ar
Feedback
sapphic

sapphic

قناة بسيطة

“On aime, on perd, et on apprend à danser sous la pluie”

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
330
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-87 أيام
-930 أيام
أرشيف المشاركات

sticker.webp0.16 KB

دوستت دارم روژین

برو لالا کن

عزیزم تعطیل رسمیه امروز

سلام خیلی خوابم میاد فقط یکی بگه الان امروز امتحان نداریم دیگه کپمو بزارم؟

سطح

موهاتو با کجا ست کردی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

میخورمتا بلا

عسلمی خب

عاشقتم اوکی؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭فهمیدی؟؟

نه باید بگی با سوراخ بابات ست کردم💕

الان گفت خودکشی کنم؟
الان گفت خودکشی کنم؟

حاجی منم

ناراختم مردا وجود دارن

ببین خودمم خوشم نمیاد اینو بگما ولی چون کونت میسوزه با ننت ست کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یه “موهاتو با کجات ست کردی” دیگه از طرف مردها با خودکشی فاصله دارم

کسی میفهمه اینکه چقدر باهاش فاک میکنم رو؟