fa
Feedback
دارک پروکسی | Proxy mtproto

دارک پروکسی | Proxy mtproto

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام دارک پروکسی | Proxy mtproto

کانال دارک پروکسی | Proxy mtproto (@darkproxy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 5 240 877 مشترک است و جایگاه 8 را در دسته فناوری و برنامه‌ها و رتبه 5 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 5 240 877 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 176 848 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 1 683 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 8.96% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 5.08% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 470 918 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 266 691 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 3 653 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند وقت, کس, چیز, زندگیم, آسیب تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامه‌ها تبدیل کرده‌اند.

5 240 877
مشترکین
+1 68324 ساعت
+1 6817 روز
+176 84830 روز
آرشیو پست ها
امیدوارم اشک هایی که تو سال ۴۰۴ ریختی، آب برای دونه هایی بشه که تو سال ۴۰۵ میکاری ... ☑️ @DarkProxy

و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گوئی که انگار هرگز مزه‌ی تلخی را نچشیدیم . . . آخر سالتون قشنگ با آرزوی بهترین ها در سال جدید ☑️ @DarkProxy

‌ به رسم اسفند و آخر سال من هم دل تکانی می‌کنم همه چیز را کنار می‌گذارم به جز تو ‌ میخواهم یادت تا ابد کنج دلم باقی بماند ☑️ @DarkProxy

زمستان آرام چمدان سردش را می‌بندد و ردِ سپیدش روی کوچه‌ها کم‌رنگ می‌شود شب‌های بلند و نفس‌های یخ‌زده‌اش در آستانه‌ی رفتن جایشان را به نور و جوانه می‌دهند... خداحافظ ای فصل خاموش… که در دلِ سرما گرمای امید را به ما آموختی... امیدوارم آغاز بهار مصادف باشد با پایان جنگ و آغاز صلح برای کشور عزیزمان ایران ☑️ @DarkProxy

و انتهای این قصه‌ سرد و سفید همیشه سبز خواهد بود تا رسیدن سال نو تنها یک سلام خورشید باقی ست سال نو پیشاپیش مبارک باد ☑️ @DarkProxy

لحظه دقیق تحویل سال ۱۴۰۵ : ساعت ۱۸:۱۶:۵۸ روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ (۲۰ مارس ۲۰۲۶) سال ۱۴۰۵ سال اسب نامگذاری شده امیدوارم در سال اسب زندگیتون مثل اسبی رها و نجیب پرقدرت پیش بره و با تاختی پر از امید شما رو به تمامی آرزوهای قشنگتون برسونه ☑️ @DarkProxy

00:00 اگه قرار بود از بین تمومِ دارایی دنیا فقط یه چیز رو انتخاب کنم بدون شک «عشق به تو» رو برمی‌داشتم… نازنینم اگه عشق یه سرزمین باشه من برای همیشه شهروند قلب توام… ☑️ @DarkProxy

حتی اینترنت کل جهان هم قطع بشه باز هم شما یک سری ایرانی می‌بینید که به اینترنت وصلن :) @DarkProxy

الان فقط ۴ دسته آدم هست که به اینترنت متصلن ۱. کسایی که اینترنت استارلینک دارن ۲. کسایی که سیم‌کارت سفید دارن ۳. بچه پولدارایی که VPN خریدن ۴. دخترای خوشگلی که از اون بچه پولدارا VPN گرفتن‌ بشدددت هلاک اون دست آخری هستم :) ‌‌☑️ @DarkProxy

موج جدید حملات موشکی از ایران به سمت اسرائیل شناسایی شد

بله من هم غمگینم و هم امیدوار هم خسته ام و هم امیدوار هم نا امیدم و هم امیدوار و نمیدونی که این چقدر سخته... ☑️ @DarkProxy

مکس وی پی ان امن نیست این اپلیکیشن میتونه داده ها رو رصد و جمع آوری کنه ، سایتش هم فیلتر نیست
الان با فیلترینگ متاسفانه سپر ایمنی گوگل فعال نیست داخل دستگاه و شما هر بد افزاری نصب کنید هیچ هشداری دریافت نمیکنید حتی آنتی ویروس خود دستگاه هم آنلاین نیست که هشدار نفوذ یک برنامه رو اعلام کنه
☑️ @DarkProxy

طبق گزارش نت بلاکس اینترنت بین الملل از یک درصد به ۱۰ درصد ارتقا یافته ☑️ ‌‌@DarkProxy

گفت تو کنار کشیدی یا جنگ تموم شد؟ گفتم کسی جز من نمی‌جنگید من که کنار کشیدم جنگ هم تموم شد... ☑️ @DarkProxy

از این سوالات وقتی با عشقت حرف کم میاری استفاده کنی بحث باز میشه : - یه آهنگی که بهت حس زندگی میده کدومه ؟ - اگه قرار بود یه نصیحت به ده سال پیش خودت بکنی چی میگفتی؟ - بهترین کادویی که تا حالا گرفتی چی بوده؟ - بهترین نصیحتی که تا حالا شنیدی چی بوده؟ - اگه پول مهم نبود چیکار میکردی ؟ - اگه زندگیت یه فیلم بود اسمشو چی میزاشتی؟ - اگه سه تا آرزو داشتی برای براورده شدن چی میگفتی؟ ☑️ @DarkProxy

به یاد دیالوگ معروف تو سریال مدار صفر درجه تقدیم به مخاطب خاص قلبم : تو را به جای همه کسانیکه نشناخته ام دوست میدارم تو را به جای همه کسانیکه دوست نداشته ام دوست میدارم تو را به خاطر دوست داشتن دوست میدارم برای اشکی که خشک شد و هیچوقت نریخت لبخندی که محو شد و هیچ‌گاه نشکفت... تو را به خاطر خاطره ها دوست میدارم تورا به اندازۀ همۀ کسانیکه نخواهم دید دوست میدارم اندازه قطرات باران، اندازۀ ستاره های آسمان تو را برای دوست داشتن دوست میدارم تو را به جای همۀ کسانیکه نمیشناخته ام دوست میدارم تو را به جای همۀ روزگارانی که نمی‌زیسته ام دوست میدارم برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب میشود ... تو را به خاطر دوست داشتن دوست میدارم تو را به جای تمام کسانیکه دوست نمیدارم ... دوست میدارم ❤️ @DarkProxy

افسردگی همیشه اون شکلی نیست که فکر می‌کنیم دوستان… همیشه اشک و گوشه‌گیری و سکوت مطلق نیست… گاهی خیلی آروم‌تر، پنهانی‌تر، و حتی «عادی‌تر» از کنارمون رد میشه : • می‌خندی، ولی از ته دل نیست • با آدما حرف می‌زنی، اما حس تنهایی ولت نمی‌کنه • کلی کار داری، ولی هیچ انگیزه‌ای برای شروعشون نیست • ساعت‌ها تو گوشی می‌چرخی، فقط برای فرار از فکرهات • زود خسته می‌شی، حتی بدون اینکه کار خاصی کرده باشی • خوابت یا خیلی زیاده، یا اصلاً به چشمت نمیاد • از چیزایی که قبلاً دوست داشتی، دیگه لذت نمی‌بری • هی خودتو با بقیه مقایسه می‌کنی و کم میاری • دلت می‌خواد هیچ‌کس مزاحمت نشه، ولی همزمان دلت توجه هم می‌خواد افسردگی همیشه داد نمی‌زنه… گاهی فقط آروم، یه گوشه از زندگیت می‌شینه و کم‌کم رنگ همه‌چیزو می‌گیره... اگه اینا برات آشناست بدون تنها نیستی :) ☑️ @DarkProxy

خیلی حرفه اینترنتی که عملا وجود نداره اینهمه گرون شده :) ☑️ @DarkProxy

بابام رفته واسه جنگ سه کیلو آلو خشک خریده میگم این به چه درد میخوره میگه حداقل یبس نباشیم... ☑️ @DarkProxy

یه زمانی عید که می‌رسید، حالِ دلامون خود به خود خوب می‌شد… نه خبری از این همه فکر و دغدغه بود، نه دل‌مشغولی‌های بی‌پایان... با یه لباس نو، یه عیدی کوچیک، یا حتی بوی خونه‌تکونی، انگار دنیا رو بهمون داده بودن... خنده‌هامون از ته دل بود، دورهمی‌هامون بی‌ریا، و خوشحال شدن، چقدر ساده... اما حالا… همه‌چی هست ولی انگار یه چیزی کم شده ! نه اون ذوق قدیما، نه اون سبکبالی… فاصله‌ها بیشتر شده، دل‌ها سنگین‌تر، و لبخندها یه‌کم شبیه تظاهرن شاید عید تغییر نکرده… شاید این ما بودیم که بین شلوغیِ زندگی یادمون رفت چطور با چیزای کوچیک، واقعی خوشحال باشیم… ☑️ @DarkProxy