fa
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

رفتن به کانال در Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Caption | کپشن

کانال Caption | کپشن (@caption) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 240 042 مشترک است و جایگاه 65 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 903 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 240 042 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -3 256 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -102 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 13.78% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.53% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 33 078 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 10 874 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 394 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, بلیط, چیز, آدما, سر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

240 042
مشترکین
-10224 ساعت
-7287 روز
-3 25630 روز
آرشیو پست ها
laughing with your mom is one of the best moments ever. خندیدن در کنار مامانت یکی از بهترین لحظات دنیاست ❤️ @Caption

زیبایی رو بشنوید ♥️ @Caption

پیام صوتی00:29

همه‌چیزش را از دست داده بود؛ حتی تنهایی را. آلبر کامو، یادداشت ها Ebadowskii @Caption

میتونستم یه همچین خانواده ای بهت هدیه بدم 🥹 ولی تو میرفتی درم پشت سرت میبستی MahdisZei @Caption
میتونستم یه همچین خانواده ای بهت هدیه بدم 🥹 ولی تو میرفتی درم پشت سرت میبستی MahdisZei @Caption

یکی می‌گفت؛ ‏آدم‌ها قوی نیستند، مجبورند... @Caption

نظریه عشقِ خودشیفته فروید: ما عاشق فردی میشیم که بسیار دلمون میخواد شبیه آینده ما باشه یا بسیار شبیه به گذشته ماست یا خصوصیات ظاهری و اخلاقی خاصی در او هست که یادآور خودمونه. یکی از شدیدترین الگوهای عشقی بسیار پرحرارت و پرکشش و بلند مدت با استعداد تبدیل به وسواس فکری. Holyladiosa @Caption

ناراحت میشم وقتی میبینم این تصویر برای من دور و غیر قابل تصوره حتی! Honeey and bee @Caption
ناراحت میشم وقتی میبینم این تصویر برای من دور و غیر قابل تصوره حتی! Honeey and bee @Caption

شاید کمکی باشه برای هضم غم این روزها... @Caption

‏یاد این جمله از برادران کارامازوفِ داستایفسکی افتادم: کسی چه می‌داند من چقدر تلاش کرده‌ام که روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود؟ زیرا در میان ویرانی و رنج، وظیفه‌ی انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد. Jinous @Caption

‏معاشرت با آدم های عمیق خیلی خوبه، یک جمله می گن و همون می شه درمانِ تو. reyhaneh @Caption

کاملاً درخور حس و حال این روزهاست... @Caption
کاملاً درخور حس و حال این روزهاست... @Caption

‏به نظرم تلخ ترین چیزی که تو بزرگسالی باید باهاش دیل کنی اینه که می فهمی همه یه کمی بدجنسن. اینکه همیشه باید مراقب باشید کجا گاردت رو میاری پایین. یعنی حتی عزیز ترین کسانت هم گاهی باهات بدجنسن. اون رفیق شفیقت که زندگیتو براش گفتی، مامان بابات حتی ... اونکه دیوونشی و از همه بدتر ‏خودت هم با خودت بدجنسی. همه می زننت. حالا بعضیا سیلی بعضیا وشگون بعضیا مشت تو صورتت بعضیا هم زیر ضربات لگد به قصد کشت. نه اینکه بگم خودمون نیستیما، نه ما خودمونم با بقیه بدجنسیم گاهی ... اینکه همه می خوان بهت ثابت کنن تو بدی، اشتباهی، تصمیمات غلطن، کافی نیستی ... این ترسناکه Vanadium @Caption

بچه‌ها باید زنده بمونیم. بلند شید. باشگاه برید ارایشگاه برید درس بخونید پیاده‌روی کنید زبان بخونید از اخبار دور شید به روانتون فرصت بدید. هیچ غمی ارزش از دست رفتنتون رو نداره. بلند شید بچه‌ها HichP84 @Caption

🔴 هرفعالیتی تو آسمون کشور و مربوط به جنگ باشه رو توی این کانال پوشش میدیم حتما همه جوین باشید از اخبار جا نمونید 👇🏻 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0

آرامش تو این قاب رو می‌خوام 🫠 @Caption
آرامش تو این قاب رو می‌خوام 🫠 @Caption

‏آدمیزاد پر از زخمه، و شاید دلمون بخواد که فکر کنیم از زخمها نور وارد میشه اما هر کدومش به تنهایی کلی درد داره. و شاید، شاید هم واقعیته که «یار خوب همه ماجراست» که بریتنی سی چری خیلی قشنگ ازش گفته: «روح او پاره بود. روح من سوخته. اما وقتی باهم بودیم زخم‌هایمان کمی کم‌تر درد می‌کردند. وقتی باهم بودیم تحمل گذشته، به دردناکی همیشه نبود.» hanieh35 @Caption

🔴 هرفعالیتی تو آسمون کشور و مربوط به جنگ باشه رو توی این کانال پوشش میدیم حتما همه جوین باشید از اخبار جا نمونید 👇🏻 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0

احتمالاً نسخه‌ی اصلی‌ش رو گوش کردید اما گوش دادن نسخه‌ی بی‌کلامش هم خالی از لطف نیست... اگه فیلم Fight Club رو دیده باشید براتون جذاب‌تر هم می‌شه ♥️ @Caption

پیام صوتی00:30