ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 705 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 613 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 972 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 705 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -261، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 0، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.89‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 343 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 705
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-347 أيام
-26130 أيام
أرشيف المشاركات
هیچوقت من رو تو شرایطی قرار نده که بهت نشون بدم چقدر میتونم عوض بشم، چون در همون لحظه که دارم کنارت میخندم اگه یکم احساس کنم توی حرفات و رفتارت، سیاست داری یا خورده شیشه‌اس یا بین شوخی‌هات تیکه میندازی، همون ثانیه تغییر میکنم، طوری که خودت هم باورت نشه.   

آدمهایی که روح بزرگی دارند، عقده‌ی کمتری دارند، شعور بیشتری دارند و قلب مهربانتری. برای همین نباید از آنها ترسید. آدمهای کوچک با عقده‌های بزرگ ترسناکترند، چون از صدمه زدن به دیگران هراس ندارند.

من تلاش کردم همه چیز رو درست کنم، ولی دیگه زورم به نخواستن تو نرسید.

گاهی همه چیز در تو گریه می‌کنند؛ جز چشم‌هایت!

‏هرچیزی تو زندگیم اشتباه پیش میره، من درباره‌ی تو گریه میکنم.

‏چرا آدمایی که دوستتون دارن رو اذیت میکنین؟! مگه فکر میکنید چند بار دیگه اینجوری دوست داشته خواهید شد؟

کسی با محدودیت و گیر دادن متعهد نمیشه! تو نمیتونی آدما رو تغییر بدی نمیتونی مثلا یه آدم وفادار درست کنی برای خودت؛ همه چیز برمیگرده به ذات و اصالت اون آدم.. بزار پارتنرت زندگی کنه، معاشرت کنه، سفر کنه، حالش خوب باشه. اون آدم اگه دوستت داشته باشه؛ چشمش جز تو کسی رو نمیبینه اگرم خیانت کنه، تو فقط اشتباه زندگیتو از دست دادی نه پارتنرتو. همین...!!!

این حرکت پسرا که میگن در داشبوردو باز کن بعد داشبورد پر خوراکیه خیلی:🫠🎀✨💓💆🏻‍♀️🍒🫶💞

مبادا به سبب یک غم، هزاران نعمت را فراموش کنی...

«رود یارد کیپلینگ» تو یکی از نوشته‌هاش میگه: "حدس یک زن بسیار دقیق‌تر از یقین یک مرد است." همین‌قدر حق...!

منم میدونم این روزا میگذره ولی این روزا عُمر منه!

غمگینم می‌کند اما نمی‌‌توانم رهایش کنم؛ او آخرین کسی است که در من حسی ایجاد می‌کند...❤️‍🩹🦋

عزتی که در «هیچ» هست رو به همه «کم» ها و «نصفه و نیمه»ها ترجیح میدم.

اگه ازم بپرسن چه چیزی بیشتر از همه باعث پایدار شدن روابط می‌شه، میگم "دعوا های با عشق". یعنی شما بحث می‌کنی، عصبانیتتو تخلیه می‌کنی، گله می‌کنی، ولی ازونورم می‌بخشی، گوش‌می‌کنی، اگه منطقی بود راه میای، مطمئنی که دور‌نمی‌شی، جدا نمی‌شی، چیزی بینتون تغییر نمی‌کنه.

این جمله که: "هرکی داره با غمی می‌جنگه که ما ازش خبر نداریم" واقعا آدمو مهربون‌تر می‌کنه

من تنهایی گریه کردم! تنهایی تلاش کردم! تنهایی به زخمام مرهم زدم! تنهایی برای زندگیم جنگیدم! تو اون شبایی که صبح نمیشدن، من تنهایی منتظر طلوع خورشید موندم.. تنهایی شکست خوردم و دوباره قوی از جام پاشدم! میدونی چی میگم ؟ گاهی مستقل بودن فقط مادی نیست اونی که از نظر روحی مستقل، قوی تره..!

به عنوان یه روانشناس بگم چه آدمی کنسله؟! محدودت کنه جای حمایت کنسله وقتی نه بگی مدام اصرار کنه کنسله فکر کنه عشق همه چیزه پول و احترام و تعهد و توجه مهم نباشه براش کنسله اولویت زندگیش جای تو پدر و مادرش باشن کنسله

یه پستی بود که می‌گفت: ما زبونمون کوتاه نبود، دشمنمون عزیز بود، ساکت شدیم، ساکت موندیم...

یه چیزایی تا ابد باهات می‌مونه، مثل بدترین حس توی بهترین سن!

از کسایی که وقتی موفق میشین براتون دست نمیزنن ناراحت نشین، اونا دستشون بنده، دارن پماد میمالن به کونشون که سوخته.