سفارت خانه شاهنشاهی
Открыть в Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
234
Подписчики
+2124 часа
+217 дней
+2130 день
Загрузка данных...
Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Облако тегов
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+125
в 6 каналах
май '26
+44
в 7 каналах
Get PRO
апрель '260
в 0 каналах
Get PRO
март '26
+44
в 0 каналах
Get PRO
февраль '260
в 3 каналах
Get PRO
январь '26
+23
в 5 каналах
| Дата | Привлечение подписчиков | Упоминания | Каналы | |
| 23 июня | +23 |
Посты канала
| 2 | Нет текста... | 43 |
| 3 | شب بخیر
https://t.me/+UYwidpkVLgs5NTg0 | 29 |
| 4 | اینم جز ۴۰۰ میلیون طرفداره بینالمللیشه ها | 37 |
| 5 | #افغانستان - زنده باد پرشیای بزرگ
من افغان نیستم من پارسی هستم
#ما_بیشماریم
(از هر شهر ایران تا هر کشور جهان )
#طلوع_امپراطور
🔴چالش فرهنگی ری استارت
من ایرانی نیستم-من پارسی هستم
@pastonews
#من_ایرانی_نیستم_من_پارسی_هستم
#من_ایرانی_نیستم
#امپراطوری_پارس
#نهشاه_نهخمینی__خدامیهنحسینی
#MIPA #MIGA
#i_am_not_iranian
#i_am_persian
#شاهزاده_اصیل_پارسی
#شاهزاده_سید_محمد_حسینی
#اپوزیسیون_ری_استارت
#چهارشنبه_سوری | 35 |
| 6 | مجددا شوخوش | 1 |
| 7 | Нет текста... | 34 |
| 8 | داش ببین چون آخوندا بدرد نمیخورن(که واقعا نمیخورن) بیا بریم یکی که زنش دست یکی دیگست رو بیارم شاه کنیم به این امید که مثل پدرش باشه حالا درسته که ترامپ خودش گفته احمق تر از اینایی که میگن به ایران حمله کن نداریم حالا درسته که خود اسرائیلی ها هر سال جشن کشتن ۷۷ هزار ایرانی رو که خود ایران اینترنشنال تاییدش کرد رو میگیرن ولی اونا دوستای ما هستن برای همین میخواست حمله اتمی بکنن که فقط نظام رو بزنن آخه اتم روی مردم عادی که اثر نداره فقط روی نظامی ها اثر داره
بعدشم بریم پروف کوروش بزرگ رو بزاریم و بگیم ما فرزندان کوروش بزرگیم ولی با اینکه به کشورمون حمله کنن مشکلی نداریم تازه براشون گل هم میفرستیم بعدش به خودمون بگیم آریایی در حالی که اینترنشنال مال خود عربستانه | 29 |
| 9 | خدا خندت نمیگرفت وقتی داشتی انسان رو میآفریدی؟ | 27 |
| 10 | قبول نکرد😭😭😭😭😭 | 1 |
| 11 | رفتوم | 1 |
| 12 | میخوام برم دیپ سیکیم رو راضی کنم در نقش یه پسر سفید و فمبوی بهم کون بده | 1 |
| 13 | کیرم بره تو ناشناست | 1 |
| 14 | Нет текста... | 1 |
| 15 | 👍 | 1 |
| 16 | Нет текста... | 1 |
| 17 | دمتم گرم | 4 |
| 18 | درود به غیرتت | 4 |
| 19 | Нет текста... | 4 |
| 20 | حالا کصکش فیلماشو کجا میبینی | 6 |
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
