uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 704 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 608-o'rinni va Eron mintaqasida 16 978-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 704 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -257 ga, so‘nggi 24 soatda esa -1 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.08% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 4.15% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 382 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 818 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 704
Obunachilar
-124 soatlar
-327 kunlar
-25730 kunlar
Postlar arxiv
من وسواس دارم! وسواس آدم حسابی بودن! هرچند وقت یه بار آدمای اطرافم رو چک میکنم که اگه ناحسابی از آب در اومدن بذارمشون کنار و آروم از زندگیم حذفشون کنم، چون شدیداً آدم حسابی بودن افرادی که باهاشون معاشرت میکنم برام اهمیت داره... چون معتقدم آدمایی که باهاشون درارتباطم یه جورایی نشون دهنده ی شخصیت خودم هستن!! برای همینه که تعداد آدمای دورم از انگشتای دستم کمتره... برای من مهمه "كم" باشن ولی “باكيفيت" باشن!

من عاشقِ این ورژن از خودم شدم که تايمشو صرفِ آدمای موقت نمیکنه ، خودشو بخاطرِ هر کسی يا هر چيزي ناراحت نمیکنه، واسه بدست آوردنِ چیزی که میخواد تلاش میکنه و خودش اولويتِ زندگی خودشه ...

من هیچوقت گوشی طرفم رو چک نمیکنم چون معتقدم کسی که بخواد خیانت بکنه میتونه به صد روش انجامش بده! من توقع ندارم طرفم دائم بهم زنگ بزنه و پیام بده چون معتقدم توجه باید از ته دل و با اشتیاق باشه.. من نمیخوام در همه حال طرفم منو در الویت قرار بده چون معتقدم رابطه ی عاشقانه فقط یکی از جنبه های زندگی هر فردی هست.. من کسی رو مجبور نمیکنم بهم وفادار باشه،توجه کنه یا دوستم داشته باشه چون معتقدم هیچکسی با کنترل و اجبار ساخته نمیشه.. اما اگر متوجه بشم کسی نمیخواد درست و سالم در کنارم باشه نبودن رو انتخاب میکنم! |پریسا زمانیان|

‏میتونستم خیلی رها تر از چیزی که هستم باشم!اما نخواستم! میتونستم حریم برای زندگیم نداشته باشم! اما نخواستم! میتونستم به هرکَس اجازه بدم نزدیکم بشه، اما نخواستم! میتونستم هرجا شد برم،اما نرفتم! همین چیزا باعث شد که امروز به خودم افتخار کنم! چیزی که الان هستم،خودم خواستم که باشم!

از من به شما نصیحت... بَدیتون رو نشونِ آدما بدین تا قدرِ خوبیتون رو بدونَن... وگرنه فکر میکنن وظیفتونه....

برای تمام دفعاتی که کنارم وایسادی؛ برای تمام حقایقی که باعث شدی ببینم؛ برای تمام وقتایی که گم شده بودم و پیدام کردی؛ برای تمام لذتی که به زندگیم آوردی؛ برای تمام اشتباهایی که درستشون کردی؛ برای تمام رویاهایی که به واقعیت تبدیل کردی؛ برای تمام عشقی که درون تو پیدا کردم؛ تا ابد ممنونم... ✨🤍

شاید سخت، اما اُمید است به پایانی زیبا.

ولی کسی که «دخالت نکردن تو زندگی دیگران و بی‌حاشیه بودن» رو یاد گرفته، تقریبا تمام مراحل بلوغ و باشعوری رو طی کرده.

‏جلوی کسی که بهتون زور میگه وایستین، بحث کنید، دعوا کنید، حرف بزنید، قبول نکنید، اگه جواب نداد ترک کنید ولی اجازه ندین فکر کنه شما سازگارین، سازگار بودن بیش از حد شما رو بی ارزش میکنه، بهت قول میدم اگه دنیا بفهمه برای خودت ارزش قائلی ادامه راه خیلی جذاب‌تره.

اُمیدوارم اونجا که توو عمقِ تاریکی نشستی، نور بتابه بهت 🤍🌱

همه آدم‌های خوب زندگی یک طرف اما آنکه سکوتت را بفهمد چیز دیگریست 🩶

شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو شبیه کسایی شو که بهت کمک کردن بهترین بشی

کاش آدم‌های درست؛ سر راه آدم‌های درست قرار بگیرن درست بودن با آدم‌های غلط خیلی دردناکه

Yes, I smile. Because I don't want others to know my true feelings. آره میخندم. چون نمی‌خوام کسی احساسات واقعیم رو بفهمه!

‏راستی من دلم واسه تو تنگ نشده. واسه حسی که داشتم، واسه آدمی‌که بودم، آدمی که میتونست یکی دیگه‌رو تا سرحدِ مرگ دوس داشته باشه، واسه اون شب‌بیداریای از سر ذوق دلم تنگ شده =))

یچیزی میگمو میرم : ‏و چه کسایی که با اصرار اومدن و بی‌خدافظی رفتن.!:)

شاید شانس آوردیم که بعضی درها هرگز به رویمان باز نشدند..✨

‏محمود دولت آبادی تو کتاب همه چیز از دست رفته نوشته "من تو زندگیم برای این روزا برنامه ریزی نکرده بودم و هیچوق فکرشو نمیکردم دنیا قراره این جوری پیش بره" خواستم بگم منم همینطور محمود جان چه میدونستم تو اوایل جوونی همچین احساساتی رو قراره تجربه کنم و ناامید از عالم و آدم بشم.

قدر دانی از همو یاد بگیرین: وقتی یکی هر کاری میکنه تا با اون کارش شما رو خوشحال کنه ازش تشکر کنید بزارین بدونه که چه قدر کارش برای شما ارزشمند بوده، ارزشمندی کار آدما به بزرگی و کوچیکیشون نیست به اینه که اون لحظه برای حال خوبتون تمامشون و گذاشتن.

از یه‌جا به بعد دیگه حوصله ناراحت شدنم نداری!