ru
Feedback
sapphic

sapphic

Закрытый канал

“On aime, on perd, et on apprend à danser sous la pluie”

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
330
Подписчики
Нет данных24 часа
-87 дней
-930 день
Архив постов

sticker.webp0.16 KB

دوستت دارم روژین

برو لالا کن

عزیزم تعطیل رسمیه امروز

سلام خیلی خوابم میاد فقط یکی بگه الان امروز امتحان نداریم دیگه کپمو بزارم؟

سطح

موهاتو با کجا ست کردی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

میخورمتا بلا

عسلمی خب

عاشقتم اوکی؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭فهمیدی؟؟

نه باید بگی با سوراخ بابات ست کردم💕

الان گفت خودکشی کنم؟
الان گفت خودکشی کنم؟

حاجی منم

ناراختم مردا وجود دارن

ببین خودمم خوشم نمیاد اینو بگما ولی چون کونت میسوزه با ننت ست کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یه “موهاتو با کجات ست کردی” دیگه از طرف مردها با خودکشی فاصله دارم

کسی میفهمه اینکه چقدر باهاش فاک میکنم رو؟