uk
Feedback
sapphic

sapphic

Закритий канал

“On aime, on perd, et on apprend à danser sous la pluie”

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
330
Підписники
Немає даних24 години
-87 днів
-930 день
Архів дописів

sticker.webp0.16 KB

دوستت دارم روژین

برو لالا کن

عزیزم تعطیل رسمیه امروز

سلام خیلی خوابم میاد فقط یکی بگه الان امروز امتحان نداریم دیگه کپمو بزارم؟

سطح

موهاتو با کجا ست کردی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

میخورمتا بلا

عسلمی خب

عاشقتم اوکی؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭فهمیدی؟؟

نه باید بگی با سوراخ بابات ست کردم💕

الان گفت خودکشی کنم؟
الان گفت خودکشی کنم؟

حاجی منم

ناراختم مردا وجود دارن

ببین خودمم خوشم نمیاد اینو بگما ولی چون کونت میسوزه با ننت ست کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یه “موهاتو با کجات ست کردی” دیگه از طرف مردها با خودکشی فاصله دارم

کسی میفهمه اینکه چقدر باهاش فاک میکنم رو؟