ar
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

الذهاب إلى القناة على Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Caption | کپشن

تُعد قناة Caption | کپشن (@caption) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 240 042 مشتركاً، محتلاً المرتبة 65 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 903 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 240 042 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -3 256، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -102، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 13.78‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.53‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 33 078 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 10 874 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 394.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.

240 042
المشتركون
-10224 ساعات
-7287 أيام
-3 25630 أيام
أرشيف المشاركات
مثل سریال leftovers شدیم، درصدی از ما دیگه بینمون نیستن. بعد ازون یک عده تصمیم میگیرن به زندگی عادیشون برگردن یک عده هم تصمیم میگیرن به بقیه یادآوری کنن که کیارو از دست دادن. LePianistt @Caption

‏وقتی داشتید کسی رو «تجربه» می‌کردید مراقب باشید. شاید اون داشت شما رو زندگی می‌کرد. Hanieh @Caption

باید اوج دغدغه‌ مون پیدا کردن آویز قو میبود ghzlhastam @Caption
+1
باید اوج دغدغه‌ مون پیدا کردن آویز قو میبود ghzlhastam @Caption

هیچ نخی ازم به زندگی وصل نیست با بحران بعدی میتونم بزنم زیر تمام میزهای جهان و جلوی باز شدن هیچ گره‌ای رو نگیرم؛ گره‌هایی که تا قبل از این با دندون نگهشون داشته بودم… madsea77 @Caption

برای آرامش افکارتون ❤️ @Caption

رسالة صوتية00:30

‏بهم گفت: تاحالا دلتنگ شدی؟ گفتم آره... چند وقتیه عجیب دلتنگ خودمم ، خود قدیمم، خود شادم، خود پر انرژیم انگار گمش کردم و هرچی میگردم نیست! Hanieh @Caption

‏در وصف روحیه ی این روزهام باید از زبون خانم فروغ فرخزاد بگم: در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام، گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم. @Caption

خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر می‌کنم که بوسه چه مزه‌ای می‌ده. فکر می‌کنم مزه‌ی پرتقال بده و عطر بهارنارنج. mazmaz @Capti
خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر می‌کنم که بوسه چه مزه‌ای می‌ده. فکر می‌کنم مزه‌ی پرتقال بده و عطر بهارنارنج. mazmaz @Caption

‏این جمله از جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم: «هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...» Leyla @Caption

‏عمیق‌ترین خشم از کسی میاد که قلب مهربونی داره. اون ساکت می‌مونه، مهربون می‌مونه و خیلی چیزها رو نادیده می‌گیره؛ تا اینکه یه روز به نقطه‌ی تحملش می‌رسه. Hanieh @Caption

رفقا اگه دوست دارید یه سریال قوی ببینید، این سریال هیجان انگیز و فوق‌العاده از نتفلیکس به نام Black Spot رو ببینید. شما رو با جنایت، تحقیق و هیجان تا آخرین لحظه خیره به تصویر می‌کنه. این مدل داستان از سریال‌ها رو من خیلی دوست دارم. این سریال ۱۶ قسمت مهیج و خفن داره، اتفاقاتش وسط شهر کوچکی رخ میده که توی اون شهر یک سری جنایات وحشتناک و عجیب اتفاق می‌افته. gheermez @Caption

حس میکنم یه همچین قابی فرسنگ‌ها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دست‌نیافتنی… @Caption فانتا
حس میکنم یه همچین قابی فرسنگ‌ها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دست‌نیافتنی… @Caption فانتا

‏دقیقا همون لحظه که داشتی فکر میکردی من نفهمیدم؛ من داشتم به این فکر میکردم که ارزش اینو داری به روت بیارم یا نه! niLu @Caption

یه جوریه که از نت اول تا آخرش میخکوب می‌شی :)) @Caption

‏فکر می‌کنید آدم از چه می‌میرد؟ از گرسنگی؟ سیگار؟ غصه؟ نه! آدم‌ از بی‌‌اُمیدی می‌میرد. از اینکه هر روز صبح چشم‌هایش را باز کند و نداند چرا. @Caption

آخر این همه رنج برای چیست ؟! دلیلی نیست !! برای هیچ Haniyeh @Caption
آخر این همه رنج برای چیست ؟! دلیلی نیست !! برای هیچ Haniyeh @Caption

حق با سیمین بهبهانی بود که می‌گفت: گر ز درون شکسته‌ای، فاش مکن که خسته‌ای @Caption

اگر بدنت برات امن نباشه، از «حس کردن» فاصله می‌گیری و پناه می‌بری به «فکر کردن». احساس خاموش می‌شه تا روان دوام بیاره. راه برگشت اما از بدن می‌گذره و از تجربه‌ی احساسات حتی کم و تدریجی نه از تحلیل. clinicsolha @Caption

الان باید این من می‌بودم و دغدغه‌ام این می‌بود که به پسرکم یاد بدم می‌خوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی می‌خوای بری پایی
الان باید این من می‌بودم و دغدغه‌ام این می‌بود که به پسرکم یاد بدم می‌خوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی می‌خوای بری پایین دکمه‌ی پایین رو، قدتم نرسید خودم بلندت می‌کنم hibyejmk @Caption