en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 698 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 977 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 698 subscribers.

According to the latest data from 25 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -253 over the last 30 days and by 3 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.01%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 366 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 26 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 698
Subscribers
+324 hours
-247 days
-25330 days
Posts Archive
تاحالا آدم سالمی رو ندیدم که توجه ببینه و بره ! آدمای سالم و درست وقتی توجه میبینن ، چند برابرشو بهت پس میدن و ماندگارتر میشن ✔

بچها امروز تراپیستم یه جمله گفت واقعا نمیدونم ولی احساس میکنم انگار یه نور تو قلبم بود میگفت: "زنی مثل شما که به تنهایی می‌تونه هر کاری انجام بده، واقعاً لیاقتش مردی نیست که هیچ تلاشی نمی‌کنه."

تو اورثینک می‌کنی، چون نمی‌نویسی. تو اضطراب داری، چون عمل نمی‌کنی. تو امروز و فردا می‌کنی، چون برنامه نداری. تو استرس داری، چون تمرین نمی‌کنی. ذهن روشنی نداری، چون افکارتو نمی‌نویسی. تو احساس می‌کنی گم شدی، چون هنوز دنبال هدف خودت نرفتی. دنبال تایید دیگران هستی، چون هنوز اونو درون خودت پیدا نکردی. تو احساس غرق شدن می‌کنی، چون می‌خوای چیزی رو کنترل کنی که از دستت خارجه. همه مشکلاتت راه حل دارن، تو فقط باید شهامت برداشتن قدم اول رو داشته باشی.

امروز یه کلمه ی جدید یاد گرفتم به اسم "‏گِس لایت" یعنی کسی شمارو می رنجونه و بعد قانعتون می کنه که تقصیر خودتون بوده. یجور که فکر کنید خیلی حساسید یا حتی به عقل خودتون شک می کنید.

یه وقتاییم هست که انقد فکر کردی، انقدر تو فکرت جنگیدی، انقدر رفتی و برگشتی، انقد دو دوتا چهار تا کردی، انقدر حدس زدی، پیش بینی کردی، انقد کم آوردی و انقد تو فکرت مُردی و زنده شدی که آخرش گفتی ولش کن، بلاخره یه چیزی میشه دیگه، یا‌ میشه یا نمیشه ، یا میاد یا نمیاد، یا خوب میشه یا بد. این همه فکر نداره ، این همه حال خراب کردن نداره ، این همه بدقلقی و ناراحتی نداره. بعضی وقتام باید رهاش کرد ، این فکر لعنتی رو میگم ، باید به حال خودش رها کرد ، مهم نباشه چی میشه. بلاخره یا میشه یا نمیشه.

‏به نظرم تنها معیار برای ورود به رابطه میتونه جواب به این سوال باشه که آیا داشتن اون شخص در زندگی،شما را به آدم بهتر، پر انرژی تر، خود پذیرتر، عاقل تر و آرام تر تبدیل می‌کند؟

امروز تو آیینه به خودم گفتم: سخت بود، ولی تونستی بچه🐋🤍

‏من دارم سخت ترین کار دنیا رو میکنم چون هم غمگینم، هم امیدوار.. هم دلتنگم، هم پر از امید.. هم خسته ام، هم پر از تقلا برای زندگی کردن.. امیدوار بودن یه وقتایی، تو یه موقعیت‌هایی بزرگترین و سخت ترین کار دنیاست.. ✨

خودمون یه‌جاییم، دلمون یه‌جا، فکرمون هزار جا.

واقعا ملت عجیبی داریم. فکرشو بکن ، بلک فرایدیی که به ما هیچ ربطی نداره، همجوره تخفیف میذارن و کلی تبلیغ می‌کنن. بعد نزدیک عید نوروز که عید باستانی و هویت کشورمون هست، قیمت هارو دو برابر می‌کنن...!

+‌در عین حال که ورزش میکنید، لباس های برند می‌پوشید، عطر میزنید و خوش استایل هستید، ‹مودب› هم باشید، ادب کاریزماتیک ترین و یونیک ترین آپشنِ آدم هاست.🤌🏼

‏من شیفته ی احترامم حتی وسط بحث حتی تو سخت ترین لحظه ها حتی تو بدترین دعوا ها یه چیز خاص که هیچ معیاری حریفش نیست.

هیچوقت من رو تو شرایطی قرار نده که بهت نشون بدم چقدر میتونم عوض بشم، چون در همون لحظه که دارم کنارت میخندم اگه یکم احساس کنم توی حرفات و رفتارت، سیاست داری یا خورده شیشه‌اس یا بین شوخی‌هات تیکه میندازی، همون ثانیه تغییر میکنم، طوری که خودت هم باورت نشه.   

آدمهایی که روح بزرگی دارند، عقده‌ی کمتری دارند، شعور بیشتری دارند و قلب مهربانتری. برای همین نباید از آنها ترسید. آدمهای کوچک با عقده‌های بزرگ ترسناکترند، چون از صدمه زدن به دیگران هراس ندارند.

من تلاش کردم همه چیز رو درست کنم، ولی دیگه زورم به نخواستن تو نرسید.

گاهی همه چیز در تو گریه می‌کنند؛ جز چشم‌هایت!

‏هرچیزی تو زندگیم اشتباه پیش میره، من درباره‌ی تو گریه میکنم.

‏چرا آدمایی که دوستتون دارن رو اذیت میکنین؟! مگه فکر میکنید چند بار دیگه اینجوری دوست داشته خواهید شد؟

کسی با محدودیت و گیر دادن متعهد نمیشه! تو نمیتونی آدما رو تغییر بدی نمیتونی مثلا یه آدم وفادار درست کنی برای خودت؛ همه چیز برمیگرده به ذات و اصالت اون آدم.. بزار پارتنرت زندگی کنه، معاشرت کنه، سفر کنه، حالش خوب باشه. اون آدم اگه دوستت داشته باشه؛ چشمش جز تو کسی رو نمیبینه اگرم خیانت کنه، تو فقط اشتباه زندگیتو از دست دادی نه پارتنرتو. همین...!!!

این حرکت پسرا که میگن در داشبوردو باز کن بعد داشبورد پر خوراکیه خیلی:🫠🎀✨💓💆🏻‍♀️🍒🫶💞