ch
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

前往频道在 Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

显示更多

📈 Telegram 频道 Caption | کپشن 的分析概览

频道 Caption | کپشن (@caption) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 240 042 名订阅者,在 动机与名言 类别中位列第 65,并在 伊朗 地区排名第 903

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 240 042 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -3 256,过去 24 小时变化为 -102,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 13.78%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.53% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 33 078 次浏览,首日通常累积 10 874 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 394
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, بلیط, چیز, آدما, سر 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 动机与名言 类别中的关键影响点。

240 042
订阅者
-10224 小时
-7287
-3 25630
帖子存档
مثل سریال leftovers شدیم، درصدی از ما دیگه بینمون نیستن. بعد ازون یک عده تصمیم میگیرن به زندگی عادیشون برگردن یک عده هم تصمیم میگیرن به بقیه یادآوری کنن که کیارو از دست دادن. LePianistt @Caption

‏وقتی داشتید کسی رو «تجربه» می‌کردید مراقب باشید. شاید اون داشت شما رو زندگی می‌کرد. Hanieh @Caption

باید اوج دغدغه‌ مون پیدا کردن آویز قو میبود ghzlhastam @Caption
+1
باید اوج دغدغه‌ مون پیدا کردن آویز قو میبود ghzlhastam @Caption

هیچ نخی ازم به زندگی وصل نیست با بحران بعدی میتونم بزنم زیر تمام میزهای جهان و جلوی باز شدن هیچ گره‌ای رو نگیرم؛ گره‌هایی که تا قبل از این با دندون نگهشون داشته بودم… madsea77 @Caption

برای آرامش افکارتون ❤️ @Caption

语音消息00:30

‏بهم گفت: تاحالا دلتنگ شدی؟ گفتم آره... چند وقتیه عجیب دلتنگ خودمم ، خود قدیمم، خود شادم، خود پر انرژیم انگار گمش کردم و هرچی میگردم نیست! Hanieh @Caption

‏در وصف روحیه ی این روزهام باید از زبون خانم فروغ فرخزاد بگم: در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام، گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم. @Caption

خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر می‌کنم که بوسه چه مزه‌ای می‌ده. فکر می‌کنم مزه‌ی پرتقال بده و عطر بهارنارنج. mazmaz @Capti
خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر می‌کنم که بوسه چه مزه‌ای می‌ده. فکر می‌کنم مزه‌ی پرتقال بده و عطر بهارنارنج. mazmaz @Caption

‏این جمله از جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم: «هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...» Leyla @Caption

‏عمیق‌ترین خشم از کسی میاد که قلب مهربونی داره. اون ساکت می‌مونه، مهربون می‌مونه و خیلی چیزها رو نادیده می‌گیره؛ تا اینکه یه روز به نقطه‌ی تحملش می‌رسه. Hanieh @Caption

رفقا اگه دوست دارید یه سریال قوی ببینید، این سریال هیجان انگیز و فوق‌العاده از نتفلیکس به نام Black Spot رو ببینید. شما رو با جنایت، تحقیق و هیجان تا آخرین لحظه خیره به تصویر می‌کنه. این مدل داستان از سریال‌ها رو من خیلی دوست دارم. این سریال ۱۶ قسمت مهیج و خفن داره، اتفاقاتش وسط شهر کوچکی رخ میده که توی اون شهر یک سری جنایات وحشتناک و عجیب اتفاق می‌افته. gheermez @Caption

حس میکنم یه همچین قابی فرسنگ‌ها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دست‌نیافتنی… @Caption فانتا
حس میکنم یه همچین قابی فرسنگ‌ها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دست‌نیافتنی… @Caption فانتا

‏دقیقا همون لحظه که داشتی فکر میکردی من نفهمیدم؛ من داشتم به این فکر میکردم که ارزش اینو داری به روت بیارم یا نه! niLu @Caption

یه جوریه که از نت اول تا آخرش میخکوب می‌شی :)) @Caption

‏فکر می‌کنید آدم از چه می‌میرد؟ از گرسنگی؟ سیگار؟ غصه؟ نه! آدم‌ از بی‌‌اُمیدی می‌میرد. از اینکه هر روز صبح چشم‌هایش را باز کند و نداند چرا. @Caption

آخر این همه رنج برای چیست ؟! دلیلی نیست !! برای هیچ Haniyeh @Caption
آخر این همه رنج برای چیست ؟! دلیلی نیست !! برای هیچ Haniyeh @Caption

حق با سیمین بهبهانی بود که می‌گفت: گر ز درون شکسته‌ای، فاش مکن که خسته‌ای @Caption

اگر بدنت برات امن نباشه، از «حس کردن» فاصله می‌گیری و پناه می‌بری به «فکر کردن». احساس خاموش می‌شه تا روان دوام بیاره. راه برگشت اما از بدن می‌گذره و از تجربه‌ی احساسات حتی کم و تدریجی نه از تحلیل. clinicsolha @Caption

الان باید این من می‌بودم و دغدغه‌ام این می‌بود که به پسرکم یاد بدم می‌خوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی می‌خوای بری پایی
الان باید این من می‌بودم و دغدغه‌ام این می‌بود که به پسرکم یاد بدم می‌خوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی می‌خوای بری پایین دکمه‌ی پایین رو، قدتم نرسید خودم بلندت می‌کنم hibyejmk @Caption