سفارت خانه شاهنشاهی
Open in Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
249
Subscribers
+424 hours
+357 days
+3530 days
Posts Archive
Repost from جبهة الزرتشت
انقد از لفظ کسشر کودتا واسه اقدامات عراقچی و قالیباف و پزشکیان استفاده نکنید
این چیزی که من میبینم امریکا کونی نیست که به ج.ا نداده باشه
Repost from BLUE GUARD | بلو گارد
🚨کانال 12 اسرائیل: ترامپ به دنبال سرنگونی نتانیاهو است
@BLUEGUARD_NEWSS
😂😂😂😂زهی خیال باطل
Repost from N/a
حس میکنم این جبهه «خود تحقیری» بعد از مرگ خلیفه شکست خورد
تا الان ادامه دادن یه ماشین داغونه که هی میخوای ازش کار بکشی ولی هیچ بازدهی نداره
@RadicalAccelerator
از عمو یزید یاد بگیرید دشمنتون رو یه جوری بگایید که بعد از ۱۴۰۰ سال براش اینطوری بکنن
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
