en
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Open in Telegram

In blockchain we trust.

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Crypto trading w/Amir

Channel Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 14 829 subscribers, ranking 7 634 in the Cryptocurrencies category and 22 026 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 14 829 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -16 over the last 30 days and by 2 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 43.79%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 29.79% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 6 476 views. Within the first day, a publication typically gains 4 405 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 100.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
In blockchain we trust.

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

14 829
Subscribers
+224 hours
-257 days
-1630 days
Posts Archive
از اخبار ETF های بیتکوین در سایکل آینده بیشتر میشنویم… بنظرم یکی از موتیو های حرکتی مارکت در سال آینده، اخبار همین ETFها خواهد بود.

#BTC
#BTC

تحولات روسیه قراردادن ایران در لیست سیاه FATF نتیجش میشه دلار ۵۱۰۰۰ تومانی!

خودِ پاول گفته بود 🤣

چارت آپدیت شده بیتکوین. از ۴ ماه پیش، هنوز خط قرمز 33k بعنوان تارگت اول روی چارت من هست! 😁
چارت آپدیت شده بیتکوین. از ۴ ماه پیش، هنوز خط قرمز 33k بعنوان تارگت اول روی چارت من هست! 😁

بریک اوت تایید شد و: #BTC 30K 🔥

🔄 پسیو اینکام خوب میخواید؟ راحت ترین راهش اینه که یک ارز با مارکت کپ پایین و پتانسیل بالا پیدا کنید، رشد نقدینگیش رو زیر نظر بگیرید و در نقاط مناسب مقداری بخرید استیک کنید طی یک-دوسال آینده جوری بهتون سود میده که باور نمیکنید! @amircryptothoughts

photo content

صبح بخیر! سعی کنید این چیزایی که در توییتر میبینید و میخونید باعث فومو نباشه براتون. هنوز راه زیادی تا هاوینگ داریم(حدود ۱۰-۱۱ ماه) اگر قرار باشه الان بیتکوین بره به والهالا، پس انباشت و سهم نهنگ ها در ۲۰۲۴ چی میشه؟!

۲۸۹۰۰ بنظر میاد اصلاح زمانی بعد از ۷۰ روز بالاخره تموم شده… نکته جالب افزایش سریع دامیننس هست که بعد از شکستن ناحیه مقاومتی ۳ ساله، الان به ۵۱٪ رسیده.

با این پامپ امروز بیتکوین اکثر آلتکوین هایی که ترندها و نواحی حمایتی خودشون رو به پایین شکسته بودند، رشد موقتی داشتند و پولبکشون به این نواحی رو تکمیل کردند. ببینیم در ادامه قراره شاهد رشد مجددشون باشیم یا ریزش بعد از پولبک اتفاق میفته… احتیاط کنید!

از کف تا سقف کانال رو گرفتیم :) +3000$ ببینیم آیا میتونه بالای کانال تثبیت کنه؟ اگر موفق بشه، میتونیم بعنوان بریک‌اوت فلگ در
از کف تا سقف کانال رو گرفتیم :) +3000$ ببینیم آیا میتونه بالای کانال تثبیت کنه؟ اگر موفق بشه، میتونیم بعنوان بریک‌اوت فلگ در نظر بگیریم… #BTC @amircryptothoughts

BTC dominance 50%

فاد جدیدی وارد بازار شده و از چند ساعت پیش استخرهای تتر در پلتفرم curve دیپگ شدن و گسترشش باعث تاثیر روی قیمت USDT شده. احتیا
فاد جدیدی وارد بازار شده و از چند ساعت پیش استخرهای تتر در پلتفرم curve دیپگ شدن و گسترشش باعث تاثیر روی قیمت USDT شده. احتیاط های لازم رو داشته باشید. هرچند که فکر نمیکنم مشکل بلندمدتی برای بنیاد تتر اتفاق بیفته… @amircryptothoughts

finally... 👀 #BTC
finally... 👀 #BTC

🏦جلسه FOMC FED: no changes in rates. نرخ بهره افزایشی نداشت و در همون مقدار 5.25% باقی موند.

CPI y/y: 4.0% CPI m/m: 0.1% Core y/y: 5.3% Core m/m: 0.4% خوبه!

دلخوشی کوچیکی بود برگشتیم ۵۰.۰۰۰ !

📌یکی از درس های اصلی که نهادهای قانون‌گذاری امریکا و اروپا از بولران قبلی کریپتو گرفتند، این بود که سرعت تنظیم قوانینشون از سرعت رشد و گسترش کریپتو کمتر بود و همیشه دیر میرسیدند! موضوعی که بنظرشون خطرناک بود در لحظه به وجود می اومد و تا وقتی راهکار پیدا کنند و بتونن قانون مناسبی براش تدوین کنند، چند هفته از موضوع گذشته بود و افراد زیادی درگیرش شده بودند و همین باعث بروز مشکلاتی میشد. این اخبار و محدودیت هایی که این روزها میبینید، قسمتیش بخاطر همین موضوعه. از نظر من نهادهای قانونگذاری اروپا، sec, خزانه‌داری و باقی نهادهای مالی کمر همت بستند تا قبل از هاوینگ بعدی و زمانی که بازار صعودی میشه و سرعت واکنششون بشدت قراره پایین بیاد، قوانین مد نظر خودشون رو تصویب کنند. بازار کریپتو بازاریه که منافع زیادی برای همه جبهه‌ها داره. نهادهای قانون گذاری هم نمیتونن از گردش مالی و نوآور بودنش چشم پوشی کنند و هم اینکه نمیتونن ببینن با این سرعت پیشروی میکنه و در اکثر حوزه ها وارد میشه! پیش‌بینی من اینه که بازار صعودی و بولران بعدی در سایه قوانین رگولاتوری کشورها رخ میده… مثل اسبی که تا قبل از این آزاد و رها در طبیعت(بازار آزاد) می دوید، ولی اینبار قراره بهش افسار بزنند و از هر طرف مراقبش خواهند بود از سرعت مجاز تخطی نکنه… @amircryptothoughts