1 951
Подписчики
+224 часа
+87 дней
+1830 день
Архив постов
1 953
به عقیدهی من، کمتر رنجی به بزرگی و عمق تماشای از دست رفتن چیزهای ارزشمند و عدم توانایی در تغییر آن است.
1 953
در میان کلماتم، تو را پنهان کردهام. انگار که درختی میان برگهایش پنهان کرده باشد میوهاش را.
1 953
Repost from نـــــــگــــــاهــــ
هر روز که میگذره بیشتر به صحت جمله « اشکال نداره غمگین باشی ولی راضی باشی.» پی میبرم. اینکه خیلی چیزا رو بخوای و نداشته باشی، خیلی آدما رو بخوای و نشه، خیلی از استعدادها رو توی جهان مادی نداشته باشی و به خاطر همه اینا همیشه یه غمی رو تجربه کنی. اما با این وجود سعی کنی، تلاش کنی با همه چیزهایی میدونی متعلق به توان و حق داری که داشته باشیشون به زندگی ادامه بدی و دوستشون داشته باشی. نمیدونم شاید یه جایی توی مسیر زندگی بفهمیم همه اونچه که میخواستیم و از دست دادیم اصلا برای ما مناسب نبوده و اون موقع خوشحال هم بشیم. ولی علیالحساب با غم میشه ادامه داد. با غم میشه صبح از خواب پاشد و گفت خیلی خب یه روز دیگهام شروع شد.
1 953
من بعد از تو با این مسئله که دیگر کسی را دوست نداشته باشم، کنار آمدهام. تو امّا بعد از من با این درد که دیگر کسی مثل من دوستت ندارد، چه میکنی؟!
1 953
Repost from N/a
پرویز محبوبم؛
من صبر میکنم، به امید آیندهای که خوشبختی و سعادت ما را در بردارد. درست است که من رنج میبرم ولی در بهای این رنج بردن یک عمر در کنار تو خوشبخت زندگی خواهم کرد.
- فروغ فرخزاد [اولین تپشهای عاشقانهٔ قلبم]
1 953
Repost from N/a
و در پایان، روابط انسانی پیچیدهتر از آن بود که بتوانیم «کاملا» بفهمیم و درکش کنیم، حتی نمیتوانستیم بفهمیم چه کسانی از ارتباط با ما شادند!
1 953
ثمرهی آن دویدنهای مداوم به دنبال خوشبختی، چه چیز به جز خستگی، نفسنفس زدنها و بیخوابی بود ؟!
1 953
اینجا چنان ناامن و ناپایدار است که اگر تنها برای یک ساعت، از کسی جدا شوی ممکن است مجبور شوی در ابدیت به دنبال او بگردی!
1 953
حوصلهام تمام شده است.
نمیخواهم برای اینکه شاد باشم یا شادمانه زندگی کنم، خودم را به در و دیوار بکوبم، یا با مزخرفات سرگرم شوم و شبانه روز امید واهی میل کنم.
من به زندگی باج نمیدهم! حالا حوصله سر بر و مچاله هستم، خب هستم که هستم. همین است که هست، این زندگی من است و گاهی باید بد و پر از هیچ باشد. حتی شاید همیشه!
1 953
نمیدانستم چرا میخواهم بگریم، اما میدانستم اگر کسی با من حرف بزند یا دقیق نگاهم کند یک هفتهی تمام خواهم گریست!
1 953
مهم، بودن توست در این نابسامانیها و شانهای امن برای من که خستگیهایم را دمی فراموش کنم.
1 953
برای من که صدای تپشهای قلب کوچک و مهربان تو را بارها و بارها و بارها، از نزدیک حس کرده و شنیده بودم، باور اینکه تو هم میتوانی چنین بیرحم باشی، سخت و جانکاه بود.
1 953
غمگینم برای تمام قلبهایی که روزی عزیزترینِ انسانها در آنها سکنا گزیده بودند اما اکنون همچون سرزمینی طوفانزده جز ویرانی و بوی تعفن لاشهی همان آدمها، هیچ در آن نمانده است.
1 953
Repost from Saved Messages
کسی که تو را بشناسد، چگونه از تو دست خواهد کشید؟
و کسی که محکمترین تکیهگاه جهان را تجربه کرده باشد، چگونه به تکیهگاههای پوشالی دیگر تن خواهد داد؟
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
