ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 704 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 704 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 704
订阅者
-124 小时
-327
-25730
帖子存档
من وسواس دارم! وسواس آدم حسابی بودن! هرچند وقت یه بار آدمای اطرافم رو چک میکنم که اگه ناحسابی از آب در اومدن بذارمشون کنار و آروم از زندگیم حذفشون کنم، چون شدیداً آدم حسابی بودن افرادی که باهاشون معاشرت میکنم برام اهمیت داره... چون معتقدم آدمایی که باهاشون درارتباطم یه جورایی نشون دهنده ی شخصیت خودم هستن!! برای همینه که تعداد آدمای دورم از انگشتای دستم کمتره... برای من مهمه "كم" باشن ولی “باكيفيت" باشن!

من عاشقِ این ورژن از خودم شدم که تايمشو صرفِ آدمای موقت نمیکنه ، خودشو بخاطرِ هر کسی يا هر چيزي ناراحت نمیکنه، واسه بدست آوردنِ چیزی که میخواد تلاش میکنه و خودش اولويتِ زندگی خودشه ...

من هیچوقت گوشی طرفم رو چک نمیکنم چون معتقدم کسی که بخواد خیانت بکنه میتونه به صد روش انجامش بده! من توقع ندارم طرفم دائم بهم زنگ بزنه و پیام بده چون معتقدم توجه باید از ته دل و با اشتیاق باشه.. من نمیخوام در همه حال طرفم منو در الویت قرار بده چون معتقدم رابطه ی عاشقانه فقط یکی از جنبه های زندگی هر فردی هست.. من کسی رو مجبور نمیکنم بهم وفادار باشه،توجه کنه یا دوستم داشته باشه چون معتقدم هیچکسی با کنترل و اجبار ساخته نمیشه.. اما اگر متوجه بشم کسی نمیخواد درست و سالم در کنارم باشه نبودن رو انتخاب میکنم! |پریسا زمانیان|

‏میتونستم خیلی رها تر از چیزی که هستم باشم!اما نخواستم! میتونستم حریم برای زندگیم نداشته باشم! اما نخواستم! میتونستم به هرکَس اجازه بدم نزدیکم بشه، اما نخواستم! میتونستم هرجا شد برم،اما نرفتم! همین چیزا باعث شد که امروز به خودم افتخار کنم! چیزی که الان هستم،خودم خواستم که باشم!

از من به شما نصیحت... بَدیتون رو نشونِ آدما بدین تا قدرِ خوبیتون رو بدونَن... وگرنه فکر میکنن وظیفتونه....

برای تمام دفعاتی که کنارم وایسادی؛ برای تمام حقایقی که باعث شدی ببینم؛ برای تمام وقتایی که گم شده بودم و پیدام کردی؛ برای تمام لذتی که به زندگیم آوردی؛ برای تمام اشتباهایی که درستشون کردی؛ برای تمام رویاهایی که به واقعیت تبدیل کردی؛ برای تمام عشقی که درون تو پیدا کردم؛ تا ابد ممنونم... ✨🤍

شاید سخت، اما اُمید است به پایانی زیبا.

ولی کسی که «دخالت نکردن تو زندگی دیگران و بی‌حاشیه بودن» رو یاد گرفته، تقریبا تمام مراحل بلوغ و باشعوری رو طی کرده.

‏جلوی کسی که بهتون زور میگه وایستین، بحث کنید، دعوا کنید، حرف بزنید، قبول نکنید، اگه جواب نداد ترک کنید ولی اجازه ندین فکر کنه شما سازگارین، سازگار بودن بیش از حد شما رو بی ارزش میکنه، بهت قول میدم اگه دنیا بفهمه برای خودت ارزش قائلی ادامه راه خیلی جذاب‌تره.

اُمیدوارم اونجا که توو عمقِ تاریکی نشستی، نور بتابه بهت 🤍🌱

همه آدم‌های خوب زندگی یک طرف اما آنکه سکوتت را بفهمد چیز دیگریست 🩶

شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو شبیه کسایی شو که بهت کمک کردن بهترین بشی

کاش آدم‌های درست؛ سر راه آدم‌های درست قرار بگیرن درست بودن با آدم‌های غلط خیلی دردناکه

Yes, I smile. Because I don't want others to know my true feelings. آره میخندم. چون نمی‌خوام کسی احساسات واقعیم رو بفهمه!

‏راستی من دلم واسه تو تنگ نشده. واسه حسی که داشتم، واسه آدمی‌که بودم، آدمی که میتونست یکی دیگه‌رو تا سرحدِ مرگ دوس داشته باشه، واسه اون شب‌بیداریای از سر ذوق دلم تنگ شده =))

یچیزی میگمو میرم : ‏و چه کسایی که با اصرار اومدن و بی‌خدافظی رفتن.!:)

شاید شانس آوردیم که بعضی درها هرگز به رویمان باز نشدند..✨

‏محمود دولت آبادی تو کتاب همه چیز از دست رفته نوشته "من تو زندگیم برای این روزا برنامه ریزی نکرده بودم و هیچوق فکرشو نمیکردم دنیا قراره این جوری پیش بره" خواستم بگم منم همینطور محمود جان چه میدونستم تو اوایل جوونی همچین احساساتی رو قراره تجربه کنم و ناامید از عالم و آدم بشم.

قدر دانی از همو یاد بگیرین: وقتی یکی هر کاری میکنه تا با اون کارش شما رو خوشحال کنه ازش تشکر کنید بزارین بدونه که چه قدر کارش برای شما ارزشمند بوده، ارزشمندی کار آدما به بزرگی و کوچیکیشون نیست به اینه که اون لحظه برای حال خوبتون تمامشون و گذاشتن.

از یه‌جا به بعد دیگه حوصله ناراحت شدنم نداری!