ch
Feedback
sapphic

sapphic

关闭频道

“On aime, on perd, et on apprend à danser sous la pluie”

显示更多
未指定国家未指定类别
330
订阅者
无数据24 小时
-87
-930
帖子存档

sticker.webp0.16 KB

دوستت دارم روژین

برو لالا کن

عزیزم تعطیل رسمیه امروز

سلام خیلی خوابم میاد فقط یکی بگه الان امروز امتحان نداریم دیگه کپمو بزارم؟

سطح

موهاتو با کجا ست کردی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

میخورمتا بلا

عسلمی خب

عاشقتم اوکی؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭فهمیدی؟؟

نه باید بگی با سوراخ بابات ست کردم💕

الان گفت خودکشی کنم؟
الان گفت خودکشی کنم؟

حاجی منم

ناراختم مردا وجود دارن

ببین خودمم خوشم نمیاد اینو بگما ولی چون کونت میسوزه با ننت ست کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یه “موهاتو با کجات ست کردی” دیگه از طرف مردها با خودکشی فاصله دارم

کسی میفهمه اینکه چقدر باهاش فاک میکنم رو؟