uz
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Kanalga Telegram’da o‘tish

In blockchain we trust.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Crypto trading w/Amir analitikasi

Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 14 829 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 7 634-o'rinni va Eron mintaqasida 22 026-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 14 829 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -16 ga, so‘nggi 24 soatda esa 2 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 43.79% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 29.79% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 476 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 405 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 100 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
In blockchain we trust.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

14 829
Obunachilar
+224 soatlar
-257 kunlar
-1630 kunlar
Postlar arxiv
از اخبار ETF های بیتکوین در سایکل آینده بیشتر میشنویم… بنظرم یکی از موتیو های حرکتی مارکت در سال آینده، اخبار همین ETFها خواهد بود.

#BTC
#BTC

تحولات روسیه قراردادن ایران در لیست سیاه FATF نتیجش میشه دلار ۵۱۰۰۰ تومانی!

خودِ پاول گفته بود 🤣

چارت آپدیت شده بیتکوین. از ۴ ماه پیش، هنوز خط قرمز 33k بعنوان تارگت اول روی چارت من هست! 😁
چارت آپدیت شده بیتکوین. از ۴ ماه پیش، هنوز خط قرمز 33k بعنوان تارگت اول روی چارت من هست! 😁

بریک اوت تایید شد و: #BTC 30K 🔥

🔄 پسیو اینکام خوب میخواید؟ راحت ترین راهش اینه که یک ارز با مارکت کپ پایین و پتانسیل بالا پیدا کنید، رشد نقدینگیش رو زیر نظر بگیرید و در نقاط مناسب مقداری بخرید استیک کنید طی یک-دوسال آینده جوری بهتون سود میده که باور نمیکنید! @amircryptothoughts

photo content

صبح بخیر! سعی کنید این چیزایی که در توییتر میبینید و میخونید باعث فومو نباشه براتون. هنوز راه زیادی تا هاوینگ داریم(حدود ۱۰-۱۱ ماه) اگر قرار باشه الان بیتکوین بره به والهالا، پس انباشت و سهم نهنگ ها در ۲۰۲۴ چی میشه؟!

۲۸۹۰۰ بنظر میاد اصلاح زمانی بعد از ۷۰ روز بالاخره تموم شده… نکته جالب افزایش سریع دامیننس هست که بعد از شکستن ناحیه مقاومتی ۳ ساله، الان به ۵۱٪ رسیده.

با این پامپ امروز بیتکوین اکثر آلتکوین هایی که ترندها و نواحی حمایتی خودشون رو به پایین شکسته بودند، رشد موقتی داشتند و پولبکشون به این نواحی رو تکمیل کردند. ببینیم در ادامه قراره شاهد رشد مجددشون باشیم یا ریزش بعد از پولبک اتفاق میفته… احتیاط کنید!

از کف تا سقف کانال رو گرفتیم :) +3000$ ببینیم آیا میتونه بالای کانال تثبیت کنه؟ اگر موفق بشه، میتونیم بعنوان بریک‌اوت فلگ در
از کف تا سقف کانال رو گرفتیم :) +3000$ ببینیم آیا میتونه بالای کانال تثبیت کنه؟ اگر موفق بشه، میتونیم بعنوان بریک‌اوت فلگ در نظر بگیریم… #BTC @amircryptothoughts

BTC dominance 50%

فاد جدیدی وارد بازار شده و از چند ساعت پیش استخرهای تتر در پلتفرم curve دیپگ شدن و گسترشش باعث تاثیر روی قیمت USDT شده. احتیا
فاد جدیدی وارد بازار شده و از چند ساعت پیش استخرهای تتر در پلتفرم curve دیپگ شدن و گسترشش باعث تاثیر روی قیمت USDT شده. احتیاط های لازم رو داشته باشید. هرچند که فکر نمیکنم مشکل بلندمدتی برای بنیاد تتر اتفاق بیفته… @amircryptothoughts

finally... 👀 #BTC
finally... 👀 #BTC

🏦جلسه FOMC FED: no changes in rates. نرخ بهره افزایشی نداشت و در همون مقدار 5.25% باقی موند.

CPI y/y: 4.0% CPI m/m: 0.1% Core y/y: 5.3% Core m/m: 0.4% خوبه!

دلخوشی کوچیکی بود برگشتیم ۵۰.۰۰۰ !

📌یکی از درس های اصلی که نهادهای قانون‌گذاری امریکا و اروپا از بولران قبلی کریپتو گرفتند، این بود که سرعت تنظیم قوانینشون از سرعت رشد و گسترش کریپتو کمتر بود و همیشه دیر میرسیدند! موضوعی که بنظرشون خطرناک بود در لحظه به وجود می اومد و تا وقتی راهکار پیدا کنند و بتونن قانون مناسبی براش تدوین کنند، چند هفته از موضوع گذشته بود و افراد زیادی درگیرش شده بودند و همین باعث بروز مشکلاتی میشد. این اخبار و محدودیت هایی که این روزها میبینید، قسمتیش بخاطر همین موضوعه. از نظر من نهادهای قانونگذاری اروپا، sec, خزانه‌داری و باقی نهادهای مالی کمر همت بستند تا قبل از هاوینگ بعدی و زمانی که بازار صعودی میشه و سرعت واکنششون بشدت قراره پایین بیاد، قوانین مد نظر خودشون رو تصویب کنند. بازار کریپتو بازاریه که منافع زیادی برای همه جبهه‌ها داره. نهادهای قانون گذاری هم نمیتونن از گردش مالی و نوآور بودنش چشم پوشی کنند و هم اینکه نمیتونن ببینن با این سرعت پیشروی میکنه و در اکثر حوزه ها وارد میشه! پیش‌بینی من اینه که بازار صعودی و بولران بعدی در سایه قوانین رگولاتوری کشورها رخ میده… مثل اسبی که تا قبل از این آزاد و رها در طبیعت(بازار آزاد) می دوید، ولی اینبار قراره بهش افسار بزنند و از هر طرف مراقبش خواهند بود از سرعت مجاز تخطی نکنه… @amircryptothoughts