ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 705 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 995 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 705 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -266، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -10، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.53‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.02‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 271 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 792 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 705
المشتركون
-1024 ساعات
-387 أيام
-26630 أيام
أرشيف المشاركات
من وسواس دارم! وسواس آدم حسابی بودن! هرچند وقت یه بار آدمای اطرافم رو چک میکنم که اگه ناحسابی از آب در اومدن بذارمشون کنار و آروم از زندگیم حذفشون کنم، چون شدیداً آدم حسابی بودن افرادی که باهاشون معاشرت میکنم برام اهمیت داره... چون معتقدم آدمایی که باهاشون درارتباطم یه جورایی نشون دهنده ی شخصیت خودم هستن!! برای همینه که تعداد آدمای دورم از انگشتای دستم کمتره... برای من مهمه "كم" باشن ولی “باكيفيت" باشن!

من عاشقِ این ورژن از خودم شدم که تايمشو صرفِ آدمای موقت نمیکنه ، خودشو بخاطرِ هر کسی يا هر چيزي ناراحت نمیکنه، واسه بدست آوردنِ چیزی که میخواد تلاش میکنه و خودش اولويتِ زندگی خودشه ...

من هیچوقت گوشی طرفم رو چک نمیکنم چون معتقدم کسی که بخواد خیانت بکنه میتونه به صد روش انجامش بده! من توقع ندارم طرفم دائم بهم زنگ بزنه و پیام بده چون معتقدم توجه باید از ته دل و با اشتیاق باشه.. من نمیخوام در همه حال طرفم منو در الویت قرار بده چون معتقدم رابطه ی عاشقانه فقط یکی از جنبه های زندگی هر فردی هست.. من کسی رو مجبور نمیکنم بهم وفادار باشه،توجه کنه یا دوستم داشته باشه چون معتقدم هیچکسی با کنترل و اجبار ساخته نمیشه.. اما اگر متوجه بشم کسی نمیخواد درست و سالم در کنارم باشه نبودن رو انتخاب میکنم! |پریسا زمانیان|

‏میتونستم خیلی رها تر از چیزی که هستم باشم!اما نخواستم! میتونستم حریم برای زندگیم نداشته باشم! اما نخواستم! میتونستم به هرکَس اجازه بدم نزدیکم بشه، اما نخواستم! میتونستم هرجا شد برم،اما نرفتم! همین چیزا باعث شد که امروز به خودم افتخار کنم! چیزی که الان هستم،خودم خواستم که باشم!

از من به شما نصیحت... بَدیتون رو نشونِ آدما بدین تا قدرِ خوبیتون رو بدونَن... وگرنه فکر میکنن وظیفتونه....

برای تمام دفعاتی که کنارم وایسادی؛ برای تمام حقایقی که باعث شدی ببینم؛ برای تمام وقتایی که گم شده بودم و پیدام کردی؛ برای تمام لذتی که به زندگیم آوردی؛ برای تمام اشتباهایی که درستشون کردی؛ برای تمام رویاهایی که به واقعیت تبدیل کردی؛ برای تمام عشقی که درون تو پیدا کردم؛ تا ابد ممنونم... ✨🤍

شاید سخت، اما اُمید است به پایانی زیبا.

ولی کسی که «دخالت نکردن تو زندگی دیگران و بی‌حاشیه بودن» رو یاد گرفته، تقریبا تمام مراحل بلوغ و باشعوری رو طی کرده.

‏جلوی کسی که بهتون زور میگه وایستین، بحث کنید، دعوا کنید، حرف بزنید، قبول نکنید، اگه جواب نداد ترک کنید ولی اجازه ندین فکر کنه شما سازگارین، سازگار بودن بیش از حد شما رو بی ارزش میکنه، بهت قول میدم اگه دنیا بفهمه برای خودت ارزش قائلی ادامه راه خیلی جذاب‌تره.

اُمیدوارم اونجا که توو عمقِ تاریکی نشستی، نور بتابه بهت 🤍🌱

همه آدم‌های خوب زندگی یک طرف اما آنکه سکوتت را بفهمد چیز دیگریست 🩶

شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو شبیه کسایی شو که بهت کمک کردن بهترین بشی

کاش آدم‌های درست؛ سر راه آدم‌های درست قرار بگیرن درست بودن با آدم‌های غلط خیلی دردناکه

Yes, I smile. Because I don't want others to know my true feelings. آره میخندم. چون نمی‌خوام کسی احساسات واقعیم رو بفهمه!

‏راستی من دلم واسه تو تنگ نشده. واسه حسی که داشتم، واسه آدمی‌که بودم، آدمی که میتونست یکی دیگه‌رو تا سرحدِ مرگ دوس داشته باشه، واسه اون شب‌بیداریای از سر ذوق دلم تنگ شده =))

یچیزی میگمو میرم : ‏و چه کسایی که با اصرار اومدن و بی‌خدافظی رفتن.!:)

شاید شانس آوردیم که بعضی درها هرگز به رویمان باز نشدند..✨

‏محمود دولت آبادی تو کتاب همه چیز از دست رفته نوشته "من تو زندگیم برای این روزا برنامه ریزی نکرده بودم و هیچوق فکرشو نمیکردم دنیا قراره این جوری پیش بره" خواستم بگم منم همینطور محمود جان چه میدونستم تو اوایل جوونی همچین احساساتی رو قراره تجربه کنم و ناامید از عالم و آدم بشم.

قدر دانی از همو یاد بگیرین: وقتی یکی هر کاری میکنه تا با اون کارش شما رو خوشحال کنه ازش تشکر کنید بزارین بدونه که چه قدر کارش برای شما ارزشمند بوده، ارزشمندی کار آدما به بزرگی و کوچیکیشون نیست به اینه که اون لحظه برای حال خوبتون تمامشون و گذاشتن.

از یه‌جا به بعد دیگه حوصله ناراحت شدنم نداری!