uz
Feedback
دارک پروکسی | Proxy mtproto

دارک پروکسی | Proxy mtproto

Kanalga Telegram’da o‘tish

FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali دارک پروکسی | Proxy mtproto analitikasi

دارک پروکسی | Proxy mtproto (@darkproxy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 5 249 401 obunachidan iborat bo'lib, Texnologiyalar & Aralashmalar toifasida 8-o'rinni va Eron mintaqasida 5-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 5 249 401 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 176 848 ga, so‘nggi 24 soatda esa 1 683 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 8.96% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 5.08% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 470 918 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 266 691 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 3 653 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent وقت, کس, چیز, زندگیم, آسیب kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Texnologiyalar & Aralashmalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

5 249 120
Obunachilar
+1 68324 soatlar
+1 6817 kunlar
+176 84830 kunlar
Postlar arxiv
وضعیت من هر بار بعد از رفتن مهمونای نوروزی خدا نگذره از اونیکه دید و بازدید رو رایج کرد 🤣 ☑️ @DarkProxy
وضعیت من هر بار بعد از رفتن مهمونای نوروزی خدا نگذره از اونیکه دید و بازدید رو رایج کرد 🤣 ☑️ @DarkProxy

زمونه عوض شده... الان دیگه قیمت کانفیگ با قیمت نفت بالا پایین میشه /: ☑️ @DarkProxy

اونجا که لورل به هاردی گفت : +اگه عقل داشتم پیشت نمیموندم -چه خوب که عقل نداری +آره واقعا ! دقیقا مود آدمای عاشقه، چون میدونن که چیزی درست نمیشه یا شاید حتی بدتر بشه… اما بازم به حرفِ دلشون گوش میدن... ☑️ @DarkProxy

مگه ما چه سنی داریم که باهاش جنگ داخلی رو دیدیم، جنگ خارجی رو دیدیم، دو سال عجیبی که کرونا اومد دیدیم، شدیدترین تروماها رو دیدیم، دلار هزار تا ۱۷۰ هزار تومنی رو دیدیم، آدم‌فروشی دیدیم، بی شرفی دیدیم، جون کندن واسه زندگی رو دیدیم، همه چی هم خوب شه ما دیگه هیچوقت اون آدمای سابق نمیشیم :) ☑️ @DarkProxy

نوشته بود : همون دختری که میگفت پراید کنسله رفتم با کانفیگ 5 گیگ مخشو زدم /: ☑️ @DarkProxy

بدبخت تر از ما اونیه که از خارج کشور وی پی ان میزنه وصل بشه روبیکا و بله :) ☑️ @DarkProxy

‏یکی از چیزایی که این روزا خیلی داره اذیتم میکنه احساس هدر رفتنه. هدر رفتن ‏جوونیم، پتانسیلم، روزها و زمان... انگار همشون دارن هدر میرن و من هیچ کاری از دستم برنمیاد... ☑️ @DarkProxy

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از این لحظه تسلط کامل بر آسمان سرزمین های اشغالی را اعلام می‌کنیم

ولی هیچ کس نفهمید همین شبونه حرف زدن با رفیقا و خاطره تعريف كردنا مارو از چه افسردگی هایی نجات داد... ☑️ @DarkProxy

ویکتور هوگو چقدر زیبا میگه : آدم دوستانش را از دست نمیدهد دشمنان مخفی اش را پیدا میکند دوستان واقعی هر اتفاقی بیافتد تا پایان دوست باقی می‌مانند... ☑️ @DarkProxy

هرقدر انسان شریف‌تر، نجیب‌تر و حساس‌تر باشد از خیانت و حماقت دیگران بیشتر رنج می‌برد و این دو علت دارد : یکی اینکه خود را مستحق خیانت نمی‌بیند، و دیگر اینکه انتظار ندارد که دیگران عملی کنند که خود او با دیگران نکرده است... -سه تفنگدار ، الکساندر دوما ☑️ @DarkProxy

هیچگاه بزرگسالی را چنین وحشتناک نمی‌دانستم برای اندکی شادی به اندازه‌ی دریا گریستن برای ذره‌ای امید زندگی را زیر و رو کردن... ☑️ @DarkProxy

رفقا ناموسا بیایین تو سال جدید خوش‌بین باشیم مثلا اگه از پله ها افتادی پایین بگو عه چه زود رسیدم :) ☑️ @DarkProxy

ولی به نظر من بهترین اتفاق سال ۱۴۰۴ همون تموم شدنش بود... ☑️ @DarkProxy

یکسال زور زدیم با این و اون دعوا کردیم حالا سال نو شده بیاییم کینه ها رو دور بریزیم!؟ مگه اسکلیم؟! ☑️ @DarkProxy

00 : 00 دوست دارم تو اولین شب بهار عین شاملو برات بنویسم : عشق کم است عزیزم من تو را برای هرچه که از عشق بهتر است تا ابد دوست خواهم داشت 💓 ☑️ @DarkProxy

زندگی با تو پر از خاطرات دلنشین است در این سال جدید دیگر آرزویی ندارم جز با تو بودن ؛ و دوباره با تو بودن...  ☑️ @DarkProxy

به جای سال نو مبارک اینارو بفرست برا عزیزات • جلوه گلشن بر شما مبارک • نسیم نوروز را بر شما شادباش می‌گویم • حال دلت بهاری،باغ دلت سبز،عمرت بی کران • شادی نوروز بر شما جاودانه باد • مهرتون مانا بهارتون زیبا • دلت آبی دریا،بهارت خوش و زیبا • رویش سبز بهار بر شما مبارک ☑️ @DarkProxy

امیدوارم اشک هایی که تو سال ۴۰۴ ریختی، آب برای دونه هایی بشه که تو سال ۴۰۵ میکاری ... ☑️ @DarkProxy

و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گوئی که انگار هرگز مزه‌ی تلخی را نچشیدیم . . . آخر سالتون قشنگ با آرزوی بهترین ها در سال جدید ☑️ @DarkProxy