es
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

Ir al canal en Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Caption | کپشن

El canal Caption | کپشن (@caption) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 240 042 suscriptores, ocupando la posición 65 en la categoría Motivación y presupuesto y el puesto 903 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 240 042 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -3 256, y en las últimas 24 horas de -102, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 13.78%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 4.53% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 33 078 visualizaciones. En el primer día suele acumular 10 874 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 394.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Motivación y presupuesto.

240 042
Suscriptores
-10224 horas
-7287 días
-3 25630 días
Archivo de publicaciones
مثل سریال leftovers شدیم، درصدی از ما دیگه بینمون نیستن. بعد ازون یک عده تصمیم میگیرن به زندگی عادیشون برگردن یک عده هم تصمیم میگیرن به بقیه یادآوری کنن که کیارو از دست دادن. LePianistt @Caption

‏وقتی داشتید کسی رو «تجربه» می‌کردید مراقب باشید. شاید اون داشت شما رو زندگی می‌کرد. Hanieh @Caption

باید اوج دغدغه‌ مون پیدا کردن آویز قو میبود ghzlhastam @Caption
+1
باید اوج دغدغه‌ مون پیدا کردن آویز قو میبود ghzlhastam @Caption

هیچ نخی ازم به زندگی وصل نیست با بحران بعدی میتونم بزنم زیر تمام میزهای جهان و جلوی باز شدن هیچ گره‌ای رو نگیرم؛ گره‌هایی که تا قبل از این با دندون نگهشون داشته بودم… madsea77 @Caption

برای آرامش افکارتون ❤️ @Caption

Mensaje de voz00:30

‏بهم گفت: تاحالا دلتنگ شدی؟ گفتم آره... چند وقتیه عجیب دلتنگ خودمم ، خود قدیمم، خود شادم، خود پر انرژیم انگار گمش کردم و هرچی میگردم نیست! Hanieh @Caption

‏در وصف روحیه ی این روزهام باید از زبون خانم فروغ فرخزاد بگم: در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام، گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم. @Caption

خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر می‌کنم که بوسه چه مزه‌ای می‌ده. فکر می‌کنم مزه‌ی پرتقال بده و عطر بهارنارنج. mazmaz @Capti
خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر می‌کنم که بوسه چه مزه‌ای می‌ده. فکر می‌کنم مزه‌ی پرتقال بده و عطر بهارنارنج. mazmaz @Caption

‏این جمله از جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم: «هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...» Leyla @Caption

‏عمیق‌ترین خشم از کسی میاد که قلب مهربونی داره. اون ساکت می‌مونه، مهربون می‌مونه و خیلی چیزها رو نادیده می‌گیره؛ تا اینکه یه روز به نقطه‌ی تحملش می‌رسه. Hanieh @Caption

رفقا اگه دوست دارید یه سریال قوی ببینید، این سریال هیجان انگیز و فوق‌العاده از نتفلیکس به نام Black Spot رو ببینید. شما رو با جنایت، تحقیق و هیجان تا آخرین لحظه خیره به تصویر می‌کنه. این مدل داستان از سریال‌ها رو من خیلی دوست دارم. این سریال ۱۶ قسمت مهیج و خفن داره، اتفاقاتش وسط شهر کوچکی رخ میده که توی اون شهر یک سری جنایات وحشتناک و عجیب اتفاق می‌افته. gheermez @Caption

حس میکنم یه همچین قابی فرسنگ‌ها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دست‌نیافتنی… @Caption فانتا
حس میکنم یه همچین قابی فرسنگ‌ها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دست‌نیافتنی… @Caption فانتا

‏دقیقا همون لحظه که داشتی فکر میکردی من نفهمیدم؛ من داشتم به این فکر میکردم که ارزش اینو داری به روت بیارم یا نه! niLu @Caption

یه جوریه که از نت اول تا آخرش میخکوب می‌شی :)) @Caption

‏فکر می‌کنید آدم از چه می‌میرد؟ از گرسنگی؟ سیگار؟ غصه؟ نه! آدم‌ از بی‌‌اُمیدی می‌میرد. از اینکه هر روز صبح چشم‌هایش را باز کند و نداند چرا. @Caption

آخر این همه رنج برای چیست ؟! دلیلی نیست !! برای هیچ Haniyeh @Caption
آخر این همه رنج برای چیست ؟! دلیلی نیست !! برای هیچ Haniyeh @Caption

حق با سیمین بهبهانی بود که می‌گفت: گر ز درون شکسته‌ای، فاش مکن که خسته‌ای @Caption

اگر بدنت برات امن نباشه، از «حس کردن» فاصله می‌گیری و پناه می‌بری به «فکر کردن». احساس خاموش می‌شه تا روان دوام بیاره. راه برگشت اما از بدن می‌گذره و از تجربه‌ی احساسات حتی کم و تدریجی نه از تحلیل. clinicsolha @Caption

الان باید این من می‌بودم و دغدغه‌ام این می‌بود که به پسرکم یاد بدم می‌خوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی می‌خوای بری پایی
الان باید این من می‌بودم و دغدغه‌ام این می‌بود که به پسرکم یاد بدم می‌خوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی می‌خوای بری پایین دکمه‌ی پایین رو، قدتم نرسید خودم بلندت می‌کنم hibyejmk @Caption