fa
Feedback
دارک پروکسی | Proxy mtproto

دارک پروکسی | Proxy mtproto

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام دارک پروکسی | Proxy mtproto

کانال دارک پروکسی | Proxy mtproto (@darkproxy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 5 240 877 مشترک است و جایگاه 8 را در دسته فناوری و برنامه‌ها و رتبه 5 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 5 240 877 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 176 848 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 1 683 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 8.96% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 5.08% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 470 918 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 266 691 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 3 653 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند وقت, کس, چیز, زندگیم, آسیب تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامه‌ها تبدیل کرده‌اند.

5 240 877
مشترکین
+1 68324 ساعت
+1 6817 روز
+176 84830 روز
آرشیو پست ها
وضعیت من هر بار بعد از رفتن مهمونای نوروزی خدا نگذره از اونیکه دید و بازدید رو رایج کرد 🤣 ☑️ @DarkProxy
وضعیت من هر بار بعد از رفتن مهمونای نوروزی خدا نگذره از اونیکه دید و بازدید رو رایج کرد 🤣 ☑️ @DarkProxy

زمونه عوض شده... الان دیگه قیمت کانفیگ با قیمت نفت بالا پایین میشه /: ☑️ @DarkProxy

اونجا که لورل به هاردی گفت : +اگه عقل داشتم پیشت نمیموندم -چه خوب که عقل نداری +آره واقعا ! دقیقا مود آدمای عاشقه، چون میدونن که چیزی درست نمیشه یا شاید حتی بدتر بشه… اما بازم به حرفِ دلشون گوش میدن... ☑️ @DarkProxy

مگه ما چه سنی داریم که باهاش جنگ داخلی رو دیدیم، جنگ خارجی رو دیدیم، دو سال عجیبی که کرونا اومد دیدیم، شدیدترین تروماها رو دیدیم، دلار هزار تا ۱۷۰ هزار تومنی رو دیدیم، آدم‌فروشی دیدیم، بی شرفی دیدیم، جون کندن واسه زندگی رو دیدیم، همه چی هم خوب شه ما دیگه هیچوقت اون آدمای سابق نمیشیم :) ☑️ @DarkProxy

نوشته بود : همون دختری که میگفت پراید کنسله رفتم با کانفیگ 5 گیگ مخشو زدم /: ☑️ @DarkProxy

بدبخت تر از ما اونیه که از خارج کشور وی پی ان میزنه وصل بشه روبیکا و بله :) ☑️ @DarkProxy

‏یکی از چیزایی که این روزا خیلی داره اذیتم میکنه احساس هدر رفتنه. هدر رفتن ‏جوونیم، پتانسیلم، روزها و زمان... انگار همشون دارن هدر میرن و من هیچ کاری از دستم برنمیاد... ☑️ @DarkProxy

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از این لحظه تسلط کامل بر آسمان سرزمین های اشغالی را اعلام می‌کنیم

ولی هیچ کس نفهمید همین شبونه حرف زدن با رفیقا و خاطره تعريف كردنا مارو از چه افسردگی هایی نجات داد... ☑️ @DarkProxy

ویکتور هوگو چقدر زیبا میگه : آدم دوستانش را از دست نمیدهد دشمنان مخفی اش را پیدا میکند دوستان واقعی هر اتفاقی بیافتد تا پایان دوست باقی می‌مانند... ☑️ @DarkProxy

هرقدر انسان شریف‌تر، نجیب‌تر و حساس‌تر باشد از خیانت و حماقت دیگران بیشتر رنج می‌برد و این دو علت دارد : یکی اینکه خود را مستحق خیانت نمی‌بیند، و دیگر اینکه انتظار ندارد که دیگران عملی کنند که خود او با دیگران نکرده است... -سه تفنگدار ، الکساندر دوما ☑️ @DarkProxy

هیچگاه بزرگسالی را چنین وحشتناک نمی‌دانستم برای اندکی شادی به اندازه‌ی دریا گریستن برای ذره‌ای امید زندگی را زیر و رو کردن... ☑️ @DarkProxy

رفقا ناموسا بیایین تو سال جدید خوش‌بین باشیم مثلا اگه از پله ها افتادی پایین بگو عه چه زود رسیدم :) ☑️ @DarkProxy

ولی به نظر من بهترین اتفاق سال ۱۴۰۴ همون تموم شدنش بود... ☑️ @DarkProxy

یکسال زور زدیم با این و اون دعوا کردیم حالا سال نو شده بیاییم کینه ها رو دور بریزیم!؟ مگه اسکلیم؟! ☑️ @DarkProxy

00 : 00 دوست دارم تو اولین شب بهار عین شاملو برات بنویسم : عشق کم است عزیزم من تو را برای هرچه که از عشق بهتر است تا ابد دوست خواهم داشت 💓 ☑️ @DarkProxy

زندگی با تو پر از خاطرات دلنشین است در این سال جدید دیگر آرزویی ندارم جز با تو بودن ؛ و دوباره با تو بودن...  ☑️ @DarkProxy

به جای سال نو مبارک اینارو بفرست برا عزیزات • جلوه گلشن بر شما مبارک • نسیم نوروز را بر شما شادباش می‌گویم • حال دلت بهاری،باغ دلت سبز،عمرت بی کران • شادی نوروز بر شما جاودانه باد • مهرتون مانا بهارتون زیبا • دلت آبی دریا،بهارت خوش و زیبا • رویش سبز بهار بر شما مبارک ☑️ @DarkProxy

امیدوارم اشک هایی که تو سال ۴۰۴ ریختی، آب برای دونه هایی بشه که تو سال ۴۰۵ میکاری ... ☑️ @DarkProxy

و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گوئی که انگار هرگز مزه‌ی تلخی را نچشیدیم . . . آخر سالتون قشنگ با آرزوی بهترین ها در سال جدید ☑️ @DarkProxy