سفارت خانه شاهنشاهی
الذهاب إلى القناة على Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
249
المشتركون
+424 ساعات
+357 أيام
+3530 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from جبهة الزرتشت
انقد از لفظ کسشر کودتا واسه اقدامات عراقچی و قالیباف و پزشکیان استفاده نکنید
این چیزی که من میبینم امریکا کونی نیست که به ج.ا نداده باشه
Repost from BLUE GUARD | بلو گارد
🚨کانال 12 اسرائیل: ترامپ به دنبال سرنگونی نتانیاهو است
@BLUEGUARD_NEWSS
😂😂😂😂زهی خیال باطل
Repost from N/a
حس میکنم این جبهه «خود تحقیری» بعد از مرگ خلیفه شکست خورد
تا الان ادامه دادن یه ماشین داغونه که هی میخوای ازش کار بکشی ولی هیچ بازدهی نداره
@RadicalAccelerator
از عمو یزید یاد بگیرید دشمنتون رو یه جوری بگایید که بعد از ۱۴۰۰ سال براش اینطوری بکنن
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
