سفارت خانه شاهنشاهی
Відкрити в Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
249
Підписники
+424 години
+357 днів
+3530 день
Архів дописів
Repost from Fighter Radar | فایتر رادار
#فوری
ک یر استارمر نخست وزیر بریتانیا استعفا داد.
📝 AmirF15
👑 @Fighter_Radar
Repost from ⛦حرمسرای نتانیاهو | הרמוסריי של נתניהו⛦
🚨 فوری ❗❗
🛑بیبیسی: کیر استارمز نخست وزیر بریتانیا دوشنبه استعفا میده
📝 AmirF15
👑 @haramsaranetanyahu
ترامپ هم میگه بنظر من افرادی جدیدی که تو ایرانن دیگه ادم نمیکشن ناسلامتی شیش دور رژیم چنج کردیما
خداوندا خواهش میکنم بنیامین نتانیاهو رو همراه با فسفر سفید به کمک مردم مظلوم لبنان بفرست🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
یا صاحب الزمان خودت به فریاد مظلومان لبنان برس
ما مردم دستمون به جایی نمیرسه خودت یه مدد برسون
https://t.me/sefartkhane/3490
جدی اوباما فکر کنم سر لیبی هم با اینکه کنگره محدودش کرده بود ولی بازم به حملات خودش ادامه داد چون زنش جنده نبود مثل بعضیا
Repost from N/a
عملیات خشم حماسی برای آمریکا یه شکست بود، ترامپ همه چیز رو نصف و نیمه انجام میده.تا حالا رییس جمهوری نبوده که سر چیزهای مهمی که میگه از این کارها بکنه.بوش گفت و رفت عراق و افغانستان رو گایید.اوباما وارد همه چیز نمیشد ولی وقتی میشد تا تهش میرفت مثلا لیبی.
ونس مادرکصده هم خیلی تاثیر داره اصلا خود ترامپ گفته اگه تو ۶۰ روز به توافق نرسیم از چشم ونس میبینمش
دقیقا فکرش رو بکن جای ونس مثلا دیک چینی بود، اگه اینطوری بود الان سیروس تاج گزاری هم کرده بود
Repost from N/a
کابینه رییس جمهور از خودش مهم تره.جورج بوش کبیر با اون کابینه کیر گندش رفت مادر صدام و تروریست های افغانستان رو کرد.ترامپ که بیشتر اطرافیانش یه مشت میمون کودن خایمال مادرجنده هستن.
مشتی ما خوشبین نبودیم ترامپ یه طوری حرف میزد که انگار تصمیمش گرفته یادتون رفته نمایندش فرستاد تو جمع پادشاهی خواها سخنرانی کنه یا یادتون رفته ویتکاف رو فرستاد که با سیروس صحبت کنه یا اینکه میگفت اسم قاتلاتون یاداشت کنین همشون قراره تاوان پس بدن، موقعی که جنگ شروع شد کم کم از حرفایی که راجب سیروس میزد معلوم شد که قصدش داره عوض میشه
راجب جادو جمبل اینو بگم که یکی از فامیلامون تو جنگ دوازده روزه میگفت خامنه ای با انگشترش تونسته جنا رو مجبور کنه برای یه مدت محدود گنبد آهنین و از کار بندازن میگفت دلیل اینکه خامنه ای تو جنگ دوازده روزه قیافش ریخته بود توهم این بوده که ارتباط برقرار کردن با جنا کار خیلی سختیه و روش خیلی فشار میاد
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
