ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 703 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 996 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 703 подписчиков.

Согласно последним данным от 23 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -261, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.73%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 311 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 24 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 703
Подписчики
-124 часа
-407 дней
-26130 день
Архив постов
این میکس قرارِ قفلیه امشبتون بشه :))

سعی کنید تو پیاماتون به کسی که دوسش دارین همیشه آخر جمله ها با یه عنوان خاصی صداش بزنید میدونم خیلیاتون دوس دارین این کارو انجام بدین ولی بلد نیستین، اما از اونجایی که خودم بلدم و خیلی زبون میریزم گفتم یکمشو بهتون یاد بدم آخر جمله ها صداش کنید " دارو ندارم" ، "نورِ چشام" ، "ماهِ آسمونم" ، آرامشِ هر لحظم" ، " هستیِ من" ، "دلبستگیم" ، "بهترینم" ، " انگیزه‌ی فردام" ، "دلیلِ حالِ خوبم" ، " تنها دلیل ممکن زندگیم" ، "دلخوشیم" ، "یکی یدونم" ، "شاه‌رگِ من" ، " نازگلِ باغِ بهارم" ، " دلبرِ جذابم :)

همانند شیشه بودیم... اگر پاکمان میکردند، میدرخشیدیم اما آنها شکستند! ما هم بریدیم دیگر گله ای نیست:)

هر تیره شبی را سحری‌ست؛ صبر کن!

تمامِ داستانِ تراپی این است که «انسان، بدون خودآگاهی مجبور به تکرار است.» 💬دکتر روح الله صدیق

اگر کمتر بخوری، وزن کم میکنی، اما عمدتا عضله از دست میدی. اگر کمتر بخوری، اما پروتئین را اولویت قرار بدی، چربی بدن را از دست میدی. اگر کمتر بخوری، پروتئین را اولویت قرار بدی و وزنه بزنی، چربی را از دست میدی و عضله میسازی. تبریک میگم، حالا راز کاهش چربی و افزایش عضله رو میدونی! #سلامت

تنها کسی که نمی شود به او کمک کرد، فردی است که دیگران را مقصر اشتباهاتش میداند.

من تورو مثل باب دلمی چاووشی مثل باتو اِبی مثل بمونی‌برام رضا صادقی مثل خوب‌شد همایون شجریان مثل خیال‌خوش علیرضا قربانی مثل حس‌خوبیه شادمهر عقیلی مثل فقط‌تو معین مثل تقدیم سیاوش قمیشی مثل خالکوبی هنگامه دوست دارم

تویی که داری تلاش میکنی برای آیندت، هر موقع کم آوردی این نقل قول رو به یاد بیار؛ "امروز سخت است، فردا بسیار سخت‌تر، اما پس فردا بسیار زیبا خواهد بود، ولی بیشتر مردم فردا عصر تسلیم می‌شوند."

با کسی نباش که هر لحظه مجبور باشی خودت را به هر اجباری لای لحظه هایش جا بدهی... با کسی باش که لحظه هایش را روی مدار تو تنظیم کند... با کسی که مشغله هایش را بخاطر تو دوست داشته باشد... که تو را بخواهد که اولویت اولش باشی! ارزش تو خیلی بالاتر از یدک بودن است. جنس اعلا باش جنس اعلا که یدک نمیشود..! یاد بگیر که هر ماندنی ارزشش را ندارد! گاهی تنها بودن شرف دارد به ماندن های یک طرفه ی تحقیرآمیز که تمام شخصیت و انسان بودنت را زیر سوال میبرد... خیلی وقتها غرور واقعا چیز خوبیست!

رابطه سالم، حوصله آدم ناسالم رو‌سر میبره.

اونی که بالای سی سالشه ذوق و شوق هیچی نداره تو بیست سالگیش هم هیچ گُهی نبوده، خودتون رو با این جملات گول نزنید. آدم نرمال واسه چیزایی که دوس داره تا روز آخر عمرش هم ذوق داره هم شوق.

اگه واقعا آدم خوبيه نگهش دار و قدر داشتنش رو بدون اون بيرون انقدر اوضاع بد شده و همه چى گروعه منفعت طلبى ى سو استفاده گرى كه ديگه يه آدم با اصالت و ذات پاک خلييي کم پيدا میشه حتى اكه يكى بهتر هم ديدى گول ظاهرشو نخور چيزى كه دارى بهترينشه راحت از دستش نده!..🙌🏽

«من به هرکسی رسیدم غم داشت من همیشه عشقِ دوم بودم»..

تو تلاشت رو کردی و شرمنده‌ی دلت نیستی، ولی راستش شرمنده‌ی غرورتی.

به نظرم کسانی که شما را رها کردند که در آب‌های آزاد غرق شوید، حق ندارند بدانند شما چطور به ساحل برگشتید....

‏درسی که امروز می‌تونم‌‌ بهتون‌ بدم، اینه که هر وقت این سوال براتون پیش اومد که «نکنه دوستم نداره، نکنه داره ازم سوء استفاده می‌کنه، نکنه … »، جوابتون بله‌ست. چون اگه غیر از این بود هیچ‌وقت این سوال براتون پیش نمی‌اومد.

یاداوری : هیچ چیز سریع تر از ذهنت تو رو از پا درنمیاره، آروم باش و برای چیزهایی که تحت کنترل تو نیست استرس نداشته باش.

کسی رو پیدا کن که وقتی داری راجب چیز هایی که اذیتت کرده حرف میزنی، فکر نکنه داری غر میزنی؛ این خیلی مهمه،خیلی...

آیا اونقدر دوستم داری که بتونم در کنارت ضعیف باشم؟