا خواهش میکنم بنیامین نتانیاهو رو همراه با فسفر سفید به کمک مردم مظلوم لبنان بفرست🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

یا صاحب الزمان خودت به فریاد مظلومان لبنان برس ما مردم دستمون به جایی نمیرسه خودت یه مدد برسون

دقیق

https://t.me/sefartkhane/3490 جدی اوباما فکر کنم سر لیبی هم با اینکه کنگره محدودش کرده بود ولی بازم به حملات خودش ادامه داد چون زنش جنده نبود مثل بعضیا

دقیقا پس دوباره به این نتیجه میرسیم که ترامپ مادرش جندست

Repost from N/a
عملیات خشم حماسی برای آمریکا یه شکست بود، ترامپ همه چیز رو نصف و نیمه انجام میده.تا حالا رییس جمهوری نبوده که سر چیزهای مهمی که میگه از این کارها بکنه.بوش گفت و رفت عراق و افغانستان رو گایید.اوباما وارد همه چیز نمیشد ولی وقتی میشد تا تهش میرفت مثلا لیبی.

الان ممد دد با این جق میزنه

میدونم عزیزم

عقل املاکی زنجنده همینه دیگه چه انتظاری داری تروخدا

ونس مادرکصده هم خیلی تاثیر داره اصلا خود ترامپ گفته اگه تو ۶۰ روز به توافق نرسیم از چشم ونس میبینمش

درسته این شصت روز دیگه اخرین شانسه توافقه

دقیقا فکرش رو بکن جای ونس مثلا دیک چینی بود، اگه اینطوری بود الان سیروس تاج گزاری هم کرده بود

Repost from N/a
کابینه رییس جمهور از خودش مهم تره.جورج بوش کبیر با اون کابینه کیر گندش رفت مادر صدام و تروریست های افغانستان رو کرد.ترامپ که بیشتر اطرافیانش یه مشت میمون کودن خایمال مادرجنده هستن.

مشتی ما خوشبین نبودیم ترامپ یه طوری حرف میزد که انگار تصمیمش گرفته یادتون رفته نمایندش فرستاد تو جمع پادشاهی خواها سخنرانی کنه یا یادتون رفته ویتکاف رو فرستاد که با سیروس صحبت کنه یا اینکه میگفت اسم قاتلاتون یاداشت کنین همشون قراره تاوان پس بدن، موقعی که جنگ شروع شد کم کم از حرفایی که راجب سیروس میزد معلوم شد که قصدش داره عوض میشه

راجب جادو جمبل اینو بگم که یکی از فامیلامون تو جنگ دوازده روزه میگفت خامنه ای با انگشترش تونسته جنا رو مجبور کنه برای یه مدت محدود گنبد آهنین و از کار بندازن میگفت دلیل اینکه خامنه ای تو جنگ دوازده روزه قیافش ریخته بود توهم این بوده که ارتباط برقرار کردن با جنا کار خیلی سختیه و روش خیلی فشار میاد

دقیقا