ru
Feedback
دارک پروکسی | Proxy mtproto

دارک پروکسی | Proxy mtproto

Открыть в Telegram

📈 Аналитический обзор Telegram-канала دارک پروکسی | Proxy mtproto

Канал دارک پروکسی | Proxy mtproto (@darkproxy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 5 240 877 подписчиков, занимая 8 место в категории Технологии и приложения и 5 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 5 240 877 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 176 848, а за последние 24 часа — 1 683, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 8.96%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 5.08% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 470 918 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 266 691 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 3 653.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как وقت, کس, چیز, زندگیم, آسیب.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Технологии и приложения.

5 240 877
Подписчики
+1 68324 часа
+1 6817 дней
+176 84830 день
Архив постов
وضعیت من هر بار بعد از رفتن مهمونای نوروزی خدا نگذره از اونیکه دید و بازدید رو رایج کرد 🤣 ☑️ @DarkProxy
وضعیت من هر بار بعد از رفتن مهمونای نوروزی خدا نگذره از اونیکه دید و بازدید رو رایج کرد 🤣 ☑️ @DarkProxy

زمونه عوض شده... الان دیگه قیمت کانفیگ با قیمت نفت بالا پایین میشه /: ☑️ @DarkProxy

اونجا که لورل به هاردی گفت : +اگه عقل داشتم پیشت نمیموندم -چه خوب که عقل نداری +آره واقعا ! دقیقا مود آدمای عاشقه، چون میدونن که چیزی درست نمیشه یا شاید حتی بدتر بشه… اما بازم به حرفِ دلشون گوش میدن... ☑️ @DarkProxy

مگه ما چه سنی داریم که باهاش جنگ داخلی رو دیدیم، جنگ خارجی رو دیدیم، دو سال عجیبی که کرونا اومد دیدیم، شدیدترین تروماها رو دیدیم، دلار هزار تا ۱۷۰ هزار تومنی رو دیدیم، آدم‌فروشی دیدیم، بی شرفی دیدیم، جون کندن واسه زندگی رو دیدیم، همه چی هم خوب شه ما دیگه هیچوقت اون آدمای سابق نمیشیم :) ☑️ @DarkProxy

نوشته بود : همون دختری که میگفت پراید کنسله رفتم با کانفیگ 5 گیگ مخشو زدم /: ☑️ @DarkProxy

بدبخت تر از ما اونیه که از خارج کشور وی پی ان میزنه وصل بشه روبیکا و بله :) ☑️ @DarkProxy

‏یکی از چیزایی که این روزا خیلی داره اذیتم میکنه احساس هدر رفتنه. هدر رفتن ‏جوونیم، پتانسیلم، روزها و زمان... انگار همشون دارن هدر میرن و من هیچ کاری از دستم برنمیاد... ☑️ @DarkProxy

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از این لحظه تسلط کامل بر آسمان سرزمین های اشغالی را اعلام می‌کنیم

ولی هیچ کس نفهمید همین شبونه حرف زدن با رفیقا و خاطره تعريف كردنا مارو از چه افسردگی هایی نجات داد... ☑️ @DarkProxy

ویکتور هوگو چقدر زیبا میگه : آدم دوستانش را از دست نمیدهد دشمنان مخفی اش را پیدا میکند دوستان واقعی هر اتفاقی بیافتد تا پایان دوست باقی می‌مانند... ☑️ @DarkProxy

هرقدر انسان شریف‌تر، نجیب‌تر و حساس‌تر باشد از خیانت و حماقت دیگران بیشتر رنج می‌برد و این دو علت دارد : یکی اینکه خود را مستحق خیانت نمی‌بیند، و دیگر اینکه انتظار ندارد که دیگران عملی کنند که خود او با دیگران نکرده است... -سه تفنگدار ، الکساندر دوما ☑️ @DarkProxy

هیچگاه بزرگسالی را چنین وحشتناک نمی‌دانستم برای اندکی شادی به اندازه‌ی دریا گریستن برای ذره‌ای امید زندگی را زیر و رو کردن... ☑️ @DarkProxy

رفقا ناموسا بیایین تو سال جدید خوش‌بین باشیم مثلا اگه از پله ها افتادی پایین بگو عه چه زود رسیدم :) ☑️ @DarkProxy

ولی به نظر من بهترین اتفاق سال ۱۴۰۴ همون تموم شدنش بود... ☑️ @DarkProxy

یکسال زور زدیم با این و اون دعوا کردیم حالا سال نو شده بیاییم کینه ها رو دور بریزیم!؟ مگه اسکلیم؟! ☑️ @DarkProxy

00 : 00 دوست دارم تو اولین شب بهار عین شاملو برات بنویسم : عشق کم است عزیزم من تو را برای هرچه که از عشق بهتر است تا ابد دوست خواهم داشت 💓 ☑️ @DarkProxy

زندگی با تو پر از خاطرات دلنشین است در این سال جدید دیگر آرزویی ندارم جز با تو بودن ؛ و دوباره با تو بودن...  ☑️ @DarkProxy

به جای سال نو مبارک اینارو بفرست برا عزیزات • جلوه گلشن بر شما مبارک • نسیم نوروز را بر شما شادباش می‌گویم • حال دلت بهاری،باغ دلت سبز،عمرت بی کران • شادی نوروز بر شما جاودانه باد • مهرتون مانا بهارتون زیبا • دلت آبی دریا،بهارت خوش و زیبا • رویش سبز بهار بر شما مبارک ☑️ @DarkProxy

امیدوارم اشک هایی که تو سال ۴۰۴ ریختی، آب برای دونه هایی بشه که تو سال ۴۰۵ میکاری ... ☑️ @DarkProxy

و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گوئی که انگار هرگز مزه‌ی تلخی را نچشیدیم . . . آخر سالتون قشنگ با آرزوی بهترین ها در سال جدید ☑️ @DarkProxy