fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 829 مشترک است و جایگاه 7 634 را در دسته رمزارزها و رتبه 22 026 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 829 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -16 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 2 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 43.79% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 29.79% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 476 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 405 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 100 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 829
مشترکین
+224 ساعت
-257 روز
-1630 روز
آرشیو پست ها
دلار تتر 48,750

آلتکوین ها امروز 15-20٪ به طور میانگین ریختند و دامیننس بالاخره یه تکونی به خودش داد. ببینیم کندل روزانه چطور بسته میشه و آیا
آلتکوین ها امروز 15-20٪ به طور میانگین ریختند و دامیننس بالاخره یه تکونی به خودش داد. ببینیم کندل روزانه چطور بسته میشه و آیا ناحیه مقاومتی قرمز شکسته میشه یا نه... در صورت تثبیت شکست فعلا از آلتکوین پارتی خبری نیست!

دلار نقدی ۴۹۷۵۰ دلار تتر ۵۰۵۰۰

آربیتروم هنوز نتونسته زیر حمایت ۱.۰۸ کندل ببنده ولی شدوهای زیادی برای جمع کردن نقدینگی زیر این ناحیه انداخته! اگر ترند سبز بش
آربیتروم هنوز نتونسته زیر حمایت ۱.۰۸ کندل ببنده ولی شدوهای زیادی برای جمع کردن نقدینگی زیر این ناحیه انداخته! اگر ترند سبز بشکنه، میشه به رشدش امیدوار شد! #ARB @amircryptothoughts

هنوز ادامه داره! JUST IN: 🇺🇸 SEC seeks restraining order to freeze Binance US assets.

🆕هدف نهایی آمریکا برای اینهمه بگیر و ببند کربپتو همینه! «نیازی به ارزهای دیجیتال جدید نداریم» توسعه کریپتو و پیشرفتش باید متوقف بشه، پول بیشتر از این وارد این صنعت نشه و همون دلار گوگولی خودمون برامون فرمانروایی کنه! پ.ن: وقتشه چین عزیزمون بعد از دوسال دوباره بیاد و منجی دنیای کریپتو بشه! https://fxtwitter.com/coindesk/status/1666089963623165954?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

Yadam Nayad.mp36.90 MB

این روزا مارکت به خسته کننده‌ترین شکل ممکن پیش میره… بعد از کندل های سبز و رشد عجیب و غریب مارس و آپریل، این اصلاح زمانی قابل انتظار بود. صبر میکنیم تا از رِنج خارج بشه…

اپل ویژن پرو معرفی شد. با قیمت ۳۵۰۰ دلار. بولران بعدی اپل رو از همیشه به دنیای کریپتوکارنسی نردیکتر میبینم… پ.ن: اثراتش سریع
اپل ویژن پرو معرفی شد. با قیمت ۳۵۰۰ دلار. بولران بعدی اپل رو از همیشه به دنیای کریپتوکارنسی نردیکتر میبینم… پ.ن: اثراتش سریع نیست، اما طولانی مدت و ماندگاره…

ببینیم واکنش قیمت به همگرایی کف کانال و ناحیه حمایتی 24-25 چی میشه…
ببینیم واکنش قیمت به همگرایی کف کانال و ناحیه حمایتی 24-25 چی میشه…

BNB -9%
BNB -9%

فاد به سراغ بایننس هم اومد! ا SEC علیه بایننس اعلام شکایت کرد! BREAKING: 🇺🇸 SEC sues Binance and CEO Changpeng Zhao, citing US securities law violations.

امروز توسط بایدن تصویب و اجرایی شد!

دلار تتر ۵۱۵۰۰ اگر بتونه حمایت ۵۰ هزار تومان رو بشکنه، محدوده ۴۷ و ۴۵ در دسترسه. همچنان با توجه به اوضاع بنظرم هر پایینی فرصت خریده!

مثلتی که در رنج زدن دامیننس و در ناحیه عرضه تشکیل شده بود فعلا از پایین بریک کرده. ببینیم هنوز میخواد رنج بزنه یا ریزشش ادامه
مثلتی که در رنج زدن دامیننس و در ناحیه عرضه تشکیل شده بود فعلا از پایین بریک کرده. ببینیم هنوز میخواد رنج بزنه یا ریزشش ادامه دار خواهد بود…

🚨شایعاتی پخش شده که احتمال داره صرافی Gate ورشکسته شده باشه. طی ۲۴ ساعت اخیر بیشتر از ۱۰٪ نقدینگی رزرو این صرافی ازش خارج شده! New Crypto FUD?! https://t.me/icodrops/13776 @amircryptothoughts

رییس سازمان مالیاتی: کسب درآمد از رمز ارزها مالیات دارد 🔹 هادی سبحانیان، رییس کل سازمان امور مالیاتی در یک نشست خبری اعلام ک
رییس سازمان مالیاتی: کسب درآمد از رمز ارزها مالیات دارد 🔹 هادی سبحانیان، رییس کل سازمان امور مالیاتی در یک نشست خبری اعلام کرد که به موجب قانون جدید سفته‌بازی، کسب درآمد از طریق رمز ارز مالیات دارد و اگر این سازمان چنین درآمدی را شناسایی کند، حتما از آن فرد مالیات اخذ خواهد کرد. سبحانیان اضافه کرده که قرار است نیمی از بودجه جاری کشور از محل مالیات‌ها تامین شود. مطالعه کامل در لینک زیر: 🔗 https://mihanblockchain.com/cryptocurrency-profits-are-taxed-if-recognized/@mihanblockchain

📌توضیحات پایه در مورد اینسکریپشن/ اردینال‌ها/توکن‌های BRC20: - شبکه بیتکوین مثل شبکه اتریوم یا خیلی شبکه های دیگه قابلیت smart contract نداره. به همین دلیل نمیشه روی این شبکه توکن اضافه کرد. حدود ۲-۳ ماه پیش چند نفر از برنامه نویسها سیستمی رو ابداع کردند که بجای ساخت توکن بر بستر قرارداد هوشمند، مشخصات توکن رو به وسیله utxo تراکنشها روی ساتوشی‌های موجود در ولت بیتکوین حک(inscribe) میکنند. این تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت هست و این روزها میشه توکن، nft، دامنه .sats و بقیه پسوندها و خیلی چیزهای دیگه رو اینسکرایب کرد. اما مفهوم قضیه همچنان ثابته و تغییر نکرده. - به NFT های اینسکرایب شده روی شبکه بیتکوین اردینال Ordinals گفته میشه. - بعد از اومدن استاندارد BRC20 باقی شبکه ها هم کپی کردند و استاندارهای مشابه رو برای خودشون به وجود اوردند. مثل LTC20 DRC20 البته اقبال چندانی براشون نبود. - استانداردهای مشابه دیگه هم در کنار BRC20 ولی با راهکار و شکل متفاوت روی شبکه بیتکوین هم به وجود اومد.مثل: SRC20 XRC20 برای اینکه در جریان این تکنولوژی، اخبارش و فرصتهاش قرار بگیرید باید در کامیونیتیش فعال باشید. پ.ن: اگر ریسک پذیر نیستید و ترجیح میدید رفتارتون در دنیای کریپتو محتاطانه و کم ریسک باشه، پس فعلا وارد شدن به این حیطه براتون زوده…