ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 705 подписчиков, занимая 1 613 место в категории Искусство и дизайн и 16 972 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 705 подписчиков.

Согласно последним данным от 24 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -261, а за последние 24 часа — 0, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.89%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 343 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 25 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 705
Подписчики
Нет данных24 часа
-347 дней
-26130 день
Архив постов
باید خانواده دار باشه باید عرضه داشته باشه باید شعور داشته باشه باید خاکی و اصیل باشه باید دست و دلباز باشه باید چشم و دل سیر باشه باید هدفمند و کاری باشه باید هول نباشه باید شوخ طبع باشه باید بالغ باشه باید متعهد باشه باید ظاهر درست و مرتب داشته باشه نگید دوسش دارم کافیه، کافی نیست!

شما هیچکس رو نمیشناسید مگر اینکه: -باهاش سفر برین -بینتون مسائل مالی در میون باشه -تو وقت عصبانیت باهاش برخورد داشته باشین -باهاش زندگی کنید.

اینکه دوستش داری ولی دیگه نمیخوایش، قدرتمندانه ترین و غم انگیز ترین تصمیمه.

هیچی نمیتونه آدمای مورد علاقمو از چشمم بندازه جز دروغ گفتن!

سمت من اگه میای «پناه» باش، من تمام عمرمو پناه دیگران بودم و خسته‌ام.

‏از نسلی که توشم متنفرم؛ از حرف زدن‌های بی نتیجه، از داشتن حق انتخاب‌های زیاد و پر هوس، از تعهد نداشتن، از الکی روشن‌فکر بودن، از روابط متعدد، از همه‌شون متنفرم…

هرگز وارد دعواهاى خيابانى نشويد! چرا که بهترين موقعيتش اين است كه شما برنده يك دعوا بيهوده مى‌شويد بدترين موقعيتش اینکه در نهايت به زندان، بيمارستان يا قبرستان مى‌رويد.

آنهایی که ریشه ندارند؛ تا محبت می‌بینند می‌روند وگرنه کدام درخت را دیده‌ای که باغبانش را ترک کند!؟

میگفت تو زندان وقتی میخوان بگن فلانی خیلی خوبه میگن میشه باهاش ابد کشید ... با یکی وارد رابطه بشید که مطمئن باشید "میشه باهاش ابد کشید."

دیشب با قلبی شکسته خوابیدم و امروز جنگیدم، به معنای واقعی جنگیدم، با قلبِ سنگین بیدار شدم، با قلبِ سنگین لقمه هایم را قورت دادم،با قلبِ سنگین آماده شدم، لباس های مرتب پوشیدم، بهترین عطرم را زدم و با چهره ای آراسته از همیشه سر کلاس حاضر شدم. به قولِ فروغِ فرحزاد که میگه: فعلا می‌سازم، چه می‌شود کرد مگر می‌شود دنیا را پاره کرد و از تویش خوش‌بختی را درآورد، همین است که هست.

‏یه جا خوندم نوشته بود: کاش می‌شد نامرئی شد، کنارش نشست و ساعت‌ها بهش خیره شد، بدون اینکه بفهمه چقدر درگیرشی؛ عمیقا این جمله رو می‌فهممش.

🪙 دو تسک جدید میجر 💰 ارزش هر تسک 5,000 Star's ❗️ در صورت نیاز از ادلیست زیر استفاده کنید. 📂 لینک دریافت ادلیست ⛓ اسکواد ما
🪙 دو تسک جدید میجر 💰 ارزش هر تسک 5,000 Star's ❗️ در صورت نیاز از ادلیست زیر استفاده کنید.
📂    لینک دریافت ادلیست
    اسکواد ما در میجر
⛓    ورود به ربات میجر
Airddrop_ir 🚀 irblum1

جایی دورتر از خودم ایستاده‌ام به تماشای کسی که به جای من زندگی می‌کند؛ چه بی‌رحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...

وقتی یکی بهم میگه:«خوش به حالت تو که فلان مشکل رو نداری» یاد این بیت از امیرخسرو دهلوی می‌افتم که میگه: ‏هر شب از سینه من تیر بلا می‌گذرد تو چه دانی که برین سینه چه‌ها می‌گذرد؟

در وصف بودنت همین جمله عباس معروفی کافیه: «تو انتخاب من نبودی ، سرنوشتم بودی، تنها انگیزه ماندنم در این وانفسای شلوغ، در این زندگی بی اعتبار...»

قشنگ‌ترین و عمیق‌ترین نصیحتی که شنیدم از زبان کارل گوستاو یونگ بود که می‌گفت: ‏خودت را بساز تا آدم امنی شوی، برای روزهایی که نمی‌شود به کسی پناه برد.

یکی از بهترین توصیه هایی که می‌تونم بهتون بکنم اینه که: همیشه تکلیفتونو‌ خودتون مشخص کنید. واسه کسی که بدونِ هیچ اسمی صرفا بهتون نزدیک میشه نقش پارتنر ایفا نکنید! بی دلیل جایگاه آدمارو تو زندگیتون پر رنگ نکنید؛ اجازه بدین برای بودن با شما بصورت شفاف پیشنهادشونو مطرج کنن و منتظرِ جواب شما بمونن. واسه خودتون ارزش قائل باشین. Konnjed

دیروز یه جمله ی کوردی دلبر یاد گرفتم که میگفت: «درد چاویل مستت له گیانم» ‏یعنی:«درد و بلای چشای مستت به جونم» برای اونایی که چشماشون قشنگه خیلی کاربرد داره=))

گاهی دلم می‌خواهد از دست خودم زار بزنم و عاجزانه از خودم خواهش کنم که حساس نباشم و به مسائل و کلمات و رفتارها، بیش از اندازه دقت نکنم. ولی حقیقت این است که من زیاد حساسم و زیاد دقت می‌کنم و زیاد غصه می‌خورم؛ برای مسائلی که خوب که دقیق شوی، اهمیت چندانی ندارند... #نرگس_صرافیان_طوفان

⭕️نادیده گرفتن خود شامل موارد زیر می شود: ۱. وقتی اذیت میشی ولی چیزی نمیگی(طرحواره بازداری هیجانی) ۲. بابت چیزهایی که تقصیر تو نبوده دائم عذرخواهی میکنی(طرحواره نقص/شرم) ۳. برای اینکه بقیه خوششون بیاد خود واقعیت رو مخفی میکنی(طرحواره پذیرش جویی/جلب توجه) ۴. وقتی دلت میخواد «نه» بگی ولی «بله» میگی(طرحواره اطاعت) ۵. فقط وقتی ناراحتن یا کارت دارن یاد تو میوفتن ولی تو بازهم به یادشونی(طرحواره ایثار) ۶. براساس ارزش‌های خودت عمل و زندگی نمیکنی(طرحواره اطاعت) ۷. وقتی بقیه خط قرمزات رو رد میکنن و تو ساکت میمونی(طرحواره بازداری هیجانی) ۸. همه تلاشت اینه که همه رو از خودت راضی نگه داری.(طرحواره ایثار) + وقتی خودمون رو نادیده میگیریم به بقیه این حس رو میدیم که وجود ما ارزشمند نیست. درحالی که وجود ما ارزشمند و لایق دریافت عشق و محبت هست.