es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 705 suscriptores, ocupando la posición 1 613 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 972 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 705 suscriptores.

Según los últimos datos del 24 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -261, y en las últimas 24 horas de 0, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.89%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 343 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 25 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 705
Suscriptores
Sin datos24 horas
-347 días
-26130 días
Archivo de publicaciones
هیچوقت من رو تو شرایطی قرار نده که بهت نشون بدم چقدر میتونم عوض بشم، چون در همون لحظه که دارم کنارت میخندم اگه یکم احساس کنم توی حرفات و رفتارت، سیاست داری یا خورده شیشه‌اس یا بین شوخی‌هات تیکه میندازی، همون ثانیه تغییر میکنم، طوری که خودت هم باورت نشه.   

آدمهایی که روح بزرگی دارند، عقده‌ی کمتری دارند، شعور بیشتری دارند و قلب مهربانتری. برای همین نباید از آنها ترسید. آدمهای کوچک با عقده‌های بزرگ ترسناکترند، چون از صدمه زدن به دیگران هراس ندارند.

من تلاش کردم همه چیز رو درست کنم، ولی دیگه زورم به نخواستن تو نرسید.

گاهی همه چیز در تو گریه می‌کنند؛ جز چشم‌هایت!

‏هرچیزی تو زندگیم اشتباه پیش میره، من درباره‌ی تو گریه میکنم.

‏چرا آدمایی که دوستتون دارن رو اذیت میکنین؟! مگه فکر میکنید چند بار دیگه اینجوری دوست داشته خواهید شد؟

کسی با محدودیت و گیر دادن متعهد نمیشه! تو نمیتونی آدما رو تغییر بدی نمیتونی مثلا یه آدم وفادار درست کنی برای خودت؛ همه چیز برمیگرده به ذات و اصالت اون آدم.. بزار پارتنرت زندگی کنه، معاشرت کنه، سفر کنه، حالش خوب باشه. اون آدم اگه دوستت داشته باشه؛ چشمش جز تو کسی رو نمیبینه اگرم خیانت کنه، تو فقط اشتباه زندگیتو از دست دادی نه پارتنرتو. همین...!!!

این حرکت پسرا که میگن در داشبوردو باز کن بعد داشبورد پر خوراکیه خیلی:🫠🎀✨💓💆🏻‍♀️🍒🫶💞

مبادا به سبب یک غم، هزاران نعمت را فراموش کنی...

«رود یارد کیپلینگ» تو یکی از نوشته‌هاش میگه: "حدس یک زن بسیار دقیق‌تر از یقین یک مرد است." همین‌قدر حق...!

منم میدونم این روزا میگذره ولی این روزا عُمر منه!

غمگینم می‌کند اما نمی‌‌توانم رهایش کنم؛ او آخرین کسی است که در من حسی ایجاد می‌کند...❤️‍🩹🦋

عزتی که در «هیچ» هست رو به همه «کم» ها و «نصفه و نیمه»ها ترجیح میدم.

اگه ازم بپرسن چه چیزی بیشتر از همه باعث پایدار شدن روابط می‌شه، میگم "دعوا های با عشق". یعنی شما بحث می‌کنی، عصبانیتتو تخلیه می‌کنی، گله می‌کنی، ولی ازونورم می‌بخشی، گوش‌می‌کنی، اگه منطقی بود راه میای، مطمئنی که دور‌نمی‌شی، جدا نمی‌شی، چیزی بینتون تغییر نمی‌کنه.

این جمله که: "هرکی داره با غمی می‌جنگه که ما ازش خبر نداریم" واقعا آدمو مهربون‌تر می‌کنه

من تنهایی گریه کردم! تنهایی تلاش کردم! تنهایی به زخمام مرهم زدم! تنهایی برای زندگیم جنگیدم! تو اون شبایی که صبح نمیشدن، من تنهایی منتظر طلوع خورشید موندم.. تنهایی شکست خوردم و دوباره قوی از جام پاشدم! میدونی چی میگم ؟ گاهی مستقل بودن فقط مادی نیست اونی که از نظر روحی مستقل، قوی تره..!

به عنوان یه روانشناس بگم چه آدمی کنسله؟! محدودت کنه جای حمایت کنسله وقتی نه بگی مدام اصرار کنه کنسله فکر کنه عشق همه چیزه پول و احترام و تعهد و توجه مهم نباشه براش کنسله اولویت زندگیش جای تو پدر و مادرش باشن کنسله

یه پستی بود که می‌گفت: ما زبونمون کوتاه نبود، دشمنمون عزیز بود، ساکت شدیم، ساکت موندیم...

یه چیزایی تا ابد باهات می‌مونه، مثل بدترین حس توی بهترین سن!

از کسایی که وقتی موفق میشین براتون دست نمیزنن ناراحت نشین، اونا دستشون بنده، دارن پماد میمالن به کونشون که سوخته.