fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 829 مشترک است و جایگاه 7 634 را در دسته رمزارزها و رتبه 22 026 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 829 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -16 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 2 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 43.79% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 29.79% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 476 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 405 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 100 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 829
مشترکین
+224 ساعت
-257 روز
-1630 روز
آرشیو پست ها
از اخبار ETF های بیتکوین در سایکل آینده بیشتر میشنویم… بنظرم یکی از موتیو های حرکتی مارکت در سال آینده، اخبار همین ETFها خواهد بود.

#BTC
#BTC

تحولات روسیه قراردادن ایران در لیست سیاه FATF نتیجش میشه دلار ۵۱۰۰۰ تومانی!

خودِ پاول گفته بود 🤣

چارت آپدیت شده بیتکوین. از ۴ ماه پیش، هنوز خط قرمز 33k بعنوان تارگت اول روی چارت من هست! 😁
چارت آپدیت شده بیتکوین. از ۴ ماه پیش، هنوز خط قرمز 33k بعنوان تارگت اول روی چارت من هست! 😁

بریک اوت تایید شد و: #BTC 30K 🔥

🔄 پسیو اینکام خوب میخواید؟ راحت ترین راهش اینه که یک ارز با مارکت کپ پایین و پتانسیل بالا پیدا کنید، رشد نقدینگیش رو زیر نظر بگیرید و در نقاط مناسب مقداری بخرید استیک کنید طی یک-دوسال آینده جوری بهتون سود میده که باور نمیکنید! @amircryptothoughts

photo content

صبح بخیر! سعی کنید این چیزایی که در توییتر میبینید و میخونید باعث فومو نباشه براتون. هنوز راه زیادی تا هاوینگ داریم(حدود ۱۰-۱۱ ماه) اگر قرار باشه الان بیتکوین بره به والهالا، پس انباشت و سهم نهنگ ها در ۲۰۲۴ چی میشه؟!

۲۸۹۰۰ بنظر میاد اصلاح زمانی بعد از ۷۰ روز بالاخره تموم شده… نکته جالب افزایش سریع دامیننس هست که بعد از شکستن ناحیه مقاومتی ۳ ساله، الان به ۵۱٪ رسیده.

با این پامپ امروز بیتکوین اکثر آلتکوین هایی که ترندها و نواحی حمایتی خودشون رو به پایین شکسته بودند، رشد موقتی داشتند و پولبکشون به این نواحی رو تکمیل کردند. ببینیم در ادامه قراره شاهد رشد مجددشون باشیم یا ریزش بعد از پولبک اتفاق میفته… احتیاط کنید!

از کف تا سقف کانال رو گرفتیم :) +3000$ ببینیم آیا میتونه بالای کانال تثبیت کنه؟ اگر موفق بشه، میتونیم بعنوان بریک‌اوت فلگ در
از کف تا سقف کانال رو گرفتیم :) +3000$ ببینیم آیا میتونه بالای کانال تثبیت کنه؟ اگر موفق بشه، میتونیم بعنوان بریک‌اوت فلگ در نظر بگیریم… #BTC @amircryptothoughts

BTC dominance 50%

فاد جدیدی وارد بازار شده و از چند ساعت پیش استخرهای تتر در پلتفرم curve دیپگ شدن و گسترشش باعث تاثیر روی قیمت USDT شده. احتیا
فاد جدیدی وارد بازار شده و از چند ساعت پیش استخرهای تتر در پلتفرم curve دیپگ شدن و گسترشش باعث تاثیر روی قیمت USDT شده. احتیاط های لازم رو داشته باشید. هرچند که فکر نمیکنم مشکل بلندمدتی برای بنیاد تتر اتفاق بیفته… @amircryptothoughts

finally... 👀 #BTC
finally... 👀 #BTC

🏦جلسه FOMC FED: no changes in rates. نرخ بهره افزایشی نداشت و در همون مقدار 5.25% باقی موند.

CPI y/y: 4.0% CPI m/m: 0.1% Core y/y: 5.3% Core m/m: 0.4% خوبه!

دلخوشی کوچیکی بود برگشتیم ۵۰.۰۰۰ !

📌یکی از درس های اصلی که نهادهای قانون‌گذاری امریکا و اروپا از بولران قبلی کریپتو گرفتند، این بود که سرعت تنظیم قوانینشون از سرعت رشد و گسترش کریپتو کمتر بود و همیشه دیر میرسیدند! موضوعی که بنظرشون خطرناک بود در لحظه به وجود می اومد و تا وقتی راهکار پیدا کنند و بتونن قانون مناسبی براش تدوین کنند، چند هفته از موضوع گذشته بود و افراد زیادی درگیرش شده بودند و همین باعث بروز مشکلاتی میشد. این اخبار و محدودیت هایی که این روزها میبینید، قسمتیش بخاطر همین موضوعه. از نظر من نهادهای قانونگذاری اروپا، sec, خزانه‌داری و باقی نهادهای مالی کمر همت بستند تا قبل از هاوینگ بعدی و زمانی که بازار صعودی میشه و سرعت واکنششون بشدت قراره پایین بیاد، قوانین مد نظر خودشون رو تصویب کنند. بازار کریپتو بازاریه که منافع زیادی برای همه جبهه‌ها داره. نهادهای قانون گذاری هم نمیتونن از گردش مالی و نوآور بودنش چشم پوشی کنند و هم اینکه نمیتونن ببینن با این سرعت پیشروی میکنه و در اکثر حوزه ها وارد میشه! پیش‌بینی من اینه که بازار صعودی و بولران بعدی در سایه قوانین رگولاتوری کشورها رخ میده… مثل اسبی که تا قبل از این آزاد و رها در طبیعت(بازار آزاد) می دوید، ولی اینبار قراره بهش افسار بزنند و از هر طرف مراقبش خواهند بود از سرعت مجاز تخطی نکنه… @amircryptothoughts