ru
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Открыть в Telegram

In blockchain we trust.

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Crypto trading w/Amir

Канал Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 14 829 подписчиков, занимая 7 634 место в категории Криптовалюты и 22 026 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 14 829 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -16, а за последние 24 часа — 2, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 43.79%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 29.79% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 6 476 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 405 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 100.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
In blockchain we trust.

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

14 829
Подписчики
+224 часа
-257 дней
-1630 день
Архив постов
از اخبار ETF های بیتکوین در سایکل آینده بیشتر میشنویم… بنظرم یکی از موتیو های حرکتی مارکت در سال آینده، اخبار همین ETFها خواهد بود.

#BTC
#BTC

تحولات روسیه قراردادن ایران در لیست سیاه FATF نتیجش میشه دلار ۵۱۰۰۰ تومانی!

خودِ پاول گفته بود 🤣

چارت آپدیت شده بیتکوین. از ۴ ماه پیش، هنوز خط قرمز 33k بعنوان تارگت اول روی چارت من هست! 😁
چارت آپدیت شده بیتکوین. از ۴ ماه پیش، هنوز خط قرمز 33k بعنوان تارگت اول روی چارت من هست! 😁

بریک اوت تایید شد و: #BTC 30K 🔥

🔄 پسیو اینکام خوب میخواید؟ راحت ترین راهش اینه که یک ارز با مارکت کپ پایین و پتانسیل بالا پیدا کنید، رشد نقدینگیش رو زیر نظر بگیرید و در نقاط مناسب مقداری بخرید استیک کنید طی یک-دوسال آینده جوری بهتون سود میده که باور نمیکنید! @amircryptothoughts

photo content

صبح بخیر! سعی کنید این چیزایی که در توییتر میبینید و میخونید باعث فومو نباشه براتون. هنوز راه زیادی تا هاوینگ داریم(حدود ۱۰-۱۱ ماه) اگر قرار باشه الان بیتکوین بره به والهالا، پس انباشت و سهم نهنگ ها در ۲۰۲۴ چی میشه؟!

۲۸۹۰۰ بنظر میاد اصلاح زمانی بعد از ۷۰ روز بالاخره تموم شده… نکته جالب افزایش سریع دامیننس هست که بعد از شکستن ناحیه مقاومتی ۳ ساله، الان به ۵۱٪ رسیده.

با این پامپ امروز بیتکوین اکثر آلتکوین هایی که ترندها و نواحی حمایتی خودشون رو به پایین شکسته بودند، رشد موقتی داشتند و پولبکشون به این نواحی رو تکمیل کردند. ببینیم در ادامه قراره شاهد رشد مجددشون باشیم یا ریزش بعد از پولبک اتفاق میفته… احتیاط کنید!

از کف تا سقف کانال رو گرفتیم :) +3000$ ببینیم آیا میتونه بالای کانال تثبیت کنه؟ اگر موفق بشه، میتونیم بعنوان بریک‌اوت فلگ در
از کف تا سقف کانال رو گرفتیم :) +3000$ ببینیم آیا میتونه بالای کانال تثبیت کنه؟ اگر موفق بشه، میتونیم بعنوان بریک‌اوت فلگ در نظر بگیریم… #BTC @amircryptothoughts

BTC dominance 50%

فاد جدیدی وارد بازار شده و از چند ساعت پیش استخرهای تتر در پلتفرم curve دیپگ شدن و گسترشش باعث تاثیر روی قیمت USDT شده. احتیا
فاد جدیدی وارد بازار شده و از چند ساعت پیش استخرهای تتر در پلتفرم curve دیپگ شدن و گسترشش باعث تاثیر روی قیمت USDT شده. احتیاط های لازم رو داشته باشید. هرچند که فکر نمیکنم مشکل بلندمدتی برای بنیاد تتر اتفاق بیفته… @amircryptothoughts

finally... 👀 #BTC
finally... 👀 #BTC

🏦جلسه FOMC FED: no changes in rates. نرخ بهره افزایشی نداشت و در همون مقدار 5.25% باقی موند.

CPI y/y: 4.0% CPI m/m: 0.1% Core y/y: 5.3% Core m/m: 0.4% خوبه!

دلخوشی کوچیکی بود برگشتیم ۵۰.۰۰۰ !

📌یکی از درس های اصلی که نهادهای قانون‌گذاری امریکا و اروپا از بولران قبلی کریپتو گرفتند، این بود که سرعت تنظیم قوانینشون از سرعت رشد و گسترش کریپتو کمتر بود و همیشه دیر میرسیدند! موضوعی که بنظرشون خطرناک بود در لحظه به وجود می اومد و تا وقتی راهکار پیدا کنند و بتونن قانون مناسبی براش تدوین کنند، چند هفته از موضوع گذشته بود و افراد زیادی درگیرش شده بودند و همین باعث بروز مشکلاتی میشد. این اخبار و محدودیت هایی که این روزها میبینید، قسمتیش بخاطر همین موضوعه. از نظر من نهادهای قانونگذاری اروپا، sec, خزانه‌داری و باقی نهادهای مالی کمر همت بستند تا قبل از هاوینگ بعدی و زمانی که بازار صعودی میشه و سرعت واکنششون بشدت قراره پایین بیاد، قوانین مد نظر خودشون رو تصویب کنند. بازار کریپتو بازاریه که منافع زیادی برای همه جبهه‌ها داره. نهادهای قانون گذاری هم نمیتونن از گردش مالی و نوآور بودنش چشم پوشی کنند و هم اینکه نمیتونن ببینن با این سرعت پیشروی میکنه و در اکثر حوزه ها وارد میشه! پیش‌بینی من اینه که بازار صعودی و بولران بعدی در سایه قوانین رگولاتوری کشورها رخ میده… مثل اسبی که تا قبل از این آزاد و رها در طبیعت(بازار آزاد) می دوید، ولی اینبار قراره بهش افسار بزنند و از هر طرف مراقبش خواهند بود از سرعت مجاز تخطی نکنه… @amircryptothoughts