fa
Feedback
sapphic

sapphic

کانال بسته

“On aime, on perd, et on apprend à danser sous la pluie”

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
330
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-87 روز
-930 روز
آرشیو پست ها

sticker.webp0.16 KB

دوستت دارم روژین

برو لالا کن

عزیزم تعطیل رسمیه امروز

سلام خیلی خوابم میاد فقط یکی بگه الان امروز امتحان نداریم دیگه کپمو بزارم؟

سطح

موهاتو با کجا ست کردی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

میخورمتا بلا

عسلمی خب

عاشقتم اوکی؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭فهمیدی؟؟

نه باید بگی با سوراخ بابات ست کردم💕

الان گفت خودکشی کنم؟
الان گفت خودکشی کنم؟

حاجی منم

ناراختم مردا وجود دارن

ببین خودمم خوشم نمیاد اینو بگما ولی چون کونت میسوزه با ننت ست کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یه “موهاتو با کجات ست کردی” دیگه از طرف مردها با خودکشی فاصله دارم

کسی میفهمه اینکه چقدر باهاش فاک میکنم رو؟