ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 705 подписчиков, занимая 1 613 место в категории Искусство и дизайн и 16 972 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 705 подписчиков.

Согласно последним данным от 24 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -261, а за последние 24 часа — 0, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.89%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 343 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 25 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 705
Подписчики
Нет данных24 часа
-347 дней
-26130 день
Архив постов
هیچوقت من رو تو شرایطی قرار نده که بهت نشون بدم چقدر میتونم عوض بشم، چون در همون لحظه که دارم کنارت میخندم اگه یکم احساس کنم توی حرفات و رفتارت، سیاست داری یا خورده شیشه‌اس یا بین شوخی‌هات تیکه میندازی، همون ثانیه تغییر میکنم، طوری که خودت هم باورت نشه.   

آدمهایی که روح بزرگی دارند، عقده‌ی کمتری دارند، شعور بیشتری دارند و قلب مهربانتری. برای همین نباید از آنها ترسید. آدمهای کوچک با عقده‌های بزرگ ترسناکترند، چون از صدمه زدن به دیگران هراس ندارند.

من تلاش کردم همه چیز رو درست کنم، ولی دیگه زورم به نخواستن تو نرسید.

گاهی همه چیز در تو گریه می‌کنند؛ جز چشم‌هایت!

‏هرچیزی تو زندگیم اشتباه پیش میره، من درباره‌ی تو گریه میکنم.

‏چرا آدمایی که دوستتون دارن رو اذیت میکنین؟! مگه فکر میکنید چند بار دیگه اینجوری دوست داشته خواهید شد؟

کسی با محدودیت و گیر دادن متعهد نمیشه! تو نمیتونی آدما رو تغییر بدی نمیتونی مثلا یه آدم وفادار درست کنی برای خودت؛ همه چیز برمیگرده به ذات و اصالت اون آدم.. بزار پارتنرت زندگی کنه، معاشرت کنه، سفر کنه، حالش خوب باشه. اون آدم اگه دوستت داشته باشه؛ چشمش جز تو کسی رو نمیبینه اگرم خیانت کنه، تو فقط اشتباه زندگیتو از دست دادی نه پارتنرتو. همین...!!!

این حرکت پسرا که میگن در داشبوردو باز کن بعد داشبورد پر خوراکیه خیلی:🫠🎀✨💓💆🏻‍♀️🍒🫶💞

مبادا به سبب یک غم، هزاران نعمت را فراموش کنی...

«رود یارد کیپلینگ» تو یکی از نوشته‌هاش میگه: "حدس یک زن بسیار دقیق‌تر از یقین یک مرد است." همین‌قدر حق...!

منم میدونم این روزا میگذره ولی این روزا عُمر منه!

غمگینم می‌کند اما نمی‌‌توانم رهایش کنم؛ او آخرین کسی است که در من حسی ایجاد می‌کند...❤️‍🩹🦋

عزتی که در «هیچ» هست رو به همه «کم» ها و «نصفه و نیمه»ها ترجیح میدم.

اگه ازم بپرسن چه چیزی بیشتر از همه باعث پایدار شدن روابط می‌شه، میگم "دعوا های با عشق". یعنی شما بحث می‌کنی، عصبانیتتو تخلیه می‌کنی، گله می‌کنی، ولی ازونورم می‌بخشی، گوش‌می‌کنی، اگه منطقی بود راه میای، مطمئنی که دور‌نمی‌شی، جدا نمی‌شی، چیزی بینتون تغییر نمی‌کنه.

این جمله که: "هرکی داره با غمی می‌جنگه که ما ازش خبر نداریم" واقعا آدمو مهربون‌تر می‌کنه

من تنهایی گریه کردم! تنهایی تلاش کردم! تنهایی به زخمام مرهم زدم! تنهایی برای زندگیم جنگیدم! تو اون شبایی که صبح نمیشدن، من تنهایی منتظر طلوع خورشید موندم.. تنهایی شکست خوردم و دوباره قوی از جام پاشدم! میدونی چی میگم ؟ گاهی مستقل بودن فقط مادی نیست اونی که از نظر روحی مستقل، قوی تره..!

به عنوان یه روانشناس بگم چه آدمی کنسله؟! محدودت کنه جای حمایت کنسله وقتی نه بگی مدام اصرار کنه کنسله فکر کنه عشق همه چیزه پول و احترام و تعهد و توجه مهم نباشه براش کنسله اولویت زندگیش جای تو پدر و مادرش باشن کنسله

یه پستی بود که می‌گفت: ما زبونمون کوتاه نبود، دشمنمون عزیز بود، ساکت شدیم، ساکت موندیم...

یه چیزایی تا ابد باهات می‌مونه، مثل بدترین حس توی بهترین سن!

از کسایی که وقتی موفق میشین براتون دست نمیزنن ناراحت نشین، اونا دستشون بنده، دارن پماد میمالن به کونشون که سوخته.