fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 711 مشترک است و جایگاه 1 608 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 978 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 711 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -257 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -1 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.15% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 382 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 818 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 711
مشترکین
-124 ساعت
-327 روز
-25730 روز
آرشیو پست ها
وقتی صفرهای موجودیت زیاد باشه، فلافلم با لذت میخوری، تازه عکسم میگیری میذاری استوری هشتگ میزنی نوستالژی، ولی اگه موجودیت اندازه یه فلافل باشه، میری ته یه کوچه خلوت میخوری، چون انتخاب نبوده، اجبار بوده. بله عزیزم خواستم بگم پول روی طعم فلافل هم تاثیر داره.

خسته بود میخواست بخوابه اما وقتی که چشماشو میبست٬ ساعتها طول میکشید تا بخوابه...

‏باور کنید مردهایی که فقط روی یک زن متمرکز شدند به همه جا رسیدند! چون هوس، برکت را از بین می‌برد!

فرد «تاکسیک» کسی هست که کارهایی رو که دوست نداره دیگران باهاش بکنن رو خودش به راحتی با دیگری می‌کنه، دائماً توقع احترام داره اما هرگز احترام نمی‌ذاره، باید براش ارزش قائل بشی اما هرگز ارزشت رو نمی‌دونه. اول تورو دیوونه می‌کنه و بعد سعی می‌کنه به تو القا کنه که تمام مشکل از توست…

پایان یه رابطه رو میشه از "بی تفاوت" شدن حدس زد. و گرنه اختلاف و کشمکش معمولا واسه "حفظ" رابطه است

‏واقعا به اینکه “کی سر چه سفره‌ای بزرگ شده” اعتقاد شدید دارم!

افرادی که عمیقاً یکدیگر را دوست دارند، هنگام دوری از هم با یکدیگر دعوا می‌کنند و حس می‌کنند از هم ناراحتند، اما موقعی که کنار هم هستند آن احساسات از بین می‌رود و انگار هیچ اتفاقی بین آن ها رخ نداده. به این احساس عشق و وابستگی واقعی می‌گویند که از بین نمی‌رود.

گرون‌‌ترین چیز تو این دنیا، رفیق خوب داشتنه!

هیچ‌وقت فکر نکن تو تونستی از من سو استفاده کنی یا ناراحتم کنی، تو فقط یه مدت با آدمی که قلب بزرگی داشت هم‌مسیر بودی.

اون دقیقه‌هایی که داری حاضر میشی، لباس قشنگات‌رو میپوشی،‌ چون میدونی «اون» هم قراره امشب اونجا باشه هزاران بار تقدیم تو باد☺️

پخته تر که بشی دیگه آدما رو دور هم جمع نمیکنی، خودتم هر جایی که هر آدمی جمع شده باشه نمیری.

به عنوان کسی که خیلی به جزئیات توجه داره معتقدم هر چی بی توجه تر باشی حالت بهتره

آدما با رفتار حرف‌ می‌زنن، دنبال ‌کلمات‌ نباشید....

من یه الگوریتمی تو رفتار اغلب پسرا پیدا کردم جدیدا که خیلی برام جالبه؛ کافیه یک پسر بخواد دختری رو تحت تاثیر قرار بده، برای یک مدت کوتاه به طرزی خنده‌دار تلاش عجیبی می‌کنه؛ منشن‌‌های پی‌درپی، ریپلای استوری به صورت رگباری، ارائه قوی‌ترین طنزهایی که تو چنته داره و از این قبیل کارا. حالا کافیه که پیش خودش به این نتیجه برسه که خب این دختر الان در حیطه‌ی ارتباطی من قرار گرفته و ذره‌ای آدم حسابم کرده، سریع وارد پروژه‌‌ی بعدی می‌شه. پروژه بعدی هم ناامید کردن دختر از تموم اعتمادیه که کرده.

‏چرا وقتی ویرانگرترین اتفاقات دنیا واسه یه نفر میفته تشویقش میکنید قوی باشه؟ اون نیازی به قوی بودن نداره، اتفاقا نیاز داره از هم بپاشه و مطمعن باشه شما اونجا هستید که مراقبش باشید و ازش حفاظت کنید تا وقتی که خودش رو پیدا کنه.

من مجبورم موفق شوم؛ وگرنه تمام رنجی که تا امروز کشیده‌ام، فقط رنج بوده است...

چند بار بخوان و بپذیر: ما به هیچ عنوان موظف به دیدن و پذیرایی کردن از کسانی که تمام ۳۶۵ روز سالی که گذشت مرده و زنده‌ی ما برایشان فرقی نداشت و گوشه‌ای به انتظار زمین خوردن ما نشسته بودند، نیستیم!!!

سکوت ما از ندونستن نیست، از نون و نمکه!

‏دلم یه رابطه میخواد که من مجبور نباشم چیزی بخوام، خودش برام گل بگیره، خودش بغلم کنه، خودش بگه چیدم شام بریم بیرون، خودش بگه اخر هفته بریم بیرون شهر، بریم شهربازی، خودش از چیزای کوچیک عکس بگیره بگه ببین دیدمش یاد تو افتادم، خودش اهمیت بده، خودش بخواد بمونه.. نه اینکه من کاری نکنما، نه! فقط میخوام من تنها کسی نباشم که صدمو میذارم و بعدش هم پشیمونم کنن...

‏اگه تصمیم بگیرم نبینمت حتی روبه‌رومم بشینی نمی‌بینمت.