fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 705 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 995 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 705 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -266 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -10 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.53% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.02% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 271 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 792 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 705
مشترکین
-1024 ساعت
-387 روز
-26630 روز
آرشیو پست ها
من وسواس دارم! وسواس آدم حسابی بودن! هرچند وقت یه بار آدمای اطرافم رو چک میکنم که اگه ناحسابی از آب در اومدن بذارمشون کنار و آروم از زندگیم حذفشون کنم، چون شدیداً آدم حسابی بودن افرادی که باهاشون معاشرت میکنم برام اهمیت داره... چون معتقدم آدمایی که باهاشون درارتباطم یه جورایی نشون دهنده ی شخصیت خودم هستن!! برای همینه که تعداد آدمای دورم از انگشتای دستم کمتره... برای من مهمه "كم" باشن ولی “باكيفيت" باشن!

من عاشقِ این ورژن از خودم شدم که تايمشو صرفِ آدمای موقت نمیکنه ، خودشو بخاطرِ هر کسی يا هر چيزي ناراحت نمیکنه، واسه بدست آوردنِ چیزی که میخواد تلاش میکنه و خودش اولويتِ زندگی خودشه ...

من هیچوقت گوشی طرفم رو چک نمیکنم چون معتقدم کسی که بخواد خیانت بکنه میتونه به صد روش انجامش بده! من توقع ندارم طرفم دائم بهم زنگ بزنه و پیام بده چون معتقدم توجه باید از ته دل و با اشتیاق باشه.. من نمیخوام در همه حال طرفم منو در الویت قرار بده چون معتقدم رابطه ی عاشقانه فقط یکی از جنبه های زندگی هر فردی هست.. من کسی رو مجبور نمیکنم بهم وفادار باشه،توجه کنه یا دوستم داشته باشه چون معتقدم هیچکسی با کنترل و اجبار ساخته نمیشه.. اما اگر متوجه بشم کسی نمیخواد درست و سالم در کنارم باشه نبودن رو انتخاب میکنم! |پریسا زمانیان|

‏میتونستم خیلی رها تر از چیزی که هستم باشم!اما نخواستم! میتونستم حریم برای زندگیم نداشته باشم! اما نخواستم! میتونستم به هرکَس اجازه بدم نزدیکم بشه، اما نخواستم! میتونستم هرجا شد برم،اما نرفتم! همین چیزا باعث شد که امروز به خودم افتخار کنم! چیزی که الان هستم،خودم خواستم که باشم!

از من به شما نصیحت... بَدیتون رو نشونِ آدما بدین تا قدرِ خوبیتون رو بدونَن... وگرنه فکر میکنن وظیفتونه....

برای تمام دفعاتی که کنارم وایسادی؛ برای تمام حقایقی که باعث شدی ببینم؛ برای تمام وقتایی که گم شده بودم و پیدام کردی؛ برای تمام لذتی که به زندگیم آوردی؛ برای تمام اشتباهایی که درستشون کردی؛ برای تمام رویاهایی که به واقعیت تبدیل کردی؛ برای تمام عشقی که درون تو پیدا کردم؛ تا ابد ممنونم... ✨🤍

شاید سخت، اما اُمید است به پایانی زیبا.

ولی کسی که «دخالت نکردن تو زندگی دیگران و بی‌حاشیه بودن» رو یاد گرفته، تقریبا تمام مراحل بلوغ و باشعوری رو طی کرده.

‏جلوی کسی که بهتون زور میگه وایستین، بحث کنید، دعوا کنید، حرف بزنید، قبول نکنید، اگه جواب نداد ترک کنید ولی اجازه ندین فکر کنه شما سازگارین، سازگار بودن بیش از حد شما رو بی ارزش میکنه، بهت قول میدم اگه دنیا بفهمه برای خودت ارزش قائلی ادامه راه خیلی جذاب‌تره.

اُمیدوارم اونجا که توو عمقِ تاریکی نشستی، نور بتابه بهت 🤍🌱

همه آدم‌های خوب زندگی یک طرف اما آنکه سکوتت را بفهمد چیز دیگریست 🩶

شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو شبیه کسایی شو که بهت کمک کردن بهترین بشی

کاش آدم‌های درست؛ سر راه آدم‌های درست قرار بگیرن درست بودن با آدم‌های غلط خیلی دردناکه

Yes, I smile. Because I don't want others to know my true feelings. آره میخندم. چون نمی‌خوام کسی احساسات واقعیم رو بفهمه!

‏راستی من دلم واسه تو تنگ نشده. واسه حسی که داشتم، واسه آدمی‌که بودم، آدمی که میتونست یکی دیگه‌رو تا سرحدِ مرگ دوس داشته باشه، واسه اون شب‌بیداریای از سر ذوق دلم تنگ شده =))

یچیزی میگمو میرم : ‏و چه کسایی که با اصرار اومدن و بی‌خدافظی رفتن.!:)

شاید شانس آوردیم که بعضی درها هرگز به رویمان باز نشدند..✨

‏محمود دولت آبادی تو کتاب همه چیز از دست رفته نوشته "من تو زندگیم برای این روزا برنامه ریزی نکرده بودم و هیچوق فکرشو نمیکردم دنیا قراره این جوری پیش بره" خواستم بگم منم همینطور محمود جان چه میدونستم تو اوایل جوونی همچین احساساتی رو قراره تجربه کنم و ناامید از عالم و آدم بشم.

قدر دانی از همو یاد بگیرین: وقتی یکی هر کاری میکنه تا با اون کارش شما رو خوشحال کنه ازش تشکر کنید بزارین بدونه که چه قدر کارش برای شما ارزشمند بوده، ارزشمندی کار آدما به بزرگی و کوچیکیشون نیست به اینه که اون لحظه برای حال خوبتون تمامشون و گذاشتن.

از یه‌جا به بعد دیگه حوصله ناراحت شدنم نداری!