en
Feedback
دارک پروکسی | Proxy mtproto

دارک پروکسی | Proxy mtproto

Open in Telegram

📈 Analytical overview of Telegram channel دارک پروکسی | Proxy mtproto

Channel دارک پروکسی | Proxy mtproto (@darkproxy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 5 240 877 subscribers, ranking 8 in the Technologies & Applications category and 5 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 5 240 877 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 176 848 over the last 30 days and by 1 683 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 8.96%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 5.08% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 470 918 views. Within the first day, a publication typically gains 266 691 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 3 653.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as وقت, کس, چیز, زندگیم, آسیب.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Technologies & Applications category.

5 240 877
Subscribers
+1 68324 hours
+1 6817 days
+176 84830 days
Posts Archive
وضعیت من هر بار بعد از رفتن مهمونای نوروزی خدا نگذره از اونیکه دید و بازدید رو رایج کرد 🤣 ☑️ @DarkProxy
وضعیت من هر بار بعد از رفتن مهمونای نوروزی خدا نگذره از اونیکه دید و بازدید رو رایج کرد 🤣 ☑️ @DarkProxy

زمونه عوض شده... الان دیگه قیمت کانفیگ با قیمت نفت بالا پایین میشه /: ☑️ @DarkProxy

اونجا که لورل به هاردی گفت : +اگه عقل داشتم پیشت نمیموندم -چه خوب که عقل نداری +آره واقعا ! دقیقا مود آدمای عاشقه، چون میدونن که چیزی درست نمیشه یا شاید حتی بدتر بشه… اما بازم به حرفِ دلشون گوش میدن... ☑️ @DarkProxy

مگه ما چه سنی داریم که باهاش جنگ داخلی رو دیدیم، جنگ خارجی رو دیدیم، دو سال عجیبی که کرونا اومد دیدیم، شدیدترین تروماها رو دیدیم، دلار هزار تا ۱۷۰ هزار تومنی رو دیدیم، آدم‌فروشی دیدیم، بی شرفی دیدیم، جون کندن واسه زندگی رو دیدیم، همه چی هم خوب شه ما دیگه هیچوقت اون آدمای سابق نمیشیم :) ☑️ @DarkProxy

نوشته بود : همون دختری که میگفت پراید کنسله رفتم با کانفیگ 5 گیگ مخشو زدم /: ☑️ @DarkProxy

بدبخت تر از ما اونیه که از خارج کشور وی پی ان میزنه وصل بشه روبیکا و بله :) ☑️ @DarkProxy

‏یکی از چیزایی که این روزا خیلی داره اذیتم میکنه احساس هدر رفتنه. هدر رفتن ‏جوونیم، پتانسیلم، روزها و زمان... انگار همشون دارن هدر میرن و من هیچ کاری از دستم برنمیاد... ☑️ @DarkProxy

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از این لحظه تسلط کامل بر آسمان سرزمین های اشغالی را اعلام می‌کنیم

ولی هیچ کس نفهمید همین شبونه حرف زدن با رفیقا و خاطره تعريف كردنا مارو از چه افسردگی هایی نجات داد... ☑️ @DarkProxy

ویکتور هوگو چقدر زیبا میگه : آدم دوستانش را از دست نمیدهد دشمنان مخفی اش را پیدا میکند دوستان واقعی هر اتفاقی بیافتد تا پایان دوست باقی می‌مانند... ☑️ @DarkProxy

هرقدر انسان شریف‌تر، نجیب‌تر و حساس‌تر باشد از خیانت و حماقت دیگران بیشتر رنج می‌برد و این دو علت دارد : یکی اینکه خود را مستحق خیانت نمی‌بیند، و دیگر اینکه انتظار ندارد که دیگران عملی کنند که خود او با دیگران نکرده است... -سه تفنگدار ، الکساندر دوما ☑️ @DarkProxy

هیچگاه بزرگسالی را چنین وحشتناک نمی‌دانستم برای اندکی شادی به اندازه‌ی دریا گریستن برای ذره‌ای امید زندگی را زیر و رو کردن... ☑️ @DarkProxy

رفقا ناموسا بیایین تو سال جدید خوش‌بین باشیم مثلا اگه از پله ها افتادی پایین بگو عه چه زود رسیدم :) ☑️ @DarkProxy

ولی به نظر من بهترین اتفاق سال ۱۴۰۴ همون تموم شدنش بود... ☑️ @DarkProxy

یکسال زور زدیم با این و اون دعوا کردیم حالا سال نو شده بیاییم کینه ها رو دور بریزیم!؟ مگه اسکلیم؟! ☑️ @DarkProxy

00 : 00 دوست دارم تو اولین شب بهار عین شاملو برات بنویسم : عشق کم است عزیزم من تو را برای هرچه که از عشق بهتر است تا ابد دوست خواهم داشت 💓 ☑️ @DarkProxy

زندگی با تو پر از خاطرات دلنشین است در این سال جدید دیگر آرزویی ندارم جز با تو بودن ؛ و دوباره با تو بودن...  ☑️ @DarkProxy

به جای سال نو مبارک اینارو بفرست برا عزیزات • جلوه گلشن بر شما مبارک • نسیم نوروز را بر شما شادباش می‌گویم • حال دلت بهاری،باغ دلت سبز،عمرت بی کران • شادی نوروز بر شما جاودانه باد • مهرتون مانا بهارتون زیبا • دلت آبی دریا،بهارت خوش و زیبا • رویش سبز بهار بر شما مبارک ☑️ @DarkProxy

امیدوارم اشک هایی که تو سال ۴۰۴ ریختی، آب برای دونه هایی بشه که تو سال ۴۰۵ میکاری ... ☑️ @DarkProxy

و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گوئی که انگار هرگز مزه‌ی تلخی را نچشیدیم . . . آخر سالتون قشنگ با آرزوی بهترین ها در سال جدید ☑️ @DarkProxy