fa
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

رفتن به کانال در Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Caption | کپشن

کانال Caption | کپشن (@caption) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 240 042 مشترک است و جایگاه 65 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 903 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 240 042 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -3 256 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -102 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 13.78% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.53% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 33 078 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 10 874 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 394 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, بلیط, چیز, آدما, سر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

240 042
مشترکین
-10224 ساعت
-7287 روز
-3 25630 روز
آرشیو پست ها
مثل سریال leftovers شدیم، درصدی از ما دیگه بینمون نیستن. بعد ازون یک عده تصمیم میگیرن به زندگی عادیشون برگردن یک عده هم تصمیم میگیرن به بقیه یادآوری کنن که کیارو از دست دادن. LePianistt @Caption

‏وقتی داشتید کسی رو «تجربه» می‌کردید مراقب باشید. شاید اون داشت شما رو زندگی می‌کرد. Hanieh @Caption

باید اوج دغدغه‌ مون پیدا کردن آویز قو میبود ghzlhastam @Caption
+1
باید اوج دغدغه‌ مون پیدا کردن آویز قو میبود ghzlhastam @Caption

هیچ نخی ازم به زندگی وصل نیست با بحران بعدی میتونم بزنم زیر تمام میزهای جهان و جلوی باز شدن هیچ گره‌ای رو نگیرم؛ گره‌هایی که تا قبل از این با دندون نگهشون داشته بودم… madsea77 @Caption

برای آرامش افکارتون ❤️ @Caption

پیام صوتی00:30

‏بهم گفت: تاحالا دلتنگ شدی؟ گفتم آره... چند وقتیه عجیب دلتنگ خودمم ، خود قدیمم، خود شادم، خود پر انرژیم انگار گمش کردم و هرچی میگردم نیست! Hanieh @Caption

‏در وصف روحیه ی این روزهام باید از زبون خانم فروغ فرخزاد بگم: در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام، گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم. @Caption

خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر می‌کنم که بوسه چه مزه‌ای می‌ده. فکر می‌کنم مزه‌ی پرتقال بده و عطر بهارنارنج. mazmaz @Capti
خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر می‌کنم که بوسه چه مزه‌ای می‌ده. فکر می‌کنم مزه‌ی پرتقال بده و عطر بهارنارنج. mazmaz @Caption

‏این جمله از جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم: «هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...» Leyla @Caption

‏عمیق‌ترین خشم از کسی میاد که قلب مهربونی داره. اون ساکت می‌مونه، مهربون می‌مونه و خیلی چیزها رو نادیده می‌گیره؛ تا اینکه یه روز به نقطه‌ی تحملش می‌رسه. Hanieh @Caption

رفقا اگه دوست دارید یه سریال قوی ببینید، این سریال هیجان انگیز و فوق‌العاده از نتفلیکس به نام Black Spot رو ببینید. شما رو با جنایت، تحقیق و هیجان تا آخرین لحظه خیره به تصویر می‌کنه. این مدل داستان از سریال‌ها رو من خیلی دوست دارم. این سریال ۱۶ قسمت مهیج و خفن داره، اتفاقاتش وسط شهر کوچکی رخ میده که توی اون شهر یک سری جنایات وحشتناک و عجیب اتفاق می‌افته. gheermez @Caption

حس میکنم یه همچین قابی فرسنگ‌ها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دست‌نیافتنی… @Caption فانتا
حس میکنم یه همچین قابی فرسنگ‌ها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دست‌نیافتنی… @Caption فانتا

‏دقیقا همون لحظه که داشتی فکر میکردی من نفهمیدم؛ من داشتم به این فکر میکردم که ارزش اینو داری به روت بیارم یا نه! niLu @Caption

یه جوریه که از نت اول تا آخرش میخکوب می‌شی :)) @Caption

‏فکر می‌کنید آدم از چه می‌میرد؟ از گرسنگی؟ سیگار؟ غصه؟ نه! آدم‌ از بی‌‌اُمیدی می‌میرد. از اینکه هر روز صبح چشم‌هایش را باز کند و نداند چرا. @Caption

آخر این همه رنج برای چیست ؟! دلیلی نیست !! برای هیچ Haniyeh @Caption
آخر این همه رنج برای چیست ؟! دلیلی نیست !! برای هیچ Haniyeh @Caption

حق با سیمین بهبهانی بود که می‌گفت: گر ز درون شکسته‌ای، فاش مکن که خسته‌ای @Caption

اگر بدنت برات امن نباشه، از «حس کردن» فاصله می‌گیری و پناه می‌بری به «فکر کردن». احساس خاموش می‌شه تا روان دوام بیاره. راه برگشت اما از بدن می‌گذره و از تجربه‌ی احساسات حتی کم و تدریجی نه از تحلیل. clinicsolha @Caption

الان باید این من می‌بودم و دغدغه‌ام این می‌بود که به پسرکم یاد بدم می‌خوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی می‌خوای بری پایی
الان باید این من می‌بودم و دغدغه‌ام این می‌بود که به پسرکم یاد بدم می‌خوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی می‌خوای بری پایین دکمه‌ی پایین رو، قدتم نرسید خودم بلندت می‌کنم hibyejmk @Caption

Caption | کپشن - آمار و تحلیل کانال تلگرام @caption